Fitness Seller

Pokemon Go Topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tovertunnel van @Zeenius

Fietsen werkt slecht, heb vandaag door wat ge-heen-en-weer 2 keer 10km gedaan waarvan de helft gelijk met een jogger en maar 2km werd geregistreerd. Misschien dat het ook naar de op en neer beweging van stappen kijkt, of ik verloor te veel connectie/scherm uit/app inactief ofzo.

Fietsend op zoek en langs pokestops gaat wel lekker, maar eitjes bakken niet.

Oke eentje is nu pidgeotto.overige 3 gewoon naar oak sturen??? Ik zie dat er max is aan pokemon dat je kan hebben
Ik stuur ook gewoon steeds alles weg, eerst sparen voor de eerste evo(alle evo's zijn evenveel xp, eerste is bij pidgey maar 12 candy en 2e 50) en dan oprotten ermee. Maar wel eerst natuurlijk de laatste evolutie registreren in je pokedex.

Wat ik overigens doe als ik wat levels up ben en veel hogere pokemons tegenkom is een nieuwe volledig evolueren en dan de laagste level weg doen.

Fietsen werkt slecht, heb vandaag door wat ge-heen-en-weer 2 keer 10km gedaan waarvan de helft gelijk met een jogger en maar 2km werd geregistreerd. Misschien dat het ook naar de op en neer beweging van stappen kijkt, of ik verloor te veel connectie/scherm uit/app inactief ofzo.

Fietsend op zoek en langs pokestops gaat wel lekker, maar eitjes bakken niet.
Als mijn scherm uit gaat dan pakt die hem volgens mij ook niet, ik laat het gewoon altijd aan staan.

Wanneer is release date NL dan?

Net even gelopen en squirtle en evee gevonden, meowth uit een eitje gekregen. Zag nog een psyduck geloof ik maar kwam er niet uit waar die moest zijn. 2 straten af en hij stond uiteindelijk bovenaan maar het bleven 3 voetjes en dat zou binnen 200 meter moeten zijn. Kan ook bugged zijn.

Als mijn scherm uit gaat dan pakt die hem volgens mij ook niet, ik laat het gewoon altijd aan staan.
Ja moet echt open blijven, af en toe scherm aan tikken om actief te houden. Zou wel mooi zijn als het op de fiets een beetje mee kan werken

Zal het morgenvroeg eens testen met fietsen naarde gym

Net exeggcute gekregen uit een ei. Eggception

Hier direct buiten de deur zitten 4 pokestops. En er werden 2 lures uitgezet erop. Weer 4 nieuwe monsters erbij :)

Zware pokemons, maar niet zo veel. Ik evolueer steeds alles naar een pidgeotto wanneer ik een lucky egg heb en stacks aan candy. Xp 4 daysss
Kan je dat laatste eens uitleggen? Waarom alle pidgeys naar pidgeotto evalueren?
Gewoon alles vangen maar heb nog niks gëvalueerd, snap niet hoe. Door meerdere vd zelfde te vangen is t goedkoopst?

Gyms heb je niks meer te zoeken als je geen 800 cp pokemons heb haha

is dit serieus? Ik bedoel, je bent niet naar alle gyms geweest natuurlijk. Maar is dit een eerlijke inschatting? ben nog niet naar een gym geweest. Ik heb geen idee. Mijn beste pokemon is 52cp. Man, dat ga ik nooit meer inhalen. En dan is de game nog niet eens officieel uit.

als er nou NPCs waren om tegen te spelen, ter compensatie.

is dit serieus? Ik bedoel, je bent niet naar alle gyms geweest natuurlijk. Maar is dit een eerlijke inschatting? ben nog niet naar een gym geweest. Ik heb geen idee. Mijn beste pokemon is 52cp. Man, dat ga ik nooit meer inhalen. En dan is de game nog niet eens officieel uit.

als er nou NPCs waren om tegen te spelen, ter compensatie.
Als je een hoger level bent, kom je hogere Pokemon tegen dus het valt op zich mee. Ik vraag me wel af hoe dat over een maand zit als het zo hard gaat :o

Kan je dat laatste eens uitleggen? Waarom alle pidgeys naar pidgeotto evalueren?
Gewoon alles vangen maar heb nog niks gëvalueerd, snap niet hoe. Door meerdere vd zelfde te vangen is t goedkoopst?
Je hoeft een pokemon maar 1 x te hebben/vangen om te registreren in je pokedex, dus dat doe je eerst. Je krijgt elke x als je vangt/ei hatched candy, pidgey > pidgeotto is 12 candy, goedkoopste evolutie samen met nog een paar commons. Elke evolutie is 500xp, soms krijg je een lucky egg voor bonus xp. Dus als je dan al je evoluties in 1x doet krijg je echt gruwelijk veel xp.

Ik ben bijna level 18, op 20 krijg je ultra balls<3

Net 2 uur gefietst, echt een aanrader! 8km op de counter, 4km per uur is nog steeds beter dan die +-3,5km/u met lopen. En doordat je 2-3x sneller gaat kom je veel meer pokemons tegen omdat je een grotere afstand aflegt. Net flink wat nieuwe gevangen, een oddish, omanyte, seaking, tentacool en helaas een hunter gemist, wel gezien, door korte server probs.

Verder ook een 10km egg gehatched en een chansey gekregen, bs 2km egg(zubat) en een mankey van een 5km egg. Heb nog maar 1x een mankey gezien, dus die candy's zijn meer dan welkom. Nog 1 mankey uit een ei voor de volgende evo. Ook eindelijk een andere eevee evo gekregen(vaporeon) en m'n dratini geëvolueerd.

Museum in de buurt van mijn huis is een fixed spot voor 1-2 dratini('s), 3 rondjes gefietst, 2x 2 dratini's en 1x 1 gevonden daar lol. Heb in een paar dagen wel een dragonair, elke dag een paar x langs fietsen ez candy.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zo toch maar even 2-3 uur gaan fietsen op 10-15km/u afhankelijk van hoe de eitjes gaan. Heb 2 eieren van 10km en 2 incubators, dus kan die 2 in een limited use hatchen en 4 x 5km in m'n infinite. Ben benieuwd, 10km eggs geven echt sicke pokemons en veel boven de lvl 700, kreeg m'n eerste een lvl 275 eevee die vervolgens evolueerde in een dupe, slechtste wat je kunt krijgen:(

Zal ofc wel even updaten of fietsen helpt, dat zou veel schelen. Je vind veel sneller pokemons en als die eggs ook gewoon hatchen ga je 2-3 x sneller. Lees veel verschillende dingen, de ene zegt dat snelheidscap 3mph is, andere 10, andere weer 12 of 13 etc.
Kreeg een 173 jinyx uit een 10km ei......

Nu net wel een ei uitgebroed terwijl ik op de wc zat, precies stukje van woonkamer naar wc denk ik lol
Word niet beter dan dat.

Kreeg en 30cp magicarp lol ffs...

Net even gedownload en het ziet er grappig uit. Ik heb al twee pokemons gevangen in mijn huis, maar ik vind het toch iets te beschamend om met mijn telefoon rond te lopen opzoek naar pokemons op straat.

Net even gedownload en het ziet er grappig uit. Ik heb al twee pokemons gevangen in mijn huis, maar ik vind het toch iets te beschamend om met mijn telefoon rond te lopen opzoek naar pokemons op straat.

tot je hele groepen mensen tegen komt diue het zelfde doen.

Terug
Naar boven