MuscleMeat

Pleurklaat log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.621
schrijf nou eens alles uit, ik wil meer comments over dat uur armen pompen zien

dat komt de overzichtelijkheid niet echt ten goede vind ik maar als je het echt zo graag wilt

chest fly 15 kilogram per hand x IIIIIIIIIIIIIIIIIIII, 15 kilogram per hand x IIIIIIIIIIIIIIIIIIII, 15 kilogram per hand x IIIIIIIIIIIIIIIIIIII, tricep pushdown met de lat pulldown bar dinges 25 kilogram x IIIIIIIIIIIIIIIIIIII, tricep pushdown met de lat pulldown bar dinges 25 kilogram x IIIIIIIIIIIIIIIIIIII, tricep pushdown met de lat pulldown bar dinges 25 kilogram x IIIIIIIIIIIIIIIIIIII, dumbell curl 15 kilogram per hand x IIIIIIIIIIIIIII, dumbell curl 15 kilogram per hand x IIIIIIIIIIIIIII ,dumbell curl 15 kilogram per hand x IIIIIIIIIIIIIII, behind the head curl op de lat pulldown ding met lat pulldown bar ding 20kg x IIIIIIIIIIIIIII, behind the head curl op de lat pulldown ding met lat pulldown bar ding 20kg x IIIIIIIIIIIIIII, behind the head curl op de lat pulldown ding met lat pulldown bar ding 20kg x IIIIIIIIIIIIIII

en nog wat dingen die ik vergeten ben

Mooi volume, als dat die bicepaanhechtingen niet op de juiste plaats rost, dan weet ik het ook niet meer.

dat komt de overzichtelijkheid niet echt ten goede vind ik maar als je het echt zo graag wilt

chest fly 15 kilogram per hand x IIIIIIIIIIIIIIIIIIII, 15 kilogram per hand x IIIIIIIIIIIIIIIIIIII, 15 kilogram per hand x IIIIIIIIIIIIIIIIIIII, tricep pushdown met de lat pulldown bar dinges 25 kilogram x IIIIIIIIIIIIIIIIIIII, tricep pushdown met de lat pulldown bar dinges 25 kilogram x IIIIIIIIIIIIIIIIIIII, tricep pushdown met de lat pulldown bar dinges 25 kilogram x IIIIIIIIIIIIIIIIIIII, dumbell curl 15 kilogram per hand x IIIIIIIIIIIIIII, dumbell curl 15 kilogram per hand x IIIIIIIIIIIIIII ,dumbell curl 15 kilogram per hand x IIIIIIIIIIIIIII, behind the head curl op de lat pulldown ding met lat pulldown bar ding 20kg x IIIIIIIIIIIIIII, behind the head curl op de lat pulldown ding met lat pulldown bar ding 20kg x IIIIIIIIIIIIIII, behind the head curl op de lat pulldown ding met lat pulldown bar ding 20kg x IIIIIIIIIIIIIII

en nog wat dingen die ik vergeten ben

Nu heb ik oogaids, ik dacht dat zo'n semi-intellectueel juist wel zijn kennis wat betreft Roman numerals zou willen tentoonspreiden.

• #1.624
Nu heb ik oogaids, ik dacht dat zo'n semi-intellectueel juist wel zijn kennis wat betreft Roman numerals zou willen tentoonspreiden.

ik wou eigenlijk turven maar elke 5e rep de 4 reps daarvoor doorhalen was te veel werk dus ik turfde gewoon lekker verder

JE LEEFT ER MAAR MEE

---------- Toegevoegd om 22:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:43 ----------

En wie noem jij een semi intellectueel

kom vegte kahba :mad:

Zozo jij turft

ik wou eigenlijk turven maar elke 5e rep de 4 reps daarvoor doorhalen was te veel werk dus ik turfde gewoon lekker verder

JE LEEFT ER MAAR MEE

---------- Toegevoegd om 22:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:43 ----------

En wie noem jij een semi intellectueel

kom vegte kahba :mad:

Nee, ik bench maar 75. En dikke powerlifters vind ik te intimiderend. Het is een soort haat-liefde dingetje.

Curls for the gurls
Oh wacht...

• #1.629
dat is wel een matige bench ja zelfs voor mijn standards

ik curl alleen voor lievve meisjes

dus niet voor jou:mad:

In my defence, het is ook mijn zwakste oefening. Zal er wel mee te maken hebben dat het vasthebben van een lange staaf terwijl ik op mijn rug lig een en ander onverwerkte jeugdtrauma's naar boven brengt.

Hey, als jij nou eens keihard gaat trainen dit jaar, dan kan je nog eens #1 pakken in de 93 klasse :o

• #1.632
Hey, als jij nou eens keihard gaat trainen dit jaar, dan kan je nog eens #1 pakken in de 93 klasse :o

Ik zit er nu al flink wat kiklos van verwijderd en ik was eigenlijk van plan netto het aankomende jaar toch nog wel wat kilo's te pakken

als alles echt goed gaat en het niveau van de onderdelen verandert niet te erg dan zou ik wel in theorie mee kunnen doen aan de kwali voor de sterkste man van nl zonder mezelf compleet voor schut te zetten

maar dat is echt nog pittig ver weg wat betreft zowel tijd als gains :roflol:

Ik zit er nu al flink wat kiklos van verwijderd en ik was eigenlijk van plan netto het aankomende jaar toch nog wel wat kilo's te pakken

als alles echt goed gaat en het niveau van de onderdelen verandert niet te erg dan zou ik wel in theorie mee kunnen doen aan de kwali voor de sterkste man van nl zonder mezelf compleet voor schut te zetten

maar dat is echt nog pittig ver weg wat betreft zowel tijd als gains :roflol:

Aha, doel je dan op een bepaalde gewichtsklasse van sterkste man of echt de 'main event'?

Die op tv wordt uitgezonden :o

• #1.634
Aha, doel je dan op een bepaalde gewichtsklasse van sterkste man of echt de 'main event'?

Die op tv wordt uitgezonden :o

die kwalificatie wedstrijd op de flexcup is voor gewoon de sterkste man, niet de sterkste man onder de 105kg

• #1.636
Nou ik denk dat ook daadwerkelijk kwalificeren wel een beetje optimistisch is :roflol:

• #1.637
#squat
195 x 3 x 3

#deadlift against blue band
180 x 3 x 3

#ssb squat
150 x 5 x 3

#barbell shrug
190 x 12 x 3

wat gripperwerk en lichte sumopulls

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: mat
Nou ik denk dat ook daadwerkelijk kwalificeren wel een beetje optimistisch is :roflol:
Waarom niet meedoen bij de -105? Als je stats kloppen zit je daar nu nog 8 kg vandaan en weet niet hoe explosief je van plan bent te gaan groeien in een jaar maar voor de ervaring kan het alleen maar positief uitpakken lijkt me.

Goed functioneel getraind

tumblr_n6nvjwLdta1r13c90o1_500.png

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
tumblr_n6nvjwLdta1r13c90o4_500.png

tumblr_n6nvjwLdta1r13c90o5_500.png

Terug
Naar boven