- Waardering
- 2.334
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

). Hangt er vanaf wat je ermee gaat doen.Welke van de 3? Ik hoor veel goeie dingen over plasma's , met name die van panasonic. Zou één moeten zijn van ong 42inch , prijsklasse tussen de 600-1200. Zal ook vaak gebruikt worden om te gamen en op andere (niet plasma) tv's voel je vaak input lag en lees dat plasma's de snelste response tijd hebben.. Ook is duurzaamheid een belangrijke factor.
Wat raden jullie aan? Thx.
Waarom zou je plasma in een bioscoop gaan plaatsen, te klein, te duur en 4k resoluties staan al om de hoek.
Een goede full LED TV kan gewoon wedijveren met een goede Plasma TV. Ligt meer aan persoonlijk voorkeur welke type TV je dan kiest.
Heb zelf full LED en dat is zeker niet de mindere in beeldkwaliteit t.o.v. een goede Plasma TV.
Contrast: having Full LED backlighting means the LX9500 can enjoy an infinitely high contrast ratio, and for the time being, it's the only technology capable of such a feat. It works by having thousands of LEDs behind the display which can be controlled independently, powering off completely to produce perfect black in the darkest areas of the screen. The only problem is with blooming, where sharply contrasting objects are surrounded by a glowing halo. The most prominent example features a white a white square against a black background, but that's something that's fortunately very rare in most films.
The GT30 manages a contrast ratio of over 5000:1. That might not be the infinitely high contrast that the LX9500 can boast, but there's no blooming either. However, those deep dark blacks look a lot lighter if there's a lot of ambient light. Another problem is that some viewers perceive a flash of light if they move their eyes across the screen quickly, especially in heavily-contrasted scenes
Colour reproduction: both televisions produce great results in Cinema mode, with a deltaE score of around 2.5. In both cases, the gamma curve is nice and even and the colour temperature never strays far from 6500 K. These excellent results are an example of the progress made by manufacturers in just a few years.
Clouding: for once we're glad to have nothing to say because this problem doesn't affect either Full LED or plasma TVs. The clouds have parted to let the sunshine in!
Eindscore beeldkwaliteit :
![]()

En daar hebben we onze ubertroll Houston weer. Wat heb je zelf thuis staan, Houston?
En daar hebben we onze ubertroll Houston weer. Wat heb je zelf thuis staan, Houston?
Ik heb ook een benchmarc gedaan:
Tijdens een avondje zuipen heb ik LED en LCD TV's gezien van boven de prijsklasse van Plasma THX TV's en tja, het is gewoon fakkin lelijke shit.
Klinkt nogal eenkennig maar die zooi zal wel niet goed gekalibreerd zijn dan.
je bent natuurlijk links niet te vergeten.
Geen van 1. Nog lekker een dikke beeldbuis uit 2000. Voor een goede film ga ik wel naar bioscoop, de ervaring in een bioscoop krijg je nooit thuis.
M'n ouders, broer en vrienden hebben wel meerdere plasma's LCD en LED en toch vinden ze plasma mooier en ik ook.
Ohja en mijn vrienden hebben zo een red Camara en zei vinden het mooi, maar er gaat niks boven een prof camara van 150.000 dollar en een red camara is een stuk goedkoper.
En natuurlijk blijft film het mooist als je het ook projecteert op film.
Moet je is wennen aan LED en dan achter zon bakbeest gaan zitten ( zo'n oude monitor ) t*ring je krijgt daar gewoon binnen 5 minuten koppijn vanSinds ik een laptop heb met led beeldscherm kan ik niet lang meer achter dat ding zitten. Krijg er heel snel koppijn van lijkt het wel. Ook heb ik hem een heel stuk minder fel gezet.
@rob, de grootste reden dat ik niet meer naar de bios ga zijn idd die klote gastjes met hun telefoons en geen ingebouwd sociaal ontwikkelde begrenzer om hun bek te houden tijdens de film.
Gek genoeg zijn dit lang niet altijd meer tieners en kinderen maar heeft bijv. de mevrouw van 30/40 jaar net zoveel schijt aan hun omgeving. Dan nog die (wie denk jij wel niet dat je bent) blikken als je dan vraagt of ze iets zachter willen doen.
Nee jij hebt het goed voor elkaar![]()
, wees dus blij met je led 
En natuurlijk blijft film het mooist als je het ook projecteert op film.