Fitness Seller

Poep met complete vit c pil erin

vaag, misschien een foutje in de productie ???

Ik heb dat ook wel is, en ik eet niet eens vitamine c. Echt krankzinnig bizar!

Een vitaminepil is geen z-pil he, moet gewoon oraal ingenomen worden

Lees ik nou echt goed dat je in je eigen kak hebt zitten roeren?
Wow man nieuwsgierigheid is een b*ch!

• Topic Starter Topic Starter
mijn pil in mijn poep topic is populair!!!

lol at het verhaal :-)
ik denk dat je geen goede vitaminepillen aan het nemen bent. Blijkbaar lost je lichaam ze niet op.
Probeer eens andere vitamine C pillen. diegene die je lichaam het beste opneemt zijn diegene die je oplost in water.
Als je toch vaste pillen neemt gooi je ze best ook eens in water. Als ze binnen de 15 min beginnen ontbinden zijn dit ook pillen die je lichaam goed zal kunnen opnemen.
Er zit ongelooflijk veel bagger in die voedingssuplumenten bussniss. Dus het is idd belangerijk dat je de goede neemt !

..

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Lees ik nou echt goed dat je in je eigen kak hebt zitten roeren?
Wow man nieuwsgierigheid is een b*ch!

whaha nee! wij hebben een plonswc en de pil kwam gewoon bovendrijven. toen met de wc borstel gekeken wat het was en zag dat het me vit c pil was. daarna pakte ik een stuk wc papier en pakte hem hiermee uit de pot om goed te inspecteren of het inderdaad mijn vitamine c pil was. tot mijn grote verbazing zag ik dat de pil voor 99 procent heel was en bijna niet was aangetast. is het nu voor iedereen duidelijk??? of willen jullie nog meer weten. dan kan je me natuurlijk altijd vragen. misschien zijn andere mensen ook geinteresseerd naar de vraag en de antwoorden!

ik zal morgen de pil eens in water leggen en kijken na hoeveel minuten hij begint uit elkaar te vallen of af begint te geven. bedankt voor de tips

ghehehehe topic gaat over poep! goed topic!:)

ff afspoelen en opnieuw innemen kijken of hij de 2e x wel goed verteerd :D

OT: wel vaag je maagzuur moet een pil makkelijk kunnen verteren. Tenzij je diaree hebt dan kan het wel zo zijn dat je dan onverteerd voedsel afschijt

Ik zelf neem zodra ik opsta een whey schep/zakje brinta/ vitamintjes en omega 3.

2 uur later dan pas ga ik beginnen met havermout en de rest.

Maar ieder lichaam is verschillend!!! en reageert anders!!!

PS die karma punten enz daar snap ik niets van,
ben al een tijd hier op forum maar gebruik hem bijna nooit, alleen voor foto's enz.
Van beroep ben ik fysiotherapeut dit jaar nog in opleiding
en ook ik krijg medische les op school.
Dus aan me antwoord hoef je niet te twijfelen ;)

mvg

Sasa

Je bent dus nog student en over het verdunnen van maagzuur word je al helemaal niks geleerd op de opleiding fysiotherapie...

Prachtig topic :D

Ik eet altijd poep, maar als ik dan naar de wc moet komt de drol er weer helemaal intact uit?
Verteerd poep niet in de maag ofzo? 0_o

Terug
Naar boven