AndroidHealthClinic

Pleister coached by Cement Factory

ik zal niet meer posten in je log, maar geef in ieder geval wel toe dat de reden voor de miscommunicatie is dat verschillende mensen niet begrijpend kunnen lezen!

daarnaast begrijp ik dat de meeste forumleden iets te vroeg zijn begonnen met kuren en daardoor niet het maximale eruit hebben kunnen halen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.023
ik zal niet meer posten in je log, maar geef in ieder geval wel toe dat de reden voor de miscommunicatie is dat verschillende mensen niet begrijpend kunnen lezen!
Ik vind je anders erg verwarrend en wazig overkomen en heel goed Nederlands spreken/typen doe je ook niet. Dus dan word het lastig voor andere mensen om te begrijpen wat je bedoeld.

Is dit het VIVA forum? ???

@Pleister waarom geef je eigenlijk de voorkeur aan parabolan tov tren ace? Je zet eod, vandaar dat ik nieuwsgierig ben

• #1.027
  • Like
Waarderingen: Wxng
@Pleister : iets bijgekomen in vet%? (ik denk dit te zien aan bovenkant rug, als je lat spread doet).
ik zou nu inderdaad niet stijgen in insuline....

• #1.031
@Pleister : iets bijgekomen in vet%? (ik denk dit te zien aan bovenkant rug, als je lat spread doet).
ik zou nu inderdaad niet stijgen in insuline....
Ik heb dat idee ook. Ik ga ook niet hoger in me insuline en verlaag mijn kcal een beetje.

Start ik volgende week mee inderdaad.

Hgh kan wel omhoog naar 15 :D

• #1.035
Kun je in het kort de werking van Metformin uitleggen?
Metformin ''ververst'' de insuline receptoren waardoor je er weer gevoeliger voor word.

Als ik nu insuline zet merk ik amper iets, ergste wat ik krijg is dat ik wat licht in me hoofd word terwijl de meeste mensen bewusteloos of misschien zelfs dood zouden kunnen gaan als ze de dosering zouden pakken die ik pak.

Het schijnt ook dat je van metformine iets droger word. Dat zou erg goed uitkomen:)

Laatst bewerkt:
Metformin ''ververst'' de insuline receptoren waardoor je er weer gevoeliger voor word.

Als ik nu insuline zet maar ik amper iets, ergste wat ik krijg is dat ik wat licht in me hoofd word terwijl de meeste mensen bewusteloos of misschien zelfs dood zouden kunnen gaan als ze de dosering zouden pakken die ik pak.

Het schijnt ook dat je van metformine iets droger word. Dat zou erg goed uitkomen:)

Weer wat geleerd en iets wijzer. Dank u!

• #1.039
Mmm zelfde hier... Tren afgezworen, misschien para nog keer kans geven.
Ik had gezegd nooit meer trenbolone te nemen maar vreemd genoeg heb ik van parabolan nergens last van. Geen vieze bijwerkingen maar alleen de positieve effecten.

Welke bijwerkingen hebben jullie gehad?
Ik word lichtelijk agressief. Voor de rest valt het mee. Jaloers/achterdochtig, zweten etc heb ik geen last van.

Terug
Naar boven