XXL Nutrition

Pleister coached by Cement Factory

Ligt het aan mij of is het forum de laatste tijd echt supertraag met laden?

Heeft iemand er behoefte aan om iets te vragen aan Milos mbt aas, voeding, training? Zo ja dan stel je vraag en dan haal ik er een paar uit en stel ik die op het einde van de week aan hem. Zodra ik antwoord heb post ik ze hier weer.
Wie was er eerder, het kip of het ei.

Ik ben wel benieuwd hoe iemand als Milos denkt over DNP.

• Topic Starter Topic Starter
Ik moet echt een specifieke vraag hebben, dit is te algemeen.

Zou de vragen ook alleen maar roidgericht doen. Vraag over carbs kan je bij JW zijn topic doen.

Hoeveel iu slin gebruiken bij (W)elke meal in contest Prep als je de laatste 2/3/4 dagen gaat laden

(Heb zelf nog nooit geladen met slin)

Heb mezelf nog nooit echt verdiept in slin, maar hoe zit het met de extra massa die je daarmee opbouwd? Gaat dit net als de extra massa die je met AAS opbouwd verloren (tot aan je natuurlijke max) wanneer je ermee stopt?

Welke compounds roids is Milos een liefhebber van pre competition. Dan heb ik het zowel over orals als injects.
En klopt het dat je een aantal dagen van te voren moet stoppen met zetten ivm inflammation?

Heb mezelf nog nooit echt verdiept in slin, maar hoe zit het met de extra massa die je daarmee opbouwd? Gaat dit net als de extra massa die je met AAS opbouwd verloren (tot aan je natuurlijke max) wanneer je ermee stopt?
Je gaat niet meer massa bouwen met slin alleen dat komt door het effect wat slin op je voeding heeft samen met de aas en vooral gh

Welke compounds roids is Milos een liefhebber van pre competition. Dan heb ik het zowel over orals als injects.
En klopt het dat je een aantal dagen van te voren moet stoppen met zetten ivm inflammation?
Op de laatste vraag ik nu al antwoord geven want Milos heeft me ook begeleid tijdens de laatste week van mijn wedstrijdbegeleiding. 6 days out gaan alle roids eruit.

Op de laatste vraag ik nu al antwoord geven want Milos heeft me ook begeleid tijdens de laatste week van mijn wedstrijdbegeleiding. 6 days out gaan alle roids eruit.
Serieus dit had ik echt niet verwacht? Had wel gedacht maybe paar days out the injects ivm inflammation maar orals dacht ik echt nog tot competition day erin te houden. Dus hardheid/look verlies je niet in die laatste 6 dagen.

Had eigenlijk meer vragen verwacht. Zoveel mensen die meelezen maar niemand reageert :p

Wat is de motivatie achter de momenten dat jij je HGH moet zetten?

Hebben peptides zoals GHRP-6 & CJC-1295 nog een toegevoegde waarde als je al exogeen HGH zet, of is je eigen aanmaak hierdoor zo onderdrukt dat de peptides geen nut hebben?

Pleister,

Deze vraag lijkt me wel interessant aan Milos:

Wat vind je de beste manier om steeds zo goed mogelijk op een kuur te reageren... Hoelang eventueel off en wat je dan zou moeten nemen? Of toch een bridge en welke dosis dan en hoeveel weken...

Ik heb wel een vraagje, weet niet of je dit al gevraagd heb aan hem,

Wat vind hij beter im injectie of subq injectie hgh, en slin en hgh achterelkaar injecteren of slin 15/30 min later?

En raad hij cardio aan tijdens prep? Zoja, wat voor soort cardio? Lopen buiten/ treadmill, fietsen etc?

Terug
Naar boven