4 Myself
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 66
oke, een beetje een raar verhaal misschien maar vraag me toch echt af hoe het kan. Ik zat laatst te poepen (jaja zelfs ík moet poepen) en kijk natuurlijk zoals iedereen na het poepen even in de pot om te kijken hoe groot/kleur van je keutel is en om te kijken of je ook iets opvalt. Tot mijn verbazing zag ik een zo goed als witte Vitamine C pil (kruidvat/1000 mg) boven water drijven. 
mijn vraag is natuurlijk hoe het mogelijk is dat deze pil niet tot nauwelijks verteerd is. komt het misschien omdat ik het samen met mijn shake neem in de ochtend en daardoor dat voedsel/de pil slecht verteerd?
nou ben ik wel benieuwd naar de reacties. dit is echt gebeurd trouwens en hoef geen antwoorden als: volgende keer misschien door je mond naar binnen werken ipv rectaal ofzoiets.
grtz.

mijn vraag is natuurlijk hoe het mogelijk is dat deze pil niet tot nauwelijks verteerd is. komt het misschien omdat ik het samen met mijn shake neem in de ochtend en daardoor dat voedsel/de pil slecht verteerd?

nou ben ik wel benieuwd naar de reacties. dit is echt gebeurd trouwens en hoef geen antwoorden als: volgende keer misschien door je mond naar binnen werken ipv rectaal ofzoiets.
grtz.