- Waardering
- 10.232
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
En meer dan 10mL's ook niet, anders gewoon 2 keer 10.Alle bodybuilders kunnen ook maar tot 10 tellen. Meer is vaak niet nodig om een setje te voltooien
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En meer dan 10mL's ook niet, anders gewoon 2 keer 10.Alle bodybuilders kunnen ook maar tot 10 tellen. Meer is vaak niet nodig om een setje te voltooien
1iu, 2iu, 3iu....Alle bodybuilders kunnen ook maar tot 10 tellen. Meer is vaak niet nodig om een setje te voltooien
Lorenzo LeeuweZo'n Nederlandse junior, atleet van XXL, wordt ook door hem gecoacht voor zn wedstrijd soon toch? Kom even niet op zn naam
GeneticsWat is dat toch met die junioren met fysieken als beesten. Wesley Vissers, Fridjof McAdam en nu deze gast.

Wesley is geen beest vergeleken met sommige van de US hij is bijnz even oud als Dallas mccarver denk ik dat is een beestWat is dat toch met die junioren met fysieken als beesten. Wesley Vissers, Fridjof McAdam en nu deze gast.
Wesley is geen beest vergeleken met sommige van de US hij is bijnz even oud als Dallas mccarver denk ik dat is een beest
Ik zeg niet dat wesley een slechte fysiek heeft maar op zijn wedstrijd werd hij dik gedwarfd komt dit mee door zijn lengte? Wss wel maar denk dat Wesley wel genoeg budget heeft hij werkt bij sci tech en zijn youtube kanaal waar hij kleding enzo verkoopt.
De whey in murica is gewoon beter.
Lol ik denk dat je dat erg onderschatIk zeg niet dat wesley een slechte fysiek heeft maar op zijn wedstrijd werd hij dik gedwarfd komt dit mee door zijn lengte? Wss wel maar denk dat Wesley wel genoeg budget heeft hij werkt bij sci tech en zijn youtube kanaal waar hij kleding enzo verkoopt.
Ik zeg niet dat wesley een slechte fysiek heeft maar op zijn wedstrijd werd hij dik gedwarfd komt dit mee door zijn lengte? Wss wel maar denk dat Wesley wel genoeg budget heeft hij werkt bij sci tech en zijn youtube kanaal waar hij kleding enzo verkoopt.