MuscleMeat

Pleister coached by Cement Factory

Die topic titel hhnnnng

Is dat zo? Wel veel lol.

Ik heb het geld terug gekregen van Kai:D. Ik heb ook het dieet en cycle gekregen van Dave. Maar ik zit nog met wat vragen, zodra ik daar antwoord op heb zal ik alles posten.
goed nieuws. dan hoeven we hem niet te "order 66en" :).

Hoelang heb je nu met Palumbo ook een half jaar?

Is dat zijn coachingplan van 100 euro per maand?

• Topic Starter Topic Starter
Proficiat Pleister. Hahaha gelukkig het geld terug gekregen.

Grote veranderingen qua cycle? Had jij zelf nog wensen en of aanpassingen en was Dave daar voor in?
Als ik alles goed heb genoteerd post ik alles maat

Welke doseringen hanteerden zij? Dit is ook mijn plan namelijk, maar als ik dan duizenden euro's moet besteden aan hMG ga ik liever even off:p
Ik zie dat vaker voorbij komen dat mensen denken dat hmg duizenden euro's kost. Kost maar enkele tientjes, waar ik het haal tenminste. Dus daar hoef je in principe niet bang voor te zijn dat het heel duur gaat zijn.

Damn wat een konijn

Hnnnnnnng

goed nieuws. dan hoeven we hem niet te "order 66en" :).

Hoelang heb je nu met Palumbo ook een half jaar?
Half jaar inderdaad. Wou eerst een jaar doen maar toch vanaf gezien. Want misschien bevalt zijn aanpak me niet.

Is dat zijn coachingplan van 100 euro per maand?
700 dollar voor 6 maanden. Best cheap

Ik zie dat vaker voorbij komen dat mensen denken dat hmg duizenden euro's kost. Kost maar enkele tientjes, waar ik het haal tenminste. Dus daar hoef je in principe niet bang voor te zijn dat het heel duur gaat zijn.
Oh lol, ik kan het dan ook wel voor een paar tientjes krijgen. Dacht dat die altijd wel fake moesten zijn door alle verhalen over de prijs:o. Welke doseringen hanteerden zij? Scheelt me off gaan later:D

Dat stukje over munzer zijn stack.. damn.. of het nou waar is of niet.. 31 jaar oud.. (en hij zag er toen al als 40+ uit).
Ik waardeerde die Loyd om zijn open- en eerlijkheid, maar damn wat een totale debiel met zijn selfdestructive experimenteren (extra testosteron om te overleven voor de rest van zijn leven, heerlijk zegt ie..) Het ook nog eens goed praten door anderen die vroeg stierven, van coke gebruik te beschuldigen..
Palumbo lijkt het allemaal een stuk doordachter en verstandiger voor te schrijven, positief voor jou dus! ;)

Laatst bewerkt:
Best cheap voor een gast als Palumbo idd.. Benieuwd naar je update, als 't bevalt ga ik ook eens contact zoeken. Ook al een mailwisseling met Bostin Lloyd gehad, lijkt me ook tof haha.

Best cheap voor een gast als Palumbo idd.. Benieuwd naar je update, als 't bevalt ga ik ook eens contact zoeken. Ook al een mailwisseling met Bostin Lloyd gehad, lijkt me ook tof haha.
Moet je bij Bostin ook zijn peptides afnemen?

Als je zijn schema volgt moeten ze je later begraven bij het chemisch afval. :D

heb je eigenlijk iets te zeggen rondom t gear? als in "dit wil ik niet gebruiken."

Oh lol, ik kan het dan ook wel voor een paar tientjes krijgen. Dacht dat die altijd wel fake moesten zijn door alle verhalen over de prijs:o. Welke doseringen hanteerden zij? Scheelt me off gaan later:D
Dat zou ik moeten navragen, durf ik uit me hoofd niet te zeggen.

Als je mega hoog wilt doseren is Bostin de man waar je moet zijn :p

heb je eigenlijk iets te zeggen rondom t gear? als in "dit wil ik niet gebruiken."
Een goede coach luistert naar zijn klanten en past aan indien de klant zich er niet prettig bij voelt. Maar je kan niet van alles anders willen doen, dat werkt ook niet natuurlijk.

Heeft Milos er niet bij gezet maar heb ik ook niet gevraagd. Ik ga niet meer off inderdaad maar kinderen krijgen terwijl je on bent lukt gewoon. Ken meerdere mensen die dit is gelukt. Hun manier was door er hcg en hmg bij te zetten.

Had hmg gekocht was niet nodig... Na 6maand hcg en tren... De tren eruit gelaten test gedropt naar 500mg en hcg zette ik op 3 keer 1000iu en hoppa raak geschoten...

• Like
Waarderingen: Dr X
Had hmg gekocht was niet nodig... Na 6maand hcg en tren... De tren eruit gelaten test gedropt naar 500mg en hcg zette ik op 3 keer 1000iu en hoppa raak geschoten...

Alsook zou enkel hmg van de apotheek vertrouwen... Kost aardig wat hoor die menopur maar dan heb je zeker echtte! Idem hcg....

Laatst bewerkt door een moderator:
Laatst bewerkt door een moderator:
Ben benieuwd wat dit je brengt Pleister! Hopelijk deze keer geen oplichterij!

Terug
Naar boven