Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee valt wel mee. Ben niet bijzonders veel sterker geworden ofzo. En uithouding heb ik al helemaal niet lolMerk je veel verschil in kracht en uithouding met de toevoeging van Slin?
Me vriendin heeft vandaag haar voeding en trainings schema van Shelby Starnes gekregen. Ze had wat motivatie problemen de laatste tijd dus ik laat Shelby voorlopig haar voeding en training doen in plaats van dat ik het voor haar doe.
Zie niet hele bijzondere dingen wat ze moet doen qua eten maar het trainen is wel iets anders.
Veel dropsets. Zo heb ik zelf nooit getraind dus geen idee wat het brengt bro
Als je minder gevoelig voor insuline wordt zal je suikerspiegel juist hoger zijn, niet lager, met hetzelfde aantal carbs in verhouding tot eenheden slin.
Hier merk je in eerste instantie niks van.
Veel dropsets. Zo heb ik zelf nooit getraind dus geen idee wat het brengt bro
Ik zeg dit omdat mijn vrouw jaaaaaren geleden ook naar een dieetist ging terwijl er ook bodybuilder rondliep waar ze niet naar luisterde....
Geen igf inderdaad maar ik denk dat dat komt omdat er niet aan echte igf te komen valt.Ben een newbi met slin dusja
Mijn powo klap na inject lijkt minder zwaar,wel altyd ff misselijk(door die shake)
En warm,zweten.
@Pleister fijn om te horen, respect dat je dit allemaal binnenkrijgt en geregeld ivm werk enz
Voor de meeste is dat moeilijker.
Ps: ik heb nergens igf gezien, zou ook wel leuk zijn hierbij niet?
Oke duidelijk nu.Ik bedoel dat ze motivatieproblemen heeft terwijl je haar helpt. Nu dat jij haar voeding/training niet meer doet gaat ze terug motivatie krijgen? Komt raar over.
Ik zeg dit omdat mijn vrouw jaaaaaren geleden ook naar een dieetist ging terwijl er ook bodybuilder rondliep waar ze niet naar luisterde....
Lol. Zo erg is het bij de mijne ook weer niet. Ik heb haar gecoacht voor haar eerste wedstrijd en ze was het droogste en hardste van de hele line-up. Dus ze neemt wel iets van me aan gelukkigDit is helaas heel herkenbaar...de mijne neemt ook bijna niks van me aan. Gaat liever aan de herbalife achtige zooi ..
Geen igf inderdaad maar ik denk dat dat komt omdat er niet aan echte igf te komen valt.
Oke duidelijk nu.
Nee hoor helemaal niet. Ze volgt Shelby al 2/3 jaar op instagram en door al die transformatie foto's wou ze ook graag door hem gecoacht worden dus dat wist ik al een tijdje. En nu kan het dus als ze daar blij van word vind ik het prima.
En daarbij lijkt het me ook een goede coach. Hoor alleen maar positieve verhalen over hem.

Als je gh en slin zet heeft igf weinig zin iddIgf is bunk. Koop dat ook al effe niet meer. Dan koop je beter een pen insuline. Gaat je veel meer opbrengen.
Shelby heeft idd een zeer goede reputatie en goede mannen proberen hun vrouw/vriendin altijd blij te houden. Ongeacht de kosten![]()
goede mannen proberen hun vrouw/vriendin altijd blij te houden. Ongeacht de kosten![]()

Wie zegt dat mijn vriendin goed voor me is? Vind het maar een k*twij* eigenlijk.Helemaal mee eens. Goede vrouwen moet je ook zo behandelen![]()

Jip inderdaad maat.
)Igf is bunk. Koop dat ook al effe niet meer. Dan koop je beter een pen insuline. Gaat je veel meer opbrengen.
Shelby heeft idd een zeer goede reputatie en goede mannen proberen hun vrouw/vriendin altijd blij te houden. Ongeacht de kosten![]()
Jip inderdaad maat.
Me training ziet er deze week zo uit:
Maandag: Borst, kuiten (international chestday)
Dinsdag: Rug
Woensdag: Biceps, triceps
Donderdag: Schouders, kuiten
Vrijdag: Quadriceps, hamstrings
Zaterdag: Rust
Zondag: Borst, kuiten
Zal wel iets in zitten maar geen igf-1 in ieder gevalEchte is idd heel duur!
Die goedkope igf lr3 wat zit daar dan in volgens jou? Gewoon ondergedoseerd dan? Want ik krijg na inject wel hypo en ook pumps ervan...
Shelby vroeg wel direct of ze wat wou gebruiken, het liefst primobolan of boldenone. Maar ze zei nee, ze wilt het liefst zo min mogelijk gebruiken, hooguit de laatste weken voor een wedstrijd.Ik bedoel dat ze motivatieproblemen heeft terwijl je haar helpt. Nu dat jij haar voeding/training niet meer doet gaat ze terug motivatie krijgen? Komt raar over.
Zal wel iets in zitten maar geen igf-1 in ieder geval