Fitness Seller

Pleister coached by Cement Factory

Ja maat ik kook alles zelf. Heb wel al besteld hoor een tijd bij musclemeat maar is al een jaar of langer geleden.

in

• Topic Starter Topic Starter
Als je eea's of bcaa's met een lekker smaakje hebt is het goed te doen.

Ik pak de AminoX van BSN. Deze heeft een hele sterke smaak waardoor je de vitargo bijna niet meer proeft.

Inderdaad maat

Deze eens proberen dan;)
Ik zit gwn smaakloze poeder te mixen,trekt op niks met water

Btw,merk je minder sensitiviteit van de insuline (naarmate je deze langer neemt)of nooit drop in suikerspiegel met die 6k+ calories?

Al die supplementen he, op de vitargo enzo na, nam je die al voor je aan de insuline en hgh ging? Of is dat puur iets wat je neemt in combinatie met? Ik heb die hele supplementen wereld op whey na altijd maar overhyped gevonden, maar zie er toch aardig was bcaa's, glutamine carnitine enzo doorheen gaan bij je

Deze eens proberen dan;)
Ik zit gwn smaakloze poeder te mixen,trekt op niks met water

Btw,merk je minder sensitiviteit van de insuline (naarmate je deze langer neemt)of nooit drop in suikerspiegel met die 6k+ calories?
Nee geen last van eigenlijk bro.

Al die supplementen he, op de vitargo enzo na, nam je die al voor je aan de insuline en hgh ging? Of is dat puur iets wat je neemt in combinatie met? Ik heb die hele supplementen wereld op whey na altijd maar overhyped gevonden, maar zie er toch aardig was bcaa's, glutamine carnitine enzo doorheen gaan bij je
Nam eerst ook alleen whey en amino's. Pas sinds ik bezig ben bij Milos neem ik dit allemaal.

Als je minder gevoelig voor insuline wordt zal je suikerspiegel juist hoger zijn, niet lager, met hetzelfde aantal carbs in verhouding tot eenheden slin.
Hier merk je in eerste instantie niks van.

Nee geen last van eigenlijk bro.

Nam eerst ook alleen whey en amino's. Pas sinds ik bezig ben bij Milos neem ik dit allemaal.
Dit vroeg ik me dus ook af, pak zelf altijd alleen sups als ik off ben. Maar hij zal je er vast een reden voor gegeven hebben?

Is enkel uit interesse deze vraag

Zelf enkel MuscleMeat toch? Alles kant en klaar en dan afwegen op portie?
Inderdaad. Enigste wat ik kook is het gehakt want die beef-balls ben ik een beetje op uit gegeten:barf:

Dit vroeg ik me dus ook af, pak zelf altijd alleen sups als ik off ben. Maar hij zal je er vast een reden voor gegeven hebben?

Is enkel uit interesse deze vraag
Ik heb niet gevraagd waarom hij precies deze stack heeft samen gesteld. Zal hem eind van de week mailen met wat vragen.

Zonder slin ga je weinig merken van al die extra supps als bcaa eea etc...
Zelf gebruik ik carbo nox van olimp 100 gram en is zogoed als smaakloos eigelijk

Zonder slin ga je weinig merken van al die extra supps als bcaa eea etc...
Zelf gebruik ik carbo nox van olimp 100 gram en is zogoed als smaakloos eigelijk

Denk ook dat al die supps voor iemand die natty is, of enkel AAS gebruikt, niet zoveel zullen uitmaken :)

Voeding rondom de training ( en vooral intra workout ) wordt toch gezien als zeer belangrijk onder grote bekende coaches.

Als je voor je training een goede maaltijd hebt en een uurtje na je training ook een goede maaltijd, dan zit je echt wel goed hoor :)

Pleister staat natuurlijk wat verder dan de gemiddelde DBB'er en gezien de AAS, HGH, insuline, ... die hij neemt, zijn de supplementen die Milos hem heeft aangeraden ongetwijfeld nodig. Voor de gemiddelde DBB'er is het niet nodig om zoveel supplementen te nemen. Het voordeel daarvan zal volgens mij verwaarloosbaar zijn.

Sorry voor de offtopic @Pleister !

Me vriendin heeft vandaag haar voeding en trainings schema van Shelby Starnes gekregen. Ze had wat motivatie problemen de laatste tijd dus ik laat Shelby voorlopig haar voeding en training doen in plaats van dat ik het voor haar doe.

Zie niet hele bijzondere dingen wat ze moet doen qua eten maar het trainen is wel iets anders.

Terug
Naar boven