Niemandweet
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 85
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil morgen toch wel 'ns level 5 zijn, kan ik eindelijk is naar een gym.
Gyms heb je niks meer te zoeken als je geen 800 cp pokemons heb haha
Denk dat je nog eerder een gyarados zelf vindNet nog even rondje buiten gemaakt van 45-50 minuten. Nu stuk minder monsters tegen gekomen. 15 monsters en 3 nieuwe.
Schijnt hier op t bedrijventerrein dus magikarp goed vertegenwoordigd te zijn. Vanmiddag 3 daar gespot en nu weer 2. Sparen voor een Gyarados maar?![]()

Die vraag wilde ik ook stellen, snap er niks van ik loop maar wa en af en toe kom ik er dan 1 tegen.
XL pokemons hebben meer hp, en ze hebben allemaal random aanvallen. Maar ik care alleen to catch em all, als dat je doel is heb je er niet veel aan. Als je gyms wilt pakken en houden is dat wel handig.Heb je nog wat aan pokemon die je meerdere keren hebt of kan je ze alleen naar prof. Oak sturen?
Had een pikachu gevangen, connection lost fuuu
https://www.reddit.com/r/TheSilphRoad/comments/4rt343/this_is_the_correct_way_of_tracking_nearby/
Ik zie een squirtle in de buurt, eens proberen...
XL pokemons hebben meer hp, en ze hebben allemaal random aanvallen. Maar ik care alleen to catch em all, als dat je doel is heb je er niet veel aan. Als je gyms wilt pakken en houden is dat wel handig.
Want kan ik nu concreet doet met mijn 4 pidgys?Nee ik woon zo kut joh morgen naar werk kom ik er gelukkig wel een zooi tegen

Als ik naar m'n gym ga, zitten er bijna 10 binnen 100m![]()

Zware pokemons, maar niet zo veel. Ik evolueer steeds alles naar een pidgeotto wanneer ik een lucky egg heb en stacks aan candy. Xp 4 daysssXL pokemonWant kan ik nu concreet doet met mijn 4 pidgys?

Zware pokemons, maar niet zo veel. Ik evolueer steeds alles naar een pidgeotto wanneer ik een lucky egg heb en stacks aan candy. Xp 4 daysss
Ik zie dat er max is aan pokemon dat je kan hebben