XXL Nutrition

Pleister coached by Cement Factory

The Wizard als ik zijn instagram moet geloven heeft hij aardig wat atleten goed op podium gezet.

Ja precies dit en zijn bijnaam zal niet voor niets "the wizard" zijn. dat past volgens mij prima bij het doel om meer te leren en met ons te delen! ;-)
Maar Neil dus ook, Y3T! Bonac en Flex zijn toch helden! en hij is af en toe nog in Nederland, lijkt me toch tof je coach een keer irl te ontmoeten.
Maar zoals al gezegd is de UK ook niet ver weg!

Ja precies dit en zijn bijnaam zal niet voor niets "the wizard" zijn. dat past volgens mij prima bij het doel om meer te leren en met ons te delen! ;-)
Maar Neil dus ook, Y3T! Bonac en Flex zijn toch helden! en hij is af en toe nog in Nederland, lijkt me toch tof je coach een keer irl te ontmoeten.
Maar zoals al gezegd is de UK ook niet ver weg!

Jij hebt gesproken..

Ben je niet bang dat ze je begeleiding stoppen als ze er achter komen dat je alles online zet?

• Topic Starter Topic Starter
Als Kai je gaat begeleiden ga je dan ook van die filosofische bullshit brabbelen?

Heb ik contact mee gehad maar hij is te druk. Dan krijg ik begeleiding door iemand uit zijn team maar dat zie ik niet echt zitten. Wanneer iemand afvalt dan neemt hij contact op maar er zaten al mensen te wachten dus dan ben ik waarschijnlijk een paar maanden verder haha.

Maar dat is wel ideaal. Hij neemt maximaal zoveel atleten aan omdat hij anders niet genoeg aandacht aan geven aan zijn klanten.
Heb nog niet verder gelezen dan dit maar weet niet of je al gedacht had aan abdullah alotaibi. Coacht ook roelly, brandon curry, victor martinez. Zal ook wel door de anabolic chicken liggen maar hij heeft er zeer zeker verstand van vgm. Zn email staat op zn inst

Heb nog niet verder gelezen dan dit maar weet niet of je al gedacht had aan abdullah alotaibi. Coacht ook roelly, brandon curry, victor martinez. Zal ook wel door de anabolic chicken liggen maar hij heeft er zeer zeker verstand van vgm. Zn email staat op zn inst

Abdullah heeft aardig wat topatleten in zijn team, maar ik denk dat de "anabolic
Chicken" een grote rol speelt. Het schijnt daar door artsen te worden voorgeschreven en je kunt gewoon bij de plaatselijk apotheek terecht.

Abdullah heeft aardig wat topatleten in zijn team, maar ik denk dat de "anabolic
Chicken" een grote rol speelt. Het schijnt daar door artsen te worden voorgeschreven en je kunt gewoon bij de plaatselijk apotheek terecht.
Zeer bizar idd wat voor gear ze daar hebben iedereen die bij hem komt lijkt na 3 maanden uit de captain america machine te komen jo

Wat vind je van Marcus' ruhl dan?

Die doet ook vast geen lullige doseringen :D

Terug
Naar boven