MuscleMeat

Pleister coached by Cement Factory

Je bedoelt dat ze mij moeten informeren dat die gekke waardes zijn? Heb ze pas vanmorgen gekregen dus misschien krijg ik nog bericht, geen idee.

Ik heb het via bloedwaardentest.nl gedaan.

Dat laatste zal verklaren waarom er verder geen aandacht aan besteed wordt. Via de dokter krijg je altijd wel te horen wanneer je waarden enorm afwijken van de norm.

Weet even niet hoe ik die waarden moet beoordelen. Zijn het goede spullen?

Wat scoren gelabelde ongeveer dan?

Verschilt per batch, per datum per testpersoon, per aantal iu's gezet, per tijd bloed laten prikken etc.

Wat ik bedoelde met mijn post is dat een merk zo goed is als het laatste kitje GH wat jij ervan had. Met ongelabelden is het helemaal een gok, als je dat kunt laten testen en in 1x 20 kitjes kan kopen omdat de test goed is dan doe je het goed. Voor de rest van het publiek hebben de testjes 0 waarde.

Verschilt per batch, per datum per testpersoon, per aantal iu's gezet, per tijd bloed laten prikken etc.

Wat ik bedoelde met mijn post is dat een merk zo goed is als het laatste kitje GH wat jij ervan had. Met ongelabelden is het helemaal een gok, als je dat kunt laten testen en in 1x 20 kitjes kan kopen omdat de test goed is dan doe je het goed. Voor de rest van het publiek hebben de testjes 0 waarde.

Duidelijk gesproken!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.070

Klopt deels. Ik pak deze hgh nu al bijna een half jaar en heb al twee keer een goede uitslag gehad met de serum test. Een bekende van mij gebruikt deze hgh ook en zijn serum test kwam ook goed eruit. En dit is echt niet allemaal dezelfde batch, zat steeds wat tijd tussen bij het bestellen.

Dus zolang je een goede source hebt zit je redelijk safe.

Klopt deels. Ik pak deze hgh nu al bijna een half jaar en heb al twee keer een goede uitslag gehad met de serum test. Een bekende van mij gebruikt deze hgh ook en zijn serum test kwam ook goed eruit. En dit is echt niet allemaal dezelfde batch, zat steeds wat tijd tussen bij het bestellen.

Dus zolang je een goede source hebt zit je redelijk safe.

Klopt ook deels natuurlijk, helemaal eens! Ik bedoel meer te zeggen dat het weinig waarde heeft voor iemand die dit leest en denkt hey, die GH wil ik ook.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.072
Lang niet geupdate, sorry:eek:.

Blijf een beetje steken op 108kg dus heb me insuline verhoogd naar 85iu per dag. 15iu de eerste drie maaltijden en 20iu pre/post workout.
Heb ook de calorieen verhoogd van 5500 kcal naar 5800 kcal.

Ben daarnaast ook begonnen met metformine op 1500mg per dag, neem 500mg bij een maaltijd om mijn insuline gevoeligheid te verhogen maar deze word totaal niet verhoogd. Iemand enig idee hoe dit kan? Moet ik het misschien vóór de slin injectie nemen ipv tijdens mijn maaltijd?
Voordeel van de metformine is wel dat ik heel erg vol sta en ook zichtbaar droger ben geworden in een kleine week tijd, leuk spul.

Heb gisteren foto's terug gekregen van Jeroen de Beer. Had half jaar geleden met mijn vriendin een fotoshoot gedaan maar we hadden vorige maand pas de foto's uitgekozen:o. Ben erg blij met de foto's en vind ze goed gelukt. Hieronder wat foto's:

2ccql21.jpg

kf0cx2.jpg

2yzl6wk.jpg

En nog ene van mijn vrouwtje die ondanks deze geweldige shape op een teleurstellende 7e plek is geëindigd twee weken later op de Enercup.

28ix01l.jpg

Top! Meer kan ik niet zeggen. Met Metformine heb ik helaas geen ervaring.

Heel mooi die foto's!:bow:

Mooie shape allebei! Toffe chick ook je gf!:thumbs:

Lang niet geupdate, sorry:eek:.

Blijf een beetje steken op 108kg dus heb me insuline verhoogd naar 85iu per dag. 15iu de eerste drie maaltijden en 20iu pre/post workout.
Heb ook de calorieen verhoogd van 5500 kcal naar 5800 kcal.

Ben daarnaast ook begonnen met metformine op 1500mg per dag, neem 500mg bij een maaltijd om mijn insuline gevoeligheid te verhogen maar deze word totaal niet verhoogd. Iemand enig idee hoe dit kan? Moet ik het misschien vóór de slin injectie nemen ipv tijdens mijn maaltijd?
Voordeel van de metformine is wel dat ik heel erg vol sta en ook zichtbaar droger ben geworden in een kleine week tijd, leuk spul.

Heb gisteren foto's terug gekregen van Jeroen de Beer. Had half jaar geleden met mijn vriendin een fotoshoot gedaan maar we hadden vorige maand pas de foto's uitgekozen:o. Ben erg blij met de foto's en vind ze goed gelukt. Hieronder wat foto's:

2ccql21.jpg

kf0cx2.jpg

2yzl6wk.jpg

En nog ene van mijn vrouwtje die ondanks deze geweldige shape op een teleurstellende 7e plek is geëindigd twee weken later op de Enercup.

28ix01l.jpg
Beide looking good! niks op aan te merken.

Mooie foto's hoor. :thumb:

Toffe foto's :thumbs:

Is het niet de bedoeling dat je metmorfine neemt wanneer je geen slin gebruikt?

Vind het wel wat een risicovol product om zo mee om te gaan @Pleister Het lijkt alsof je niet goed weet hoe dit te gebruiken, maar de risico's die kleven aan dit product zijn niet mals.

Terug
Naar boven