Fitness Seller

Placebo-effect verklaard

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben het daar mee wel eens dat je zelf letterlijk echt ziek kan denken.

Zorg er dan ook voor dat je niet te veel op trekt met Negatieve/depressieve mensen.

Nu vindt ik wel verschil zitten in negatieve mensen en depressieve mensen.
Ze slurpen beide energie bij andere vandaan om zich beter te voelen.
Maar een negatieveling die is zo omdat hij er voor kiest, iemand die depriesief is die kiest daar op een bepaalde manier wel voor maar niet bewust !!!
Uiteindelijk zijn we hier om te leren en vooral elkaar te helpen, een mens alleen lijkt weinig, met elkaar zijn we sterk in alles.

Gast je hebt werkelijk geen idee waar je over praat, in de meeste gevallen maakt dat me niet uit, maar kom niet met die bullshit aan dat mensen kiezen voor een depressie. Ik ben nog nooit depressief geweest (thank god), maar mensen die het zijn zien eruit alsof ze door een hel gaan en mensen die een depressie hebben gehad zeggen dat het ook als een hel aanvoelt. Het laatste dat ze willen is dat iemand met een werkelijk ongegronde belachelijke uitspraak komt dat zij er voor hebben gekozen, onbewust (wat je daarmee ook mag bedoelen) of niet.
Voel je vrij om alles te zeggen wat in je opkomt, maar houdt rekening dat niet iedereen erop zit te wachten.

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet waarover ik praat.
Als ik zeg dat ze dat op een bepaalde manier zelf kiezen dan meen ik dat ook.
Zoals de topic over placebo effect, je moet eens weten hoeveel placebo er in de pshychatrie wordt gebruikt, dat is mij zelf verteld!
Wat denk je wat psychiaters proberen te doen?,..de oorzaak van hun ziekte achterhalen.
En die is altijd terug te voeren op de persoon zelf !!!!

Inderdaad, je bent niet bepaald geclassificeerd als een afgestudeerd psycholoog/psychiater of iets dergelijks dus hou a.u.b. op met je ongefundeerde gelul over kiezen, bewust/onbewust handelen in de context van depressiviteit. Weleens bij stilgestaan dat er hier wel mensen kunnen zijn die in hun nabijheid of zelfs mischien uit eigen ervaring te maken hebben of hebben gehad met depressiviteit?

Depressief zijn is wat omvangrijker dan 'een negatieveling' zijn, je hebt geen flauw idee waarover je het over hebt.

wel zwak van dit board dat myn posts verdwenen zyn....

Ik weet waarover ik praat.
Als ik zeg dat ze dat op een bepaalde manier zelf kiezen dan meen ik dat ook.
Zoals de topic over placebo effect, je moet eens weten hoeveel placebo er in de pshychatrie wordt gebruikt, dat is mij zelf verteld!
Wat denk je wat psychiaters proberen te doen?,..de oorzaak van hun ziekte achterhalen.
En die is altijd terug te voeren op de persoon zelf !!!!

Kerel jij moet zelf een keertje naar een psychiater toe. Al die dwaze topics van jou over aliens en dat je 'geest' zogenaamd alle fysieke shit overwint...
Denk je dat kinderen die zijn geboren met een chronische afwijking of een chronische dodelijke ziekte, zoals AIDS, willen dat ze AIDS of HIV hebben?
Of mensen die uit het niets kanker krijgen jouw bullshit willen aanhoren? Als jij een keer in een dergelijke situatie belandt weet je hoe hulpeloos dat voelt. Jij bent echt een teringdebiel.

What the **** is er mis met jou..

Waarschijnlijk heeft musclebear (onbewust?) voor een narcistische persoonlijkheid gekozen.

Terug
Naar boven