Fitness Seller

Poep met complete vit c pil erin

• Topic Starter Topic Starter
Waarom zou je je poep goed willen verteren???

bedoel je met de vraag, waarom zou je je bestaande poep nog willen verteren of wat heb je eraan of je poep goed verteerd is. indien je het eerste bedoelt volgt hier de uitleg.

verteerde poep = poep die al verteerd is.
verteerbare poep = poep die nog verteerd moet worden of die verteerd kan worden.
niet goed verteerde poep = poep die niet goed verteerd is.
niet verteerbare poep = poep die al verteerd is en/of niet meer te verteren valt.

een geverft hek is toch ook niet een hek wat nog geverft moet worden? WTF! ja tenzei het niet goed dekt natuurlijk :D

indien je het tweede bedoelt. als je poep goed verteerd is wil dat mede zeggen dat de voedingstoffen goed zijn opgenomen. hier haal je o.a. je energie uit.

whahaahah raar

ik zal de pil even in wat warm water leggen... uitslag volgt!!!

wl heel vreemd idd, mocht het een geruststelling zijn, ik kijk ook naar me stront!

Laatst bewerkt:
Ghehehehehe, heb dat ook wel eens met mais of iets dergelijks, maar vitaminepillen-> nee.

Er bestaan soorten medicatie, bv anti epileptica, waarvan het omhulsel niet oplost. Ze zijn poreus en geven daardoor heel gelijkmatig hun werkzame stoffen af.

ik heb dus gisteravond zo'n pil in warm water gelegd en kwam er vanochtend bij maar kon niet bepaald zeggen dat de pil na 12 uur was opgelost. de pil was nog vrij hard en gaf niet erg veel af. kwam ik net thuis en vroeg mn moeder wat daar de bedoeling van was en heeft het weggegooid :S dus experiment is half mislukt. water zal uiteraard ook een andere werking hebben op de pil dan maagzuur, maar toch zou je zeggen dat ie na 12 uur wel uit elkaar moet vallen.

Water pH = 7, maagzuur = 2 :D

kruitvat is afzetterij

Leg die pil eens in een glas cola en kijk dan even .
Ik zou sowieso vitamines halen bij de apotheker ipv de kruitvat .

K*tpillen...gelijk dumpen.
Time released pillen hebben een beschermlaagje dat langzaam oplost zodat de vitaminen gelijkmatig vrijkomen.
Volgens mij is bij het Kruidvat ook cement in dat laagje gaan zitten.

Ga je pillen bij De Tuinen of van Solgar o.i.d. kopen. Da's tenminste goed spul.

Erg vreemd.... Nog nooit zoiets gehoord....

Ben ik de enige die er ook voor uikomt? het is mij ook al vaker gebeurt bij Vitamine van Kruidvat.

of die dikke BCAA tabs van Vitalife

Ben ik de enige die er ook voor uikomt? het is mij ook al vaker gebeurt bij Vitamine van Kruidvat.

ik koop altijd vitamintjes bij het kruitvat en heb er nog nooit een langs achteren zien of voelen uitkomen. kan natuurlijk ook zijn dat ik het ni voelde of zag. ik kijk niet alels grondig na:p

ik koop altijd vitamintjes bij het kruitvat en heb er nog nooit een langs achteren zien of voelen uitkomen. kan natuurlijk ook zijn dat ik het ni voelde of zag. ik kijk niet alels grondig na:p

kijk altijd me ontlasting na of het er goed uitziet.

Ik heb het ook met men noten. en met die zaadjes die op pistole's liggen.
Die drijven altijd vanboven op het water.
Mais zoals al vernoemd ook, en ik vergeet waarschijnlijk nog wel een paar dingen.

heb ik gedaan. cola heeft volgens mij een ph van rond de 3. de pil was na 24 uur niet uit elkaar gevallen maar nog redelijk hard. viel wel in stukjes toen ik er wat mee ging porren.

Er bestaan tegenwoordig ook een soort van pillen die niet worden afgebroken in het maag/darm kanaal maar wel stoffen afgeven. Een soort van sponsje dus eigelijk. Dit zou natuurlijk wel op de verpakking moeten staan.

Ik slik al jaren de multivit's van de kruidvat (1.5 perdag), en ik heb nog nooit ergens last van gehad:dunno:

Terug
Naar boven