AndroidHealthClinic

Pleister coached by Cement Factory

Bezoekers in dit topic

Easy dus in :)
 
Zojuist alles opgeschreven wat ik van Dave heb toegestuurd gekregen.

Kuur is vrij simpel, veel basic stuff op het eerste oog. Doseringen ook niet al te hoog maar dat vind ik fijn. Ook hij raad aan om elke 5/6 weken te wisselen van compounds. Denk dat dat wel een dingetje is dat heel veel coaches in dat circuit aanraden.

Hij is wel van de peptides. Ik moet namelijk igf-1 en ghrp-6 gebruiken. Maar de ghrp-6 is voornamelijk voor een hongergevoel te creëren maar over het algemeen heb ik daar geen last van maar zal het alsnog gaan gebruiken. Igf-1 moet direct na de workout, 10/20mcg. Volgens mij kon dit gewoon in het buikvet maar dat moet ik nog even navragen.

Dave zijn diëten bevatten vrij veel vet dus de vet inname is vrij hoog, +-250gr vet per dag. Dat is wel even wennen:eek:.

Wat ik wel heel erg vreemd vind is de werkwijze met de insuline. Mij is altijd verteld dat je tijdens de insuline shots absoluut geen vet mag eten, dit lees je ook zo op internet en ook Milos geeft dit aan. Dus geen vetten ervoor en zeker niet erna. Dave zegt dat dit totaal niet boeit en dat een te hoge inname van carbs er juist zorgt dat je vetpercentage stijgt. Ik moet mijn insuline shots ook gewoon zetten op momenten waarop mijn maaltijden ervoor en erna een vrij hoog aantal vetten bevatten. Iemand die hier meer van weet, Galen misschien? Ik ga het wel toepassen en proberen maar ben als de dood dat ik eindig als een vet varken.

In mijn volgende post zet ik het dieet en de cycle.
 
Bij het dieet heb ik ook de insuline shots verwerkt. Hieronder zie je zijn aparte werkwijze.

Ik liet hem ook het schema zien van Milos en Dave gaf aan dat al de supplementen rondom de insuline bullshit waren en onnodig. Daar kon ik mee stoppen en hoefde ik niet meer te doen.

Dieet:
08.00u pre-workout shake:

Whey Isolaat 60gr
Waxy Maize 20gr

08.30u:
Training

09.30 post-workout shake:
Whey Isolaat 60gr
Waxy Maize 40gr
Creatine 5gr

09.45u:
Insuline 10iu

MEAL 1:
Ei 5st
Ei-eiwit 3st
Havermout 85gr

MEAL 2:
Kipfilet 225gr (ongekookt)
Zoete aardappelen 280gr
Notenolie 20ml

MEAL 3:
Whey isolaat 60gr
Pindakaas 30gr

Tussendoor:
Insuline 8iu

MEAL 4:
Tartaar 225gr
Aardappelen 350gr
Olijfolie 20ml

MEAL 5:
Kipfilet 225gr (ongekookt)
Rijst 65gr (ongekookt)
Olijfolie 10ml
Walnoten 100gr

MEAL 6:
Tartaar 225gr
Rijst 65gr (ongekookt)
Olijfolie 20ml

Supplementen:
Vitamine D 5000iu
Calcium met magnesium 1500mg
Multivitamine
Primrose oil 2600mg
Omega 3 3000mg
Glucosamine Sulfate 4000mg
Fiber 5gr

Cycle:
Week 1-6:

Sustanon 350mg EOD
Boldenone 200mg EOD
Dianabol 30mg ED
Arimidex 0,5mg EOD
HGH 6iu ED
Insuline 18iu ED
GHRP-6 250mcg post-workout and 250mcg before bed

Week 7-12:
Test-e 350mg EOD
Parabolan 76mg EOD
Arimidex 0,5mg EOD
HGH 6iu ED
Insuline 18iu ED
GHRP-6 250mcg post-workout and 250mcg before bed

Week 13-18:
Test-c 350mg EOD
Deca 200mg EOD
Arimidex 0,5mg EOD
HGH 6iu ED
Insuline 18iu ED
GHRP-6 250mcg post-workout and 250mcg before bed

4 weeks ON / 2 weeks OFF:

IGF-1 LR3 10/20mcg post-workout
 
Laatst bewerkt:
wat is het doel? de 110 aantikken of ga je voor wat kilo's extra? :cool:
 
Tussen de 110 en 115kg ergens zou ik erg tevreden zijn. Erna beetje cutten
Lage doseringen idd ^^
Hij raad aan alles buiten hcg IM te zetten.

Wou het nog zeggen dat hij slin gebruikt bij high fat meals ^^
Hij was wel zelf altijd goed droog dus ben zeker benieuwd
 
Vind het vrij weinig carbs in vergelijking met Milos, wat is daar de gedachtegang van volgens Dave?
 
Zojuist alles opgeschreven wat ik van Dave heb toegestuurd gekregen.

Kuur is vrij simpel, veel basic stuff op het eerste oog. Doseringen ook niet al te hoog maar dat vind ik fijn. Ook hij raad aan om elke 5/6 weken te wisselen van compounds. Denk dat dat wel een dingetje is dat heel veel coaches in dat circuit aanraden.

Hij is wel van de peptides. Ik moet namelijk igf-1 en ghrp-6 gebruiken. Maar de ghrp-6 is voornamelijk voor een hongergevoel te creëren maar over het algemeen heb ik daar geen last van maar zal het alsnog gaan gebruiken. Igf-1 moet direct na de workout, 10/20mcg. Volgens mij kon dit gewoon in het buikvet maar dat moet ik nog even navragen.

Dave zijn diëten bevatten vrij veel vet dus de vet inname is vrij hoog, +-250gr vet per dag. Dat is wel even wennen:eek:.

Wat ik wel heel erg vreemd vind is de werkwijze met de insuline. Mij is altijd verteld dat je tijdens de insuline shots absoluut geen vet mag eten, dit lees je ook zo op internet en ook Milos geeft dit aan. Dus geen vetten ervoor en zeker niet erna. Dave zegt dat dit totaal niet boeit en dat een te hoge inname van carbs er juist zorgt dat je vetpercentage stijgt. Ik moet mijn insuline shots ook gewoon zetten op momenten waarop mijn maaltijden ervoor en erna een vrij hoog aantal vetten bevatten. Iemand die hier meer van weet, Galen misschien? Ik ga het wel toepassen en proberen maar ben als de dood dat ik eindig als een vet varken.

In mijn volgende post zet ik het dieet en de cycle.
miss heldert dit wat op?
 
Apart hoofd heeft die Palumbo wel :p
 
Vet dat je dit weer deelt pleister!!

Dikke probs!!

Hij doet je trainingen niet ?
 
Wel lekker, high fat. En veel echt eten ipv. een hoop kCal uit vitargo.

Ben benieuwd wat dit gaat brengen!
 
Toch wel leuk om van topcoaches bevestigd te krijgen dat je middelen als boldenone niet per se 12-16 weken moet gebruiken om er voordeel uit te halen.

Alweer wat bro science doorprikt en bevestiging van wat mannen, zoals Cools, ook voortdurend zeggen: anabolen werken vanaf dag 1 in je lichaam :)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven