Fitness Seller

Pleister coached by Cement Factory

Echte is idd heel duur!
Die goedkope igf lr3 wat zit daar dan in volgens jou? Gewoon ondergedoseerd dan? Want ik krijg na inject wel hypo en ook pumps ervan...

Dat wil ik ook weten wat er echt allemaal inzit. Of misschien liever niet....

Shelby vroeg wel direct of ze wat wou gebruiken, het liefst primobolan of boldenone. Maar ze zei nee, ze wilt het liefst zo min mogelijk gebruiken, hooguit de laatste weken voor een wedstrijd.

Dus waarschijnlijk zijn bijna alle vrouwelijke atleten van Shelby niet natty haha.

Vrouwen (wedstrijdniveau) zijn erger dan mannen op dit gebied hoor. Die slikken alles wat ze voorgedragen krijgen als het hun lichaam kan upgraden. Clen, T3, dnp, hgh, anavar, primo, bold, winstrol, deca zelfs dagelijkse microdosissen test. Scary shit hoor.

• Topic Starter Topic Starter
Vrouwen (wedstrijdniveau) zijn erger dan mannen op dit gebied hoor. Die slikken alles wat ze voorgedragen krijgen als het hun lichaam kan upgraden. Clen, T3, dnp, hgh, anavar, primo, bold, winstrol, deca zelfs dagelijkse microdosissen test. Scary shit hoor.
Gelukkig is het maar een hobby. Hoeft niet zo extreem voor me vriendin

Deze mail zojuist terug gekregen:

Vraag:
Quick question. Last week I changed from vitargo to maltodextrine because after each training my stomach was popping out. Now with the maltrodextrine it is better.

But does it matter which fast carbohydrate I take with the insulin around the training?

Antwoord:
You see VITARGO as high molecular weight glucose polymer should have fastest gastric emptying and thus should give you least of the stomach bloat...
But, like yourself many other guys (me included) experienced the opposite...

What you need to have is GLUCOSE in bloodstream so if it is coming from DEXTROSE, or MALTODEXTRIN, or AMYLOPECTIN...it doesn't matter really - you will still get the same amount of blood glucose levels...

You can stay with maltodextrin by all means...but you can also mix everything mentioned above...or even go with the simple DEXTROSE - it is super cheap and it is actually a monomer - so exactly a GLUCOSE, which is what you need....

Zelfs gummy bears kan.

@Pleister
Ik neem zelf ook gewoon cheap ass dextrose/druivensuiker van de supermarkt. Werkt goed en heb geen last van mijn maag.
Bij maltodextrine had ik dat het heel zwaar op de maag lag en vitargo nooit tijdens trainen geprobeerd vanwege de prijs.

Echte is idd heel duur!
Die goedkope igf lr3 wat zit daar dan in volgens jou? Gewoon ondergedoseerd dan? Want ik krijg na inject wel hypo en ook pumps ervan...

Als het geen igf1 is dan zou het meest logische ghrp zijn aangezien je hier ook hypo-achtige effecten en ene pomp van kan krijgen.

In!

Maar ook met Sarms heb je de kans op mannelijke bijwerkingen toch?
Sarms nog een beetje grijs gebied. Maar ze heeft totaal geen fysieke bijwerkingen gehad. Wel kort gedaan op lage dosering. Heb het ook met een ander forum member over gehad en zijn vriendin heeft ook totaal geen bijwerkingen ervaren.

Maar goed blijft bro science zonder test resultaten ;-)

@Pleister neem jij trouwens ook off periodes met de HGH zoals bijvoorbeeld 5 days on 2 days off. Of gewoon aan een stuk door?

Sarms nog een beetje grijs gebied. Maar ze heeft totaal geen fysieke bijwerkingen gehad. Wel kort gedaan op lage dosering. Heb het ook met een ander forum member over gehad en zijn vriendin heeft ook totaal geen bijwerkingen ervaren.

Maar goed blijft bro science zonder test resultaten ;-)
Nog weinig onderzoek naar inderdaad. Maar wel interessant.

@Pleister neem jij trouwens ook off periodes met de HGH zoals bijvoorbeeld 5 days on 2 days off. Of gewoon aan een stuk door?
Nee gewoon alles aan 1 stuk door. Off gaan is oldskool

Ligt het aan mij of is het forum de laatste tijd echt supertraag met laden?

Heeft iemand er behoefte aan om iets te vragen aan Milos mbt aas, voeding, training? Zo ja dan stel je vraag en dan haal ik er een paar uit en stel ik die op het einde van de week aan hem. Zodra ik antwoord heb post ik ze hier weer.

Zou wel willen weten hoe het nu zit met hgh en verhoging van prolactine. Btw moet je de slin cyclen om je gevoeligheid te behouden, of ga je gewoon de IU's blijven uppen?

Terug
Naar boven