XXL Nutrition

Pleister coached by Cement Factory

Volgens Milos werken allen producten vanaf dag 1, ook lange esters. Na 5 weken is de meeste rek eruit en kun je wisselen van compounds. Zo raakt je lichaam nergens gewend aan en blijf je gainen.
Mooi dat dit maar weer eens bevestigd word. Velen hier op het forum willen niet aan deze theorie namelijk :P

Hoe vaak ik wel niet lees;

''hoezo, bold begint pas vanaf week 8 te werken daarom minimaal 12 wk doortrekken''
''AAS komt pas na x aantal weken op gang''

Nee het werkt meteen, echter feels/looks komen pas na x aantal weken (lange esters dan)

• Topic Starter Topic Starter
Mooi dat dit maar weer eens bevestigd word. Velen hier op het forum willen niet aan deze theorie namelijk :P
Milos laat mij boldenone ook maar 5 weken gebruiken, terwijl velen dit 14+ weken gebruiken. Ik heb dit zelf ook gedaan maar lijkt dus niet nodig te zijn.

Was zelf dit protocol van plan maar dan zonder de hgh.

- -30 min prior to workout: Take 10iu HGH subq

- -15 min prior to workout: Take 6-16iu Novalog subq

- -10 min prior to workout: Drink shake #1

- -After every working set: Sip on shake #2, and finish by end of workout

- -Go home

- -Take 100mcg of the IGF-1lr3 (for it's insulin sensitizing effects)

- -Take down shake #3

- -Done..now you are huge
Ok, now what is in the shakes...

Shake 1: 10-20g EAA's (Essential Amino Acids) or PeptoPro, 40-60g Low DE Maltodextrin, 5g Micronized Creatine Monohydrate, 200mg Caffeine (or pre-workout powdered mix of choice in place of caffeine)
Thought for research to conclude if the most beneficial amount of carbs would be in the range of 7-10g per iu of insuline used. So at drink #1 with 4iu's being 28-40g of carbs and again with drink #2....keeping extra glucose tabs, sugar or whatever near as a back up should this not be enough.....

Shake 2: 10-20g EAA's or PeptoPro, 50-100g Dextrose, 5g Micronized Creatine Monohydrate

Shake 3: 2 cups pasteurized egg whites, 1 cup dry oats, 1 banana or 1 cup blueberries (I prefer them to be frozen), splenda or stevia

Ik wil het topic graag schoon houden Jasey. Dit is puur bedoelt hoe Milos werkt en ik wil wel graag dat mensen er iets van leren en van kunnen gebruiken, maar dan wel in eigen topic.

''hoezo, bold begint pas vanaf week 8 te werken daarom minimaal 12 wk doortrekken''

Nee het werkt meteen, echter feels/looks komen pas na x aantal weken (lange esters dan)

Maar Bold is dan ook geen massakanon maar een shaper, Bold pak je ( ik iig ) omdat het je zo'n achterlijk ronde look geeft. Die look heb je niet in 5 weken dus is het niet gek dat je het langer pakt. Same goes for Mast imo.

Hoe beviel jou dat Pleister, die 5 weken Bold?

Maar Bold is dan ook geen massakanon maar een shaper, Bold pak je ( ik iig ) omdat het je zo'n achterlijk ronde look geeft. Die look heb je niet in 5 weken dus is het niet gek dat je het langer pakt. Same goes for Mast imo.
Ieder zijn ding inderdaad. Als dat voor jou werkt vooral blijven doen.

nooit geen last van huiduitslag of andere bijwerkingen op zulke dosissen?

het is ook geen theorie als je een beetje interesse hebt naar wat je in je lichaam douwt vind je die info binnen 2 minuten.

Ik dacht vroeger btw ook altijd dat als je slin en hgh optimaal wilde combineren, dat je dan eerst de hgh nam en dan ongeveer een halfuur later de slin.

Ik ga me toch ook eens wagen aan een gelijkaardig protocol qua hgh en slin :p

Ik zit de laatste dagen maltodextrine te drinken rondom me training en ik voel me direct een stuk minder opgeblazen/vol dan met vitargo. Vaak leek ik 7 maanden zwanger als ik al die shakes op had. Voorlopig blijf ik even bij de malto.

Ontopic:
Update voeding / insuline week 7.
Het word een beetje eentonig want er gebeurd niks spannends, alleen de insuline en calorieen worden steeds verhoogd.
Maar de week hierna moet ik 9x per week gaan trainen en dan word er ook afgewisseld in de hoeveelheid insuline. Ik moet dan op maandag/woensdag/vrijdag 2x trainen. Dat is best interessant maar dat post ik waarschijnlijk morgen.

Meal #1 (7:30 AM)
60 grams of protein [240 calories] (choices: 2 whole EGGS, 6 EGG WHITES + 150 grams of LEAN BEEF) + 30 grams of ALMONDS or any type of nuts or 2 tbsp ALMOND BUTTER [180 calories]

(9:00 AM)

10 grams of EAA's, 10 grams of GLUTAMINE + 1/2 Tablespoon of Extra Virgin Coconut Oil

Meal #2 (10:00 AM)
60 grams of LEAN protein [240 calories] (choices: 300 grams of CHICKEN, TURKEY) and 100 grams of starchy complex carbs [400 calories] (choices: 130 grams of RICE) + (OPTIONAL) 1-2 cups of steamed greens (broccoli, spinach, asparagus...)

(11:30 AM)
10 grams of EAA's, 10 grams of GLUTAMINE

Meal #3, (1:00 PM)
60 grams of protein [240 calories], (choices: 300 grams of CHICKEN/TURKEY or FISH ) and 100 grams of starchy complex carbs [400 calories] (choices: 130 grams of RICE)

(1:45 PM)
20 units of HUMALOG

(2:00 PM)
PRE WORKOUT DRINK

20 grams of HYDROLYSED CASEIN
5 grams of CREATINE
5 grams of CITRULLINE

3 grams of ARGININE
2 grams of L-CARNITINE
2 grams of BETA ALANINE
50 grams of carbs: [200 calories] VITARGO, HBCD, KARBOLYN, DEXTROSE, MALTODEXTRIN

(2:30 PM)
DURING WORKOUT DRINK

10 grams of EAA
10 grams of BCAA
1 gram of L-CARNITINE
1 gram of BETA ALANINE
125 grams of carbs: [500 calories] VITARGO, HBCD, KARBOLYN, DEXTROSE, MALTODEXTRIN

(4:00 PM)
25 units of HUMALOG

(4:15 PM)
POST-WORKOUT SHAKE:

50 grams of HYDROLYZED WHEY or CASEIN
90 grams of carbs: VITARGO, HBCD, PIECE OF FRUIT
5 grams of CREATINE
5 grams of GLUTAMINE

Meal #4, (5:00 PM)
40 grams of protein [160 calories], (choices: 200 grams of CHICKEN or TURKEY BREAST) and 175 grams of carbs [700 calories] (choices: 100 grams of WHITE RICE + 250 grams of SWEET POTATO + 45 grams of SIMPLE CARBS)

(6:15 PM)
10 grams of GLUTAMINE, 10 grams of EAA's + 100 grams of carbs [400 calories] (choices: RICE CAKES, HONEY, APPLE SAUCE, RAISINS, ORANGE JUICE, ORGANIC CEREAL)

Meal #5, (7:15 PM)
60 grams of protein [240 calories], (choices: WHITE FISH or CHICKEN/TURKEY BREAST) and 100 grams of carbs [400 calories] (choices: 130 grams of WHITE RICE )

(8:45 PM)
10 grams of EAA's, 10 grams of GLUTAMINE

Meal #6 (10:00 PM)
60 grams of protein [240 calories], (choice: 300 grams of LEAN BEEF) and green salad with Balsamic Vinegar

Shape update van die week:
530bwp.jpg

2uiay2r.jpg

In. Ik zit zelf in een hele andere tak van sport en heb geen interesse in kuren, maar zien hoe de begeleiding van zo'n oud prof er nu uit ziet is wel interessant om te volgen. Ik heb je niet vaak gesproken in Haefland, maar je komt als een sympatieke kerel over, wat je maar weer bewijst door al deze info te delen.
Benieuwd wat Dave je gaat brengen.

Is dat nou te zuipen die during workout drink? Lekker plusmin 150 carbs during workout drinken.

Lukt het allemaal met werk om dit te combinere?

En bij je dikke carbs meal mag je wel 0kcal saus/dressing?

In. Ik zit zelf in een hele andere tak van sport en heb geen interesse in kuren, maar zien hoe de begeleiding van zo'n oud prof er nu uit ziet is wel interessant om te volgen. Ik heb je niet vaak gesproken in Haefland, maar je komt als een sympatieke kerel over, wat je maar weer bewijst door al deze info te delen.
Benieuwd wat Dave je gaat brengen.
Thnx kerel:)

Is dat nou te zuipen die during workout drink? Lekker plusmin 150 carbs during workout drinken.
De vitargo in ieder geval niet. Dat worden ook dikke brokken ondanks dat ik 5 minuten lig te shaken, niet bepaald lekker:o. De maltodextrine is een stuk beter te drinken, ook minder zoet.

Lukt het allemaal met werk om dit te combinere?

En bij je dikke carbs meal mag je wel 0kcal saus/dressing?
9x trainen is bijna niet te combineren. Want de dag dat je 2x traint bestaat alleen uit rekening houden met het trainen, dan heb ik bijna geen tijd voor andere dingen. Deze week train ik ''maar'' 6x per week.

Al me eten komt van Musclemeat, dan heb ik geen saus nodig. Hun producten zijn altijd erg mals vind ik.

Toch echt wel een goed vol fysiek hoor. En respect voor je maaltijden zonder saus bro :p
Ik heb toch minimaal wat ketchup nodig.

Ben benieuwd naar volgende week!

9 x per week trainen, aardig pittig!
Maar hoe worden die ingevuld?
Of ga je dit geheel morgen posten?

Terug
Naar boven