Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had gezegd nooit meer trenbolone te nemen maar vreemd genoeg heb ik van parabolan nergens last van. Geen vieze bijwerkingen maar alleen de positieve effecten.
Ik word lichtelijk agressief. Voor de rest valt het mee. Jaloers/achterdochtig, zweten etc heb ik geen last van.
aanwezig
Spreek me maar aan als je me ziet!
zou ik doen!
hij is al 5 jaar onn pakt belachelijke hoeveelheden insuline, normaal tot hoge dosering gh dus ik vind dit niet zo bijzonder als jullie dit vinden, het zijn wel mooie resultaten begrijp me niet verkeerd.
ik zit nu op 450mg test want ben van 20% naar 14 gegaan en nog zwaarder geworden.
Daarnaast heb ik mij kritisch uitgelaten dat je door deze hoeveelheid insuline zeker veel glycogeen gaat opslaan en daarnaast ook vocht, dit komt alleen door de insuline! AAS bouwen nog enigszins blijvende resultaten voor aantal maanden na gebruik insuline voornamelijk glycogeen en vocht, met de nadruk op het woord voornamelijk, want je bouwt er zeker wel spier mee op!
Beesten! Pleister..is dat jou chick? Want die heeft een paar flinke armen zeg.
Is mijn vriendin inderdaad.Beesten! Pleister..is dat jou chick? Want die heeft een paar flinke armen zeg.
Have fun daar!!

Geluk bij een ongeluk dus.Netjes, 3,5u is volgens mij ook ideaal qua timeframe.

Geluk bij een ongeluk dus.
Degene die me het bloed afnam vond het vreemd dat groeihormoon getest moest worden op mijn leeftijd, dit gebeurd normaal alleen bij kinderen zei ze![]()

Ik krijg het via de mail haha. Anders zouden ze waarschijnlijk zeggen dat er iets mis met me isWat zeggen ze dan als ze die waarden zien?Of Geven ze enkel de resultaten op papier mee?

Je bedoelt dat ze mij moeten informeren dat die gekke waardes zijn? Heb ze pas vanmorgen gekregen dus misschien krijg ik nog bericht, geen idee.Ze zijn verplicht het te controleren, staat ook in het document. Dus op zich is het best gek dat ze verder niet signaleren.