Fitness Seller

Pleister coached by Cement Factory

• Topic Starter Topic Starter
Toch lijkt 't me echt gaaf om van zo iemand begeleiding te krijgen ( call me childish haha ) maar een Kai Greene en Jay Cutler zijn toch wel echt helden. Dave Palumbo lijkt me qua roids ook vet, weet toch ook wel 't een en ander.
Tuurlijk dat is ook mooi dat vind ik zelf ook. Helden waar ik jaren geleden tegen opkeek zijn nu mijn coaches

Tijd om misschien wat unilateraal werk toe te voegen?

Tijd om misschien wat unilateraal werk toe te voegen?
Zou een optie zijn inderdaad, denk dat dat het zal verbeteren. Maar ik hou niet van dat soort oefeningen en ik heb geen wedstrijd in de planning dus ik stoor me er niet heel erg aan.

Had ook wel graag geweten hoe je slin moet cyclen volgens Milos :-( . Hopelijk nu een betere coach.

Wat een belachelijk goede fysiek.

Bij het bekijken van je foto's vind ik mijn eigen fysiek ineens serieus tegenvallen. :P

Respect voor het harde werk dat je aan je lichaam spendeert!

Wat een belachelijk goede fysiek.

Bij het bekijken van je foto's vind ik mijn eigen fysiek ineens serieus tegenvallen. :P

Respect voor het harde werk dat je aan je lichaam spendeert!
Thnx maat. Ik weet niet hoe je fysiek uitziet dus ik kan niet oordelen over de jouwe haha.

Raar dat niemand iets zegt over mijn navel. irl zeggen ze daar meestal direct iets van lol

krijg je die 6500kcal makkelijk weg? :o

krijg je die 6500kcal makkelijk weg? :o
Raar genoeg wel, alleen de maaltijd na mijn training is wat lastiger. Omdat ik 265gr vitargo en 75gr whey rondom me training drink en dan erna nog 400gr rijst, 220gr kip, 4 rijstwafels met 40gr stroop moet eten (alles gekookt trouwens).

Maar kom je bij Dorian of is het iemand die in zijn plaats mailt, Dorian lijkt een serieuze afkeer te hebben van bbing nu.
Zie ook alleen pt sessies geen online begeleiding sessies waren ook al belachelijk duur

ik was in zijn gym, hij was er en met hem wat gepraat.
Je kan hem als coach inhuren per 12 weken, pokke duur btw. (ik dacht voor 12 weken ong 2000euro)

maar echt wel een toffe kerel. hou van zijn stijl..

@Pleister: mooie shape maar lopen uw benen wat achter of?
en met kai green, heb je geen schrik voor gewoon marketing te betalen? Daar ik nog geen atleten ben tegengekomen waarvan hij coach was..

Ik krijg redelijk wat pm's over de serum test van de Grey's die ik momenteel gebruik en of ik die kan posten. Maar ik ben t formulier kwijt dus dat is niet mogelijk.

Dus ik heb een kitje besteld via bloedwaardentest.nl om een serum test uit te voeren. Ik heb hem al binnen en aanstaande maandag ga ik bloed laten prikken. Zodra ik de uitslag binnen heb post ik het. Duurt gemiddeld 1 a 2 weken normaal gesproken.

Even voor de kenners, moet dit op lege maag gebeuren?

Terug
Naar boven