- Waardering
- 1.221
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel werk al dat koken steeds. Respect hahaJa maat ik kook alles zelf. Heb wel al besteld hoor een tijd bij musclemeat maar is al een jaar of langer geleden.
Is dat nou te zuipen die during workout drink? Lekker plusmin 150 carbs during workout drinken.
Ja man,hoe krijg je zoiets binnen?
Ik vind die 80gr dextrose shake powo na slin inject al nasty en slechtgaan hahaha
Ik pak de AminoX van BSN. Deze heeft een hele sterke smaak waardoor je de vitargo bijna niet meer proeft.Ja man,hoe krijg je zoiets binnen?
Ik vind die 80gr dextrose shake powo na slin inject al nasty en slechtgaan hahaha
Inderdaad maatAls je eea's of bcaa's met een lekker smaakje hebt is het goed te doen.
Als je eea's of bcaa's met een lekker smaakje hebt is het goed te doen.
Ik pak de AminoX van BSN. Deze heeft een hele sterke smaak waardoor je de vitargo bijna niet meer proeft.
Inderdaad maat

Nee geen last van eigenlijk bro.Deze eens proberen dan
Ik zit gwn smaakloze poeder te mixen,trekt op niks met water
Btw,merk je minder sensitiviteit van de insuline (naarmate je deze langer neemt)of nooit drop in suikerspiegel met die 6k+ calories?
Nam eerst ook alleen whey en amino's. Pas sinds ik bezig ben bij Milos neem ik dit allemaal.Al die supplementen he, op de vitargo enzo na, nam je die al voor je aan de insuline en hgh ging? Of is dat puur iets wat je neemt in combinatie met? Ik heb die hele supplementen wereld op whey na altijd maar overhyped gevonden, maar zie er toch aardig was bcaa's, glutamine carnitine enzo doorheen gaan bij je
Btw,merk je minder sensitiviteit van de insuline (naarmate je deze langer neemt)of nooit drop in suikerspiegel met die 6k+ calories?
Zelf enkel MuscleMeat toch? Alles kant en klaar en dan afwegen op portie?
Dit vroeg ik me dus ook af, pak zelf altijd alleen sups als ik off ben. Maar hij zal je er vast een reden voor gegeven hebben?Nee geen last van eigenlijk bro.
Nam eerst ook alleen whey en amino's. Pas sinds ik bezig ben bij Milos neem ik dit allemaal.
Inderdaad. Enigste wat ik kook is het gehakt want die beef-balls ben ik een beetje op uit gegetenZelf enkel MuscleMeat toch? Alles kant en klaar en dan afwegen op portie?

Ik heb niet gevraagd waarom hij precies deze stack heeft samen gesteld. Zal hem eind van de week mailen met wat vragen.Dit vroeg ik me dus ook af, pak zelf altijd alleen sups als ik off ben. Maar hij zal je er vast een reden voor gegeven hebben?
Is enkel uit interesse deze vraag
Zonder slin ga je weinig merken van al die extra supps als bcaa eea etc...
Zelf gebruik ik carbo nox van olimp 100 gram en is zogoed als smaakloos eigelijk

Denk ook dat al die supps voor iemand die natty is, of enkel AAS gebruikt, niet zoveel zullen uitmaken![]()
Zonder slin ga je weinig merken van al die extra supps als bcaa eea etc...
Zelf gebruik ik carbo nox van olimp 100 gram en is zogoed als smaakloos eigelijk
Denk dat je inderdaad wel insuline moet pakken anders hebben de supps minder zin.Denk ook dat al die supps voor iemand die natty is, of enkel AAS gebruikt, niet zoveel zullen uitmaken![]()
Voeding rondom de training ( en vooral intra workout ) wordt toch gezien als zeer belangrijk onder grote bekende coaches.

Denk dat je inderdaad wel insuline moet pakken anders hebben de supps minder zin.