MuscleMeat

Pokemon Go Topic

Kon niet slapen, even een incense aangezet. Zie even later dat pikachu dichtbij is. Toch maar even waar aangekleden en blokje omgegaan xD scheelt dat het om 4 uur al licht is

Kan overigens nog steeds niet slapen maar heb nu wel een dikke pikachu:o

Same, ben eerder opgestaan om wat eerder naar werrk te kunnen gaan. Zo even een groot rondje fietsen, 2 uur slaap crew:o

Hoe werken die fucking Gym battles, al drie keer verloren. 300 cp komt er opeens een 750 cp jinx erna en heb zelf maar 200/300 cp pokemons.
Snap ook nog niet heo ze te trainen of hoger in cp

Btw nootmuskaatje begint jouw voornaam met een J?

Praten jullie met mensen die je tegenkomt over pokémon?:p

Hoe werken die fucking Gym battles, al drie keer verloren. 300 cp komt er opeens een 750 cp jinx erna en heb zelf maar 200/300 cp pokemons.
Snap ook nog niet heo ze te trainen of hoger in cp

Btw nootmuskaatje begint jouw voornaam met een J?
Nee met een T.

Net naar de gym gefietst, 1,2km geregistreerd van de 1,4km en eindelijk een nieuwe Pokémon die ik nog niet had.

Ik kan het niet downloaden via App store. Hoe hebben jullie dat gedaan?

Google op pokémon go apk

Stel ik heb 10 rattata's. De 9 laagst gelvlde naar professor Oak sturen en de hoogste bewaren om op te evolueren?

Of alle 10 laten evolueren voor de xp en daarna wegsturen

Gisteren had iemand een lure aangezet op een pokestop, mooi om te zien dat er dan altijd wel wat mensen op af komen en daar een aantal minuten blijven hangen.

Stel ik heb 10 rattata's. De 9 laagst gelvlde naar professor Oak sturen en de hoogste bewaren om op te evolueren?
Jup doe t zelfde, heb al mn zumbats naar Oak gestuurd, nu 82 candy en nu twijfel ik om Golbat van 291CP sterker te maken of wachten tot ik een sterkere Golbat van en die upgraden. Tips? @Nootmuskaatje Pokemaster

Jup doe t zelfde, heb al mn zumbats naar Oak gestuurd, nu 82 candy en nu twijfel ik om Golbat van 291CP sterker te maken of wachten tot ik een sterkere Golbat van en die upgraden. Tips? @Nootmuskaatje Pokemaster
Kan allebei. Als je van plan bent hem te gebruiken voor een gym zou ik het doen, anders nog wachten.

Huisgenoot die bij de grote gele M werkt is erachter gekomen dat er daar een pokestop is :(

Voor het eerst dat ik jelly ben op iemand die bij zo'n accommodatie werkt

op me werk is niks thuis is niks en in me gym is niks als ik snel genoeg klik heb ik in de bus en metro wel eens een pokestop. pokemons vangen is ook kwestie van snel klikken anders alweer out of range enzo bluh zat ik nog maar op school had ik gewoon 2 maanden vakantie :P

Moet echt zo'n oplader kopen voor onderweg, moet 2-3 x weer naar huis om vol te laden lel. En dat duurt ook nog eens langer dan 2 uur. 1km left voor 10km ei, maar eerst wachten:(

Eerder vrij gekregen vandaag hihi, net een starmie en een elektrode gevangen, een machop uit met bijna genoeg candy voor de 1e evo. Ook bijna genoeg candy gespaard voor een slowbro en een golduck.

Terug
Naar boven