Fitness Seller

Pleister coached by Cement Factory

Ik had gezegd nooit meer trenbolone te nemen maar vreemd genoeg heb ik van parabolan nergens last van. Geen vieze bijwerkingen maar alleen de positieve effecten.

Ik word lichtelijk agressief. Voor de rest valt het mee. Jaloers/achterdochtig, zweten etc heb ik geen last van.

Lichtelijk agressief daar kan ik mezelf wel in herkennen maar de rest gelukkig nooit last van gehad.

hij is al 5 jaar onn pakt belachelijke hoeveelheden insuline, normaal tot hoge dosering gh dus ik vind dit niet zo bijzonder als jullie dit vinden, het zijn wel mooie resultaten begrijp me niet verkeerd.

ik zit nu op 450mg test want ben van 20% naar 14 gegaan en nog zwaarder geworden.

Daarnaast heb ik mij kritisch uitgelaten dat je door deze hoeveelheid insuline zeker veel glycogeen gaat opslaan en daarnaast ook vocht, dit komt alleen door de insuline! AAS bouwen nog enigszins blijvende resultaten voor aantal maanden na gebruik insuline voornamelijk glycogeen en vocht, met de nadruk op het woord voornamelijk, want je bouwt er zeker wel spier mee op!

Ga je maar effe verdiepen Wrm de bodybuilders nu zoveel groter zijn dan in de golden era. En van 20 procent naar 14 en dan groter worden hahaha ok einde discussie met jou man. Geen zin om dit topic verder te vervuilen.

Hehe lekker gas aangetrapt :-) Have fun :-)

OP die foto was ik al aan het wachten! Verbaasde me al dat op de eerste de shirtjes nog aan waren. Ik had je trouwens wel droger ingeschat @wovano :o

Hahaha geweldige pic. Pleisters' bril.. epic gewoon.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.053
Vorige week had ik nogmaals een serum test uitgevoerd op de ongelabelde hgh die ik momenteel pak. Ik was de vorige uitslag namelijk kwijt en ik bleef maar vragen krijgen of ik deze opnieuw wou testen. Dus bij deze:

vpzqf7.jpg

Ik heb 10iu intramusculair gezet in de schouder en 3,5u later bloed laten afnemen. Ik wou eigenlijk na 3u bloed laten afnemen maar het was zo druk dat ik vrij lang moest wachten.

Netjes, 3,5u is volgens mij ook ideaal qua timeframe.

• #1.055
Netjes, 3,5u is volgens mij ook ideaal qua timeframe.
Geluk bij een ongeluk dus.

Degene die me het bloed afnam vond het vreemd dat groeihormoon getest moest worden op mijn leeftijd, dit gebeurd normaal alleen bij kinderen zei ze :roflol:

Wat zeggen ze dan als ze die waarden zien?:oOf Geven ze enkel de resultaten op papier mee?

• #1.058
Ze zijn verplicht het te controleren, staat ook in het document. Dus op zich is het best gek dat ze verder niet signaleren.

• #1.060
Ze zijn verplicht het te controleren, staat ook in het document. Dus op zich is het best gek dat ze verder niet signaleren.
Je bedoelt dat ze mij moeten informeren dat die gekke waardes zijn? Heb ze pas vanmorgen gekregen dus misschien krijg ik nog bericht, geen idee.

Ik heb het via bloedwaardentest.nl gedaan.

Terug
Naar boven