XXL Nutrition

Pleister coached by Cement Factory

"Take care"
:o

Hier word je toch gewoon woest van. Respectloze hond...Bah, zoveel geld vragen en z'n belachelijke kut service geven. Ik hoop voor je dat je nu wat meer geluk hebt bij kai greene.

Zo'n Nederlandse junior, atleet van XXL, wordt ook door hem gecoacht voor zn wedstrijd soon toch? Kom even niet op zn naam

Wat is dat toch met die junioren met fysieken als beesten. Wesley Vissers, Fridjof McAdam en nu deze gast.

Wesley is geen beest vergeleken met sommige van de US hij is bijnz even oud als Dallas mccarver denk ik dat is een beest

Hehe ik heb naast Wesley gestaan en die heeft echt een beter fysiek dan 99 % hiero. Vergeleken met Dallas is 't uiteraard niks mja, dan noem je er ook 1. Wesley is overigens wel jonger.

Dallas heeft een iets groter budget ook.

Dallas heeft een iets groter budget ook.
Ik zeg niet dat wesley een slechte fysiek heeft maar op zijn wedstrijd werd hij dik gedwarfd komt dit mee door zijn lengte? Wss wel maar denk dat Wesley wel genoeg budget heeft hij werkt bij sci tech en zijn youtube kanaal waar hij kleding enzo verkoopt.

Ik zeg niet dat wesley een slechte fysiek heeft maar op zijn wedstrijd werd hij dik gedwarfd komt dit mee door zijn lengte? Wss wel maar denk dat Wesley wel genoeg budget heeft hij werkt bij sci tech en zijn youtube kanaal waar hij kleding enzo verkoopt.
Lol ik denk dat je dat erg onderschat

YouTube en zijn kledinglijn brengen weinig op omdat het nog in der kinderschoenen staat en dat werken bij Sci Tech zal vast goed betalen maar lang nog niet om mee te kunnen draaien in de top. Al dat GH kost wel wat Hahah.

Pharma grade hgh. IUtje of 30. Dat zit er voor.wesley niet in hoor:)

Terug
Naar boven