XXL Nutrition

Pleister coached by Cement Factory

Jordan Peeters lijkt me ook een no-nonsens trainer :)

Erg benieuwd naar Chris Aceto!

• Topic Starter Topic Starter
Dennis James, of één van die trainers uit Kuweit mss?

Vroeg milos aan het begin trouwens wat je al gebruikt had/ wou gebruiken etc?
Een bekende van mij is begeleid door Dennis James. Zelfde verhaal als Milos helaas. Reageert amper en geeft op de helft van de vragen geen antwoord.

Je gaat juist naar Milos om meer te weten te komen over aas/insuline/hgh. Die vraag is overbodig haha

Een bekende van mij is begeleid door Dennis James. Zelfde verhaal als Milos helaas. Reageert amper en geeft op de helft van de vragen geen antwoord.

Je gaat juist naar Milos om meer te weten te komen over aas/insuline/hgh. Die vraag is overbodig haha

De meeste grote trainers komen dus over op mij als grote zakkenvullers. Jammer!

Benieuwd naar mr acetato

Daar ben ik weer met een update, heeft lang geduurd he:eek!:. Maar dit keer niet omdat ik weinig tijd had maar omdat ik weer geen reactie kreeg van Milos. Na 7 dagen heeft die eindelijk terug gemaild en toevallig de helft van mijn vragen ''vergeten'' te beantwoorden.

Vorig weekend heb ik een update gestuurd met progressie foto's en hoe ik mij voelde en het ging.. geen reactie. Erna heb ik een vraag gesteld of het mogelijk is dat je aan de hoeveelheid insuline die je neemt gewend kan raken, aangezien ik steeds minder last krijg van opkomende hypo's.. geen reactie. 2 dagen weer gemaild dat ik weet dat hij het druk heeft maar ik wel graag wil weten wat ik moet doen.. geen reactie. En toen mailde ik ietwat geïrriteerd waarom ik geen reactie krijg?

Vanmiddag mailde hij eindelijk terug (ook geirriteerd.. raar want als iemand boos moet zijn zou ik diegene moeten zijn) met als antwoord wat hij dan moet aanpassen aangezien het goed gaat. En hij wilt progressie foto's zien en weten hoe ik me voel. Nja dat heb ik allemaal vorig weekend al uitgelegd en gestuurd dus dat zou die moeten weten. En als ik niks hoef aan te passen vind ik dat ook prima, maar laat me dat dan wel even weten ipv nooit te reageren. Maar als je coach je niet serieus neemt dan krijg je dit soort communcatie dus.

Ik raad iedereen sterk af om naar Milos te gaan en ik ga zelf ook niet meer terug mailen want het heeft vrij weinig nut. Ik hou dit schema nog een weekje of twee aan en dan begin ik bij iemand anders. Waarschijnlijk zal dit Kai Greene worden, ben nu nog met hem aan het mailen dus ben er nog niet helemaal uit.

Kai greene? Nice

Ik heb zijn hoodie :D

Is ie niet t*ring duur?

Kai greene? Nice

Ik heb zijn hoodie :D

Is ie niet t*ring duur?
Nee valt wel mee. 2000 euro per jaar. Iets duurder als Dave Palumbo.

Hij geeft alleen niet direct antwoord op de vraag of hij me in alles begeleid. Ik bedoel natuurlijk roids maar hij zegt, betaal maar en dan komt alles goed. Ik neem aan dat dat een ja is:o

Nee valt wel mee. 2000 euro per jaar. Iets duurder als Dave Palumbo.

Hij geeft alleen niet direct antwoord op de vraag of hij me in alles begeleid. Ik bedoel natuurlijk roids maar hij zegt, betaal maar en dan komt alles goed. Ik neem aan dat dat een ja is:o
Zeker dat je kai wilt?
Emails van 100 paginas en geen antwoorden op je vragen als hij typt zoals hij praat ^^
Jay cutler al aan gedacht?

Zeker dat je kai wilt?
Emails van 100 paginas en geen antwoorden op je vragen als hij typt zoals hij praat ^^
Jay cutler al aan gedacht?
Jay Cutler is echt t*ring jantje duur. 4k voor half jaar ofzo. Ben geen miljonair.

Klopt Kai praat erg uitgebreid, ook in de mails. Mja beter dan geen antwoord lol

Toch lijkt 't me echt gaaf om van zo iemand begeleiding te krijgen ( call me childish haha ) maar een Kai Greene en Jay Cutler zijn toch wel echt helden. Dave Palumbo lijkt me qua roids ook vet, weet toch ook wel 't een en ander.

Update progressie:

Momenteel ben ik op zwaarste gewicht wat ik tot nu toe ben geweest, 108kg. Dus daar ben ik wel erg tevreden over. Ik oog wel wat vochtig maar dat zal mede komen door de hoeveelheid kcal wat ik nu eet, 6500 kcal per dag verdeelt over 6 maaltijden.

Pics:
w9cy21.jpg

33z48bl.jpg

28bg0t2.jpg

Is je posing niet helemaal 100% bij die fdb of is je linker lat veel groter?

Terug
Naar boven