Fitness Seller

Pindakaas?

ik neem pindakaas persoonlijk voor de vetten en niet de eiwitten, het is laag in KH. Ik smeer het ook niet op een boterham maar eet gewoon lekker een lepel of op een rijstewafel. Soms maak ik bijv kip in pindasaus, of doe het in een smoothie.

Pindakaas voor de vetten!

Ik heb vandaag deze pindakaas gekocht:

079213.jpg

Hij is alleen weer heel erg "vochtig" m.a.w. er staat gewoon een laagje water op, hoort dit?

Ik heb vandaag deze pindakaas gekocht:

079213.jpg

Hij is alleen weer heel erg "vochtig" m.a.w. er staat gewoon een laagje water op, hoort dit?

Dat laagje water is waarschijnlijk het vet. Bij heel veel natuurlijkere producten komt dit voor, je moet eigenlijk altijd wel even roeren.
Bij bewerkte producten is dit minder, door dat het bewerkt is :p

Waar heb je het gekocht en voor hoeveel :o ?

Dat laagje water is waarschijnlijk het vet. Bij heel veel natuurlijkere producten komt dit voor, je moet eigenlijk altijd wel even roeren.
Bij bewerkte producten is dit minder, door dat het bewerkt is :p

Waar heb je het gekocht en voor hoeveel :o ?

Aaah oké ik heb het ook gewoon geroerd.. Ons ma wilde het eerst afgieten:eek:

Gekocht bij de tuinen, 2.49 voor 250gr

Aaah oké ik heb het ook gewoon geroerd.. Ons ma wilde het eerst afgieten:eek:

Gekocht bij de tuinen, 2.49 voor 250gr

Haha niet afgieten nee :p De kans is groot dat je het áltijd moet roeren, dit is gewoon normaal dus :p
Het is wel vrij prijzig, mja..misschien wel beter :p zal eens kijken ;)

En als pindakaas droog wordt kun je er wat arachideolie bij doen en is hij weer smeuïg. Arachideolie is pindaolie en gaat goed samen. Arachideolie is een goede vervanger van zonnebloemolie omdat het een veel hoger rookpunt heeft en is daardoor ideaal om in te bakken en frituren. Het heeft een heel neutrale smaak (neutraler dan zonnebloemolie).

Terug
Naar boven