XXL Nutrition

pleister gevoel op me rug

LangeMan

Huge Freak
Waardering
24
Lengte
1m98
Massa
127kg
Vetpercentage
15%
Ik heb nu al twee weken het gevoel alsof ik rechts in het midden van mijn rug een pleister of een stuk tape heb zitten. Het tintelt soms een beetje, maar het is vooral een raar gevoel. Het doet totaal geen pijn.
Ik heb intussen wat massages en activerelease daarvoor laten doen, maar het is er gewoon nog steeds.
Ik heb het niet constant, maar wel erg vaak en vooral als ik achter een computer ga zitten.

Iemand hiermee bekend ?

Voelt de plek verdoofd/gevoelloos aan? Is het de huid die zo voelt of zit het dieper?

is het geen moedervlek?
dat heb namelijk wel eens gehad.

Alst een moedervlek is zou ik ermee naar derma gaan.
Kan het mss je houding zijn?

Misschien een kou op je spier daar ergens?

ik heb t ook wel s een tijdje gehad, dacht toen aan een zenuw, maar had nergens uitstraling en pijn. heb je uitstralingen?

• Topic Starter Topic Starter
Voelt de plek verdoofd/gevoelloos aan? Is het de huid die zo voelt of zit het dieper?
Het is alleen de huid en daaronder verder geen last, voel af en toe wel een soort prikje in de huid.

is het geen moedervlek?
dat heb namelijk wel eens gehad.
Nope, ik heb iets onder die plek wel een litteken zitten van waar een dikke moedervlek heeft gezeten, maar die is tien jaar geleden ofzo weggehaald.

Alst een moedervlek is zou ik ermee naar derma gaan.
Kan het mss je houding zijn?
Zou kunnen, ik ben best lang en zit soms erg krom.

Misschien een kou op je spier daar ergens?
Geen idee, het voelt niet als een spierprobleem.

ik heb t ook wel s een tijdje gehad, dacht toen aan een zenuw, maar had nergens uitstraling en pijn. heb je uitstralingen?
Nope, niks daarvan. Hoe lang duurde het bij jou ?
Ik heb wel het idee dat het minder wordt...

Het is alleen de huid en daaronder verder geen last, voel af en toe wel een soort prikje in de huid.

Nope, ik heb iets onder die plek wel een litteken zitten van waar een dikke moedervlek heeft gezeten, maar die is tien jaar geleden ofzo weggehaald.

Zou kunnen, ik ben best lang en zit soms erg krom.

Geen idee, het voelt niet als een spierprobleem.

Nope, niks daarvan. Hoe lang duurde het bij jou ?
Ik heb wel het idee dat het minder wordt...

het voelt echt raar he? soort branderig gevoel wast bij mij ook trouwens. het duurde 1 of 2 weken bij mij

Zit je veel op een bepaalde stoel of prikt er iets op die plek voor een lange tijd (bv leuning/riem)? Ik heb zelf een verdoofd gevoel op de plek waar mijn bh-bandje sluit, die sluiting zit daar bijna altijd.. misschien dat de huid dan 'geirriteerd' raakt of iets dergelijks.. Het kan bij jou dan geen bh zijn;), maar dan misschien wat anders.. :rolleyes:

heee, dat is wel grappig, ik heb dat dus ook wel eens, nu al tijdje niet meer gehad trouwens, maar een "pleister gevoel" is idd wel een goede omschrijving.

Terug
Naar boven