MuscleMeat

Pleister coached by Cement Factory

Doet Phil Heath eigenlijk aan coaching?

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb gekozen voor Dave maar toch bedankt. Hij moet alleen even mailen hoe ik moet betalen en dan begin ik waarschijnlijk komende week

Bostin refereert in verschillende filmpjes naar Rich, maar steeds een beetje tussendoor. Dus Rich had besloten om erop te reageren:

Dave Palumbo heeft hier nog een interview over gehad met Bostin maar die vind ik even niet...

Volgens mij is het dit interview;

Alles teruggelezen, erg interessant.
Better late than never, IN!

Nog een vraagje omdat hier op het forum het een must is hcg toe te voegen als je langer dan 6 weken kuurt..
Zie ik bij jou niet ertussen staan. Bewuste keuze of geen meerwaarde omdat je er toch niet meer uit wil gaan?

Nog een vraagje omdat hier op het forum het een must is hcg toe te voegen als je langer dan 6 weken kuurt..
Zie ik bij jou niet ertussen staan. Bewuste keuze of geen meerwaarde omdat je er toch niet meer uit wil gaan?
Heeft Milos er niet bij gezet maar heb ik ook niet gevraagd. Ik ga niet meer off inderdaad maar kinderen krijgen terwijl je on bent lukt gewoon. Ken meerdere mensen die dit is gelukt. Hun manier was door er hcg en hmg bij te zetten.

Heeft Milos er niet bij gezet maar heb ik ook niet gevraagd. Ik ga niet meer off inderdaad maar kinderen krijgen terwijl je on bent lukt gewoon. Ken meerdere mensen die dit is gelukt. Hun manier was door er hcg en hmg bij te zetten.

Ligt het dan niet aan welke doseringen AAS je allemaal over de jaren heen hebt gezet? Ik neem aan dat dan kinderen krijgen wel mogelijk is alleen zal even duren...

Ligt het dan niet aan welke doseringen AAS je allemaal over de jaren heen hebt gezet? Ik neem aan dat dan kinderen krijgen wel mogelijk is alleen zal even duren...
Doseringen maakt niet uit. Je eigen productie ligt al plat bij een hele lage dosis en plat=plat.

Wat is lang? 3 maanden hcg icm hmg en zijn vriendin was al zwanger. Valt mee vind ik

Doseringen maakt niet uit. Je eigen productie ligt al plat bij een hele lage dosis en plat=plat.

Wat is lang? 3 maanden hcg icm hmg en zijn vriendin was al zwanger. Valt mee vind ik
Hoeveel kinderen heeft ronnie niet 5 ofzo?
Denk dat de kans idd heeel klein is dat je permanent je zaad verkloot.

Hoeveel kinderen heeft ronnie niet 5 ofzo?
Denk dat de kans idd heeel klein is dat je permanent je zaad verkloot.
Is dat zo? Wel veel lol.

Ik heb het geld terug gekregen van Kai:D. Ik heb ook het dieet en cycle gekregen van Dave. Maar ik zit nog met wat vragen, zodra ik daar antwoord op heb zal ik alles posten.

Is dat zo? Wel veel lol.

Ik heb het geld terug gekregen van Kai:D. Ik heb ook het dieet en cycle gekregen van Dave. Maar ik zit nog met wat vragen, zodra ik daar antwoord op heb zal ik alles posten.

Proficiat Pleister. Hahaha gelukkig het geld terug gekregen.

Grote veranderingen qua cycle? Had jij zelf nog wensen en of aanpassingen en was Dave daar voor in?

Welke doseringen hanteerden zij? Dit is ook mijn plan namelijk, maar als ik dan duizenden euro's moet besteden aan hMG ga ik liever even off:p

Terug
Naar boven