- Waardering
- 6.327
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goed nieuws. dan hoeven we hem niet te "order 66en"Is dat zo? Wel veel lol.
Ik heb het geld terug gekregen van Kai. Ik heb ook het dieet en cycle gekregen van Dave. Maar ik zit nog met wat vragen, zodra ik daar antwoord op heb zal ik alles posten.
.Als ik alles goed heb genoteerd post ik alles maatProficiat Pleister. Hahaha gelukkig het geld terug gekregen.
Grote veranderingen qua cycle? Had jij zelf nog wensen en of aanpassingen en was Dave daar voor in?
Ik zie dat vaker voorbij komen dat mensen denken dat hmg duizenden euro's kost. Kost maar enkele tientjes, waar ik het haal tenminste. Dus daar hoef je in principe niet bang voor te zijn dat het heel duur gaat zijn.Welke doseringen hanteerden zij? Dit is ook mijn plan namelijk, maar als ik dan duizenden euro's moet besteden aan hMG ga ik liever even off![]()
Damn wat een konijn
Hnnnnnnng
Half jaar inderdaad. Wou eerst een jaar doen maar toch vanaf gezien. Want misschien bevalt zijn aanpak me niet.goed nieuws. dan hoeven we hem niet te "order 66en".
Hoelang heb je nu met Palumbo ook een half jaar?
700 dollar voor 6 maanden. Best cheap
Oh lol, ik kan het dan ook wel voor een paar tientjes krijgen. Dacht dat die altijd wel fake moesten zijn door alle verhalen over de prijsIk zie dat vaker voorbij komen dat mensen denken dat hmg duizenden euro's kost. Kost maar enkele tientjes, waar ik het haal tenminste. Dus daar hoef je in principe niet bang voor te zijn dat het heel duur gaat zijn.
. Welke doseringen hanteerden zij? Scheelt me off gaan later

Moet je bij Bostin ook zijn peptides afnemen?Best cheap voor een gast als Palumbo idd.. Benieuwd naar je update, als 't bevalt ga ik ook eens contact zoeken. Ook al een mailwisseling met Bostin Lloyd gehad, lijkt me ook tof haha.

Dat zou ik moeten navragen, durf ik uit me hoofd niet te zeggen.Oh lol, ik kan het dan ook wel voor een paar tientjes krijgen. Dacht dat die altijd wel fake moesten zijn door alle verhalen over de prijs. Welke doseringen hanteerden zij? Scheelt me off gaan later
![]()
Als je mega hoog wilt doseren is Bostin de man waar je moet zijnBest cheap voor een gast als Palumbo idd.. Benieuwd naar je update, als 't bevalt ga ik ook eens contact zoeken. Ook al een mailwisseling met Bostin Lloyd gehad, lijkt me ook tof haha.

Een goede coach luistert naar zijn klanten en past aan indien de klant zich er niet prettig bij voelt. Maar je kan niet van alles anders willen doen, dat werkt ook niet natuurlijk.heb je eigenlijk iets te zeggen rondom t gear? als in "dit wil ik niet gebruiken."
Je moet bij bostin niets van zijn peptides of supps gebruikenMoet je bij Bostin ook zijn peptides afnemen?
Als je zijn schema volgt moeten ze je later begraven bij het chemisch afval.![]()
Heeft Milos er niet bij gezet maar heb ik ook niet gevraagd. Ik ga niet meer off inderdaad maar kinderen krijgen terwijl je on bent lukt gewoon. Ken meerdere mensen die dit is gelukt. Hun manier was door er hcg en hmg bij te zetten.
Had hmg gekocht was niet nodig... Na 6maand hcg en tren... De tren eruit gelaten test gedropt naar 500mg en hcg zette ik op 3 keer 1000iu en hoppa raak geschoten...
En die vertrouw je alleen vanuit de apotheek omdat?Alsook zou enkel hmg van de apotheek vertrouwen... Kost aardig wat hoor die menopur maar dan heb je zeker echtte! Idem hcg....
Hoop het ook nietBen benieuwd wat dit je brengt Pleister! Hopelijk deze keer geen oplichterij!

Anders met de dbb-knokploeg op die juiceaap af:@:@
En die vertrouw je alleen vanuit de apotheek omdat?
Ik geloof ook enkel in hgh uit apotheek... Gewoon teveel nep uit sjina....