XXL Nutrition

PL gym belgie, nederland of zelfs amerika

Ano_1992_64

Dutch Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
19
Hoi,

Uit interesse naar deze sport wil ik graag een reis plannen van ongeveer een maand, ik zoek een gym waar ze je alle basis technieken uitleggen, trainingsmethoden alles wat maar met powerlifting te maken heeft.

Ik wil graag serieus verder in deze sport en zoek daarom een (tijdelijke) mentor die je wat begrippen uitlegt, ik zoek wel een degelijke gym waar de eigenaar tijd en ervaring heeft om dit door te geven.

Liefst in het buitenland tenzij iemand een goede aanrader in belgie heeft, land maakt totaal niet uit, het mag zelfs amerika zijn!

Bedankt alvast.

Oja ik was aal aan het denken aan een powerhouse gym in amerika, ben al op zoek naar een adres, en mentor, ik wacht even af op commentaren!

Edit: voor de flamerzzzzz hier af en toe, ik zoek niemand die mijn handje vasthoud, ik vind het gewoon handig dat iemand proffesioneel tips heeft hoe het NOG beter kan, iemand die al jaren in deze branche draait, + site seeing in amerika e.d. Neem ik er ook bij natuurlijk daarom liefst buiten belgie.

Laatst bewerkt:
Amerika?
Jackals Gym (Brad, Karl en Wade Gillingham)
Quest Athletics Gym (veel top lifters en coaches, weet alleen niet of je daar zomaar mag trainen)
Southside Strength & Fitness in Anchorage, Alaska (Priscilla Ribic)
Supertraining (Mark Bell, Sacramento)

Spanje:
http://www.youtube.com/watch?v=eSvVgCYuSVU

Laatst bewerkt:
Dit heb ik ook al een tijd in gedachten. Geven russische atleten zoals Malanichev en Koklyaev wel eens seminars? Ik begin binnenkort met een cursus Russisch en als ik de taal een beetje onder de knie wil ik op vakantie gaan naar Rusland en dan zou het mooiste zijn als ik een seminar kan meemaken.

Dit heb ik ook al een tijd in gedachten. Geven russische atleten zoals Malanichev en Koklyaev wel eens seminars? Ik begin binnenkort met een cursus Russisch en als ik de taal een beetje onder de knie wil ik op vakantie gaan naar Rusland en dan zou het mooiste zijn als ik een seminar kan meemaken.

Alleen in het buitenland. In Rusland gaan ze dat niet doen, want iedereen krijgt daar dezelfde filosofie gedoceerd en dat systeem is heel goed.

Kan je best naar Scandinavie, Rusland of Oekraine oid gaan lijkt me idd als het puur is voor de sport.
Leuk als je dit kan doen man ;)

Mocht je in die regionen zitten, ik kan Tapanilan Era in Helsinki wel aanraden is goeie gym met aantal IPF (sub)toppers.

• Topic Starter Topic Starter
Hoi,
In Izegem West-Vlaanderen Belgie zitten er een hoop powerlifters.
Zowel gevorderde en beginners.
http://www.youtube.com/watch?v=LZtI2KoJdaU

Indien interesse kan je altijd eens gaan kijken.

Izegem is kwartiertje rijden, ga eens kijken naar daar, maar ben eigenlijk meer op zoek naar iets verders, zoals iemand hier vermelde een seminar oid, en heb ik er een reis bij ook.. Een informatieve reis!:D

---------- Post toegevoegd 23 May 2013 om 20:39 ----------

Kan je best naar Scandinavie, Rusland of Oekraine oid gaan lijkt me idd als het puur is voor de sport.
Leuk als je dit kan doen man ;)

Mocht je in die regionen zitten, ik kan Tapanilan Era in Helsinki wel aanraden is goeie gym met aantal IPF (sub)toppers.

Nouja ik moet de taal ook kunnen verstaan he!

Ik ga de gym's van eddine verder verdiepen, mark bell ken ik miss dat ik eens naar daarga, southside in alaska spreekt me ook wel aan, kan ik misschien husky slee's erbij bekijken, aangezien dit mijn tweede hobby is.

Tof dat er toch like minded mensen zijn, ga eens op zoek naar een seminar eerst dat is toch wel hetgeen ik op zoek ben!

Interessant / apart

Prijs valt nog best mee, vond ik net!

[Link niet meer beschikbaar]

Las Lomas athletes Village Apartment****
Full Board package Las Lomas Village 4*
Special package price for first training camp (Include Full Board, Breakfast, Lunch and evening meal at
Las Lomas Village apartment 4* from 1st January to 23rd July 2013
-For stay of 5 nights --- Group booking in Twin room package 580 Euros
-For stay of 5 nights --- Group booking in Single room package 790 Euros
-For stay of 7 nights --- Group booking in Twin room package 805 Euros
-For stay of 7 nights --- Group booking in Single room package 1100 Euros

Is voor een trainingskamp met een team he, volgens mij niet per persoon. Ik heb het er in ieder geval niet voor over.

Ik ga dat ook niet direct betalen, hoor. :D
Maar €500 voor 5 nachten in een vier sterren hotel, alle maaltijden inbegrepen is een deftige prijs. En daarbovenop komen dan nog eens de trainingen.
Ik denk dat ik vroeger met basketkampen meer kwijt was. :D

Wij (ikzelf en Locust) zijn nog een week naar Juva geweest in Finland om te trainen bij Metal. Was ook wel leuk, was nog in hun oude gym. Prachtig land ook.

Mijn broer had dan gewoon een mailtje gestuurd naar metal met de vraag of we mochten trainen daar. Geen speciaal gedoe met betalingen en dergelijke. Gewoon gaan en ogen en oren openzetten.

Tripje noorwegen?

Terug
Naar boven