Fitness Seller

Pleurklaat log

Goed functioneel getraind

tumblr_n6nvjwLdta1r13c90o1_500.png

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
tumblr_n6nvjwLdta1r13c90o4_500.png

tumblr_n6nvjwLdta1r13c90o5_500.png

Mooie pleurklaat

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.642
eUrpOki.png

5.png

waarom niet meedoen bij de -105? Als je stats kloppen zit je daar nu nog 8 kg vandaan en weet niet hoe explosief je van plan bent te gaan groeien in een jaar maar voor de ervaring kan het alleen maar positief uitpakken lijkt me.

+1

Of Sterkste Junior van Nederland

Als ze nou eens een beetje op tijd die info over die wedstrijden vrijgeven

Zou zonde zijn om dit talent niet te benutten.

• Like
Waarderingen: LM
je mag anders wel een beetje van mijn gains hebben :$

• #1.649
Waarom niet meedoen bij de -105? Als je stats kloppen zit je daar nu nog 8 kg vandaan en weet niet hoe explosief je van plan bent te gaan groeien in een jaar maar voor de ervaring kan het alleen maar positief uitpakken lijkt me.

-105 lijkt me ook wel wat inderdaad en allicht is het niet de verstandigste long term beslissing om in 1 jaar er nog 15kg bij te bulken :roflol:

sterkste junior weet ik echt helemaal niks vanaf wat betreft hoe en wat, alleen dat enzo hem al een paar keer gewonnen heeft :roflol:

die plaatjes, gvd zeg :roflol:

-105 lijkt me ook wel wat inderdaad en allicht is het niet de verstandigste long term beslissing om in 1 jaar er nog 15kg bij te bulken :roflol:

sterkste junior weet ik echt helemaal niks vanaf wat betreft hoe en wat, alleen dat enzo hem al een paar keer gewonnen heeft :roflol:
Enzo idd. Traint bij mij in de gym en dat is echt een buffel! Was nu ook 6e op Sterkste man van NL en heeft zich op de flex al gekwalificeerd voor volgend jaar.
Weet dat zijn tweelingbroertje Fausto er ook aan meedoet en dit jaar 6e is geworden op sterkste -105 en op LB kracht ben jij volgens mij wel sterker dan hem.

Enzo idd. Traint bij mij in de gym en dat is echt een buffel! Was nu ook 6e op Sterkste man van NL en heeft zich op de flex al gekwalificeerd voor volgend jaar.
Weet dat zijn tweelingbroertje Fausto er ook aan meedoet en dit jaar 6e is geworden op sterkste -105 en op LB kracht ben jij volgens mij wel sterker dan hem.

Fausto is veel beter op events als in statische PL onderdelen in verhouding

PL pak ik Fausto maar strongman leg ik het zwaar af

en Enzo is gewoon een machine

---------- Toegevoegd om 17:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:23 ----------

hele strongman gebeuren is gewoon bout geregeld

(op de kwali's van SMVNL en SMVNL zelf na tegenwoordig)

kijk hoppa, genoeg veren in je reet
ben nu wel benieuwd wat je ermee gaat doen en waar we je kunnen gaan aanmoedingen plaat!

• #1.654
#strict press
77.5 x 5 x 5

#close hammer grip pull-up
BW x 7 x 5

#Bench press
100 x 8
100 x 6
100 x 6

#lat pulldown
50 x 15
50 x 12
50 x 12

wat isolatie

Wel die swiss bar curls uitschrijven

"wat isolatie"

15 sets biceps op 8 + reps gepompt dus.

waar ligt SENSATIONEEL!!! precies

Is er al een soort PHM trainingswetenschap naar buiten gebracht of heb ik daar overheen gelezen?

Terug
Naar boven