XXL Nutrition

Pokemon Go Topic

Snelheid boven de 10km/u telt ie niet mee dacht ik
Maar jij kan beter gewoon gaan lopen hoor.

:roflol:@spoiler

Ga komende week wel even op de fiets naar mijn ouders, 28km totaal. Ga rustig fietsen en eens zien of het werkt. Zal vast ook wel wat pokemon tegenkomen op het friese platteland

Kunnen jullie lopend of fietsend een pokemon vangen ja? Ik moet altijd stoppen om te vangen man

5a1TYmC.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb de hele nacht in Arnhem gelopen, ook gewoon casual met m'n action slippers in een ghetto als Klarendal rondgelopen omdat dat het minst pijnlijk liep:o

Ben niet overvallen dus hoor waarschijnlijk bij die 1/10 hihi

Dan ben je echt verslaafd als je snachts gaat rondlopen om pokemons te vangen.

Ik heb de hele nacht in Arnhem gelopen, ook gewoon casual met m'n action slippers in een ghetto als Klarendal rondgelopen omdat dat het minst pijnlijk liep:o

Ben niet overvallen dus hoor waarschijnlijk bij die 1/10 hihi

Ze durven alleen Nederlanders te overvallen.

Dan ben je echt verslaafd als je snachts gaat rondlopen om pokemons te vangen.
Pls, wat moet je anders doen met insomnia. Geslapen van 5 tot 8, en vannacht kan ik het al helemaal vergeten met dit benauwde kut weer(geen airco crew checking in).

Met fake gps gelukt om te doen alsof ik bij times square ben. Helaas synced hij verder niet met de omgeving ookal klopt de map wel

211nqv.png

Hehe had ik ook al geprobeerd.

Hoe vind je nou echt een specifieke pokemon die op je nearby lijst staat? Kan een heel eind lopen zonder verandering in aantal voetjes, en dan plots is ie weg. Geen idee welke kant ik op moet. En bewegend gras is ook niks?

Hoe vind je nou echt een specifieke pokemon die op je nearby lijst staat? Kan een heel eind lopen zonder verandering in aantal voetjes, en dan plots is ie weg. Geen idee welke kant ik op moet. En bewegend gras is ook niks?

Die vraag wilde ik ook stellen, snap er niks van ik loop maar wa en af en toe kom ik er dan 1 tegen.

Heb het even gedaan op de iphone van mn moeder, 1 bellsprout binnen de 1 km en niks van stops of gyms zelfs maar op de kaart.

Pls, wat moet je anders doen met insomnia. Geslapen van 5 tot 8, en vannacht kan ik het al helemaal vergeten met dit benauwde kut weer(geen airco crew checking in).
Same, was om 12u vertrokken gistererenacht 2 uur later wist ik niet meer waar ik was dus gewoon rondgelopen tot ik iets herkende en naar huis gelopen haha

Slaapkamer onder de zolder minstens 25 graden.... heb een airco maar maakt veel te veel geluid om te kunnen slapen :/

Terug
Naar boven