AndroidHealthClinic

Pokemon Go Topic

Ik wil morgen toch wel 'ns level 5 zijn, kan ik eindelijk is naar een gym.

Net nog even rondje buiten gemaakt van 45-50 minuten. Nu stuk minder monsters tegen gekomen. 15 monsters en 3 nieuwe.
Schijnt hier op t bedrijventerrein dus magikarp goed vertegenwoordigd te zijn. Vanmiddag 3 daar gespot en nu weer 2. Sparen voor een Gyarados maar? :p

Net nog even rondje buiten gemaakt van 45-50 minuten. Nu stuk minder monsters tegen gekomen. 15 monsters en 3 nieuwe.
Schijnt hier op t bedrijventerrein dus magikarp goed vertegenwoordigd te zijn. Vanmiddag 3 daar gespot en nu weer 2. Sparen voor een Gyarados maar? :p
Denk dat je nog eerder een gyarados zelf vind:o

Heb je nog wat aan pokemon die je meerdere keren hebt of kan je ze alleen naar prof. Oak sturen?

Heb je nog wat aan pokemon die je meerdere keren hebt of kan je ze alleen naar prof. Oak sturen?
XL pokemons hebben meer hp, en ze hebben allemaal random aanvallen. Maar ik care alleen to catch em all, als dat je doel is heb je er niet veel aan. Als je gyms wilt pakken en houden is dat wel handig.

25qq35i.png

gewoon op pc te spelen, alleen het stappen zou ik moeten kunnen simuleren.

Nee ik woon zo kut joh morgen naar werk kom ik er gelukkig wel een zooi tegen

XL pokemons hebben meer hp, en ze hebben allemaal random aanvallen. Maar ik care alleen to catch em all, als dat je doel is heb je er niet veel aan. Als je gyms wilt pakken en houden is dat wel handig.

XL pokemon??? Want kan ik nu concreet doet met mijn 4 pidgys?

Had er een stuk of 30 en 13 verschillende soorten in mijn woonkamer alleen nog XD

3 pokemon gyms ook naast elkaar en een hele zooi pokestop in de buurt.

Zo toch maar even 2-3 uur gaan fietsen op 10-15km/u afhankelijk van hoe de eitjes gaan. Heb 2 eieren van 10km en 2 incubators, dus kan die 2 in een limited use hatchen en 4 x 5km in m'n infinite. Ben benieuwd, 10km eggs geven echt sicke pokemons en veel boven de lvl 700, kreeg m'n eerste een lvl 275 eevee die vervolgens evolueerde in een dupe, slechtste wat je kunt krijgen:(

Zal ofc wel even updaten of fietsen helpt, dat zou veel schelen. Je vind veel sneller pokemons en als die eggs ook gewoon hatchen ga je 2-3 x sneller. Lees veel verschillende dingen, de ene zegt dat snelheidscap 3mph is, andere 10, andere weer 12 of 13 etc.

Terug
Naar boven