MuscleMeat

Pleister coached by Cement Factory

• Topic Starter Topic Starter
Die carbs :D

Ik geloof ook dat met al die hgh+slin je dosis niet hoog hoeft te zijn.
Carbs:meal:

Wat vond je van deze combo?

Toen ik de eerste 2 weken dit protocol draaide (doseringen waren niet 100% hetzelfde) gainde ik alsof het mijn eerste kuur was... droger, groter en fucking sterk. f**k de andere trenvarianten, Parabolan is de enige tren die er bij nog in gaat. Ik heb bij parabolan zero last van gyno, anders binnen de 7 dagen bingo ongeacht (AI's en dergelijke).
Hele goede combo. Deze blast is sinds afgelopen zondag afgelopen en ik heb me sinds tijden niet zo goed gevoelt. Werkelijk 0,0 bijwerkingen van de parabolan en me libido was heel erg hoog:). Me vriendin zat soms te klagen dat ze weer op de rug moest:o

evengoed als je het optelt is het meer dan 2 gram gear in de week
Klopt maar als je nagaat dat ik ook op 3gr roids heb gezeten en totaal geen vooruitgang meer had is dit voor mij een aparte ervaring.

Maar ik heb nu erg goede hgh en voor het eerst insuline en dat doet wonderen blijkbaar:D

geen last van "dik bloed" met die middelen?

Hele goede combo. Deze blast is sinds afgelopen zondag afgelopen en ik heb me sinds tijden niet zo goed gevoelt. Werkelijk 0,0 bijwerkingen van de parabolan en me libido was heel erg hoog:). Me vriendin zat soms te klagen dat ze weer op de rug moest:o

Blij dat ik niet alleen ben. Enige bijwerking dat ik van de Parabolan had (4ml/week) was dat ik mezelf met momenten begon te haten, zo lastig en ambetant zijn pfff hahahahahaha. Libido trough the roof en echt vettig geil zijn :D

Nu effe aan het cruisen en binnenkort gaat die combo er terug in, feestje :cool:

ik deed = 600 mg sust/week, 4ml para/week, 75 mg oxy/dag, hgh 4-6iu/dag Na een paar dagen deed men maag zeer lastig door de oxy en dropte die ik een paar dagen en switchte ik die met anavar. Daarna terug aan de oxy enzovoorts.

Ik heb hele goede ongelabelde hgh. Bij serum test kwamen me waardes perfect eruit. De kwaliteit is super maar toch een flink stuk goedkoper dan bijv Genotropin

Hoeveel kwamen je bloedwaardes met deze hgh uit als ik vragen mag? Ben nieuwsgierig aangezien ik ook hyges heb gebruikt en op geno ben overgestapt.

Hoeveel kwamen je bloedwaardes met deze hgh uit als ik vragen mag? Ben nieuwsgierig aangezien ik ook hyges heb gebruikt en op geno ben overgestapt.
Durf ik zo niet uit me hoofd te zeggen, dan zal ik dat blaadje even moeten zoeken. Daar kom ik morgen op terug:thumb:

Interessante log. IN

vanwaar eigenlijk het om de 5 weken switchen? De theorie spreekt mij zeer aan!

vanwaar eigenlijk het om de 5 weken switchen? De theorie spreekt mij zeer aan!
Volgens Milos werken allen producten vanaf dag 1, ook lange esters. Na 5 weken is de meeste rek eruit en kun je wisselen van compounds. Zo raakt je lichaam nergens gewend aan en blijf je gainen.

Hoe zit het met bridgen?

Stel nou ik zou de protocollen die je hier plaats overnemen alleen de hgh op 5 iu. Bij opstaan 2,5 na laatste meal 2,5 oid. En de insuline wat lager zet omdat ik hier nog geen ervaring mee heb, heeft het dan nog dezelfde waarde?

doen of niet doen, is de vraag eigenlijk hier?

Stel nou ik zou de protocollen die je hier plaats overnemen alleen de hgh op 5 iu. Bij opstaan 2,5 na laatste meal 2,5 oid. En de insuline wat lager zet omdat ik hier nog geen ervaring mee heb, heeft het dan nog dezelfde waarde?

doen of niet doen, is de vraag eigenlijk hier?
Als je goeie hgh hebt is 5iu een leuke dosis om op te beginnen. Je dient de insuline dan wel lager te zetten dan de hoeveelheid die ik neem.

Zou het ook volstaan om de insuline alleen pre workout te doen? Op bijvoorbeeld 10iu.

Ik train normaliter rond 6u. namelijk. als ik dan ook post workout insuline zet kom ik de knoei met mijn slaap

Zou het ook volstaan om de insuline alleen pre workout te doen? Op bijvoorbeeld 10iu.

Ik train normaliter rond 6u. namelijk. als ik dan ook post workout insuline zet kom ik de knoei met mijn slaap
Geen idee maat ik durf geen advies te geven hierin. Daar vind ik mezelf te weinig ervaring voor hebben.

Met een goede pre, intra en post workout voeding heb je aan 10 iu Slin Pre om te beginnen ook zeker wel wat.

Terug
Naar boven