- Waardering
- 7.960
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 104kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een bekende van mij is begeleid door Dennis James. Zelfde verhaal als Milos helaas. Reageert amper en geeft op de helft van de vragen geen antwoord.Dennis James, of één van die trainers uit Kuweit mss?
Vroeg milos aan het begin trouwens wat je al gebruikt had/ wou gebruiken etc?
Een bekende van mij is begeleid door Dennis James. Zelfde verhaal als Milos helaas. Reageert amper en geeft op de helft van de vragen geen antwoord.
Je gaat juist naar Milos om meer te weten te komen over aas/insuline/hgh. Die vraag is overbodig haha
Inderdaad
@Saik u know?Vraag me af wat Neil Hill vraagt? De UK is niet zover weg als de US.

Iemand van The Hills
. Maar dit keer niet omdat ik weinig tijd had maar omdat ik weer geen reactie kreeg van Milos. Na 7 dagen heeft die eindelijk terug gemaild en toevallig de helft van mijn vragen ''vergeten'' te beantwoorden.Nee valt wel mee. 2000 euro per jaar. Iets duurder als Dave Palumbo.Kai greene? Nice
Ik heb zijn hoodie
Is ie niet t*ring duur?

Zeker dat je kai wilt?Nee valt wel mee. 2000 euro per jaar. Iets duurder als Dave Palumbo.
Hij geeft alleen niet direct antwoord op de vraag of hij me in alles begeleid. Ik bedoel natuurlijk roids maar hij zegt, betaal maar en dan komt alles goed. Ik neem aan dat dat een ja is![]()
Jay Cutler is echt t*ring jantje duur. 4k voor half jaar ofzo. Ben geen miljonair.Zeker dat je kai wilt?
Emails van 100 paginas en geen antwoorden op je vragen als hij typt zoals hij praat ^^
Jay cutler al aan gedacht?
176cm