AndroidHealthClinic

Poep met complete vit c pil erin

4 Myself

Competitive Bodybuilder
Waardering
66
oke, een beetje een raar verhaal misschien maar vraag me toch echt af hoe het kan. Ik zat laatst te poepen (jaja zelfs ík moet poepen) en kijk natuurlijk zoals iedereen na het poepen even in de pot om te kijken hoe groot/kleur van je keutel is en om te kijken of je ook iets opvalt. Tot mijn verbazing zag ik een zo goed als witte Vitamine C pil (kruidvat/1000 mg) boven water drijven. :twitch:

mijn vraag is natuurlijk hoe het mogelijk is dat deze pil niet tot nauwelijks verteerd is. komt het misschien omdat ik het samen met mijn shake neem in de ochtend en daardoor dat voedsel/de pil slecht verteerd? ???

nou ben ik wel benieuwd naar de reacties. dit is echt gebeurd trouwens en hoef geen antwoorden als: volgende keer misschien door je mond naar binnen werken ipv rectaal ofzoiets.

grtz.

Nasty man

Beter kauwuh en meer drinken?

Wierd Shit :D

Dat moet toch gewoon verteren?? is zeker vreemd.

Iets te laat naar binnengegooid misschien? Tijdens of direct na het eten is volgens mij het beste.

• Topic Starter Topic Starter
nee bij mn shake ontbijtje. 500ml volle melk, schep whey, halve schep wheight gainer 100gr havermout en wat brinta. en vit c pil met water

wat heb je dan gedaan man eruit gevist opnieuw genomen en kijken of je morgen meer geluk hebt ?

Ja het hoort in je darmen langsaam zijn vitaminen af te geven en op te lossen als ik het goed heb, maar weet het niet zeker.
Mischien is de tablet zelfs maagsapressistent zoals sommige medicijnen zijn die pas in je darmen tot werking over kunnen gaan.

Maar de tablet is niet opgelost in je darmen, is zeker niet goed, denk iets met de tablet aan de hand.

Word tijd voor betere vitamine pillen.

Wat raar ?!
dat kan bijna niet dat het niet aangetast is :o

zijn het pillen met z'n film laagje erop ?
je weet wel.. voor het makkelijk slikken (glijden) van de pil(en)....

Placebo :roflol:

Wat raar ?!
dat kan bijna niet dat het niet aangetast is :o

zijn het pillen met z'n film laagje erop ?
je weet wel.. voor het makkelijk slikken (glijden) van de pil(en)....

nee ze zijn gewoon samengeperst zeg maar, net zoals de meeste vitaminepillen enzo, samengeperst poeder.

ik vind het zo appart omdat je zou zeggen dat de zuren in je maag wel sterk genoeg zijn om het te verteren. maar niet dus.

Bevat die vitaminepil pindanoten?

Vitaminepillen dien je niet anaal in te brengen.

Terug
Naar boven