- Waardering
- 4.751
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij de lure gister zaten we met +-15 man. Dan raak je wel aan de praatPraten jullie met mensen die je tegenkomt over pokémon?![]()
Nee met een T.Hoe werken die fucking Gym battles, al drie keer verloren. 300 cp komt er opeens een 750 cp jinx erna en heb zelf maar 200/300 cp pokemons.
Snap ook nog niet heo ze te trainen of hoger in cp
Btw nootmuskaatje begint jouw voornaam met een J?
Stel ik heb 10 rattata's. De 9 laagst gelvlde naar professor Oak sturen en de hoogste bewaren om op te evolueren?Same, ben eerder opgestaan om wat eerder naar werrk te kunnen gaan. Zo even een groot rondje fietsen, 2 uur slaap crew![]()
Stel ik heb 10 rattata's. De 9 laagst gelvlde naar professor Oak sturen en de hoogste bewaren om op te evolueren?
Maar daar heb je weer candy voor nodig...Of alle 10 laten evolueren voor de xp en daarna wegsturen
Jup doe t zelfde, heb al mn zumbats naar Oak gestuurd, nu 82 candy en nu twijfel ik om Golbat van 291CP sterker te maken of wachten tot ik een sterkere Golbat van en die upgraden. Tips? @Nootmuskaatje PokemasterStel ik heb 10 rattata's. De 9 laagst gelvlde naar professor Oak sturen en de hoogste bewaren om op te evolueren?
Kan allebei. Als je van plan bent hem te gebruiken voor een gym zou ik het doen, anders nog wachten.Jup doe t zelfde, heb al mn zumbats naar Oak gestuurd, nu 82 candy en nu twijfel ik om Golbat van 291CP sterker te maken of wachten tot ik een sterkere Golbat van en die upgraden. Tips? @Nootmuskaatje Pokemaster
Huisgenoot die bij de grote gele M werkt is erachter gekomen dat er daar een pokestop is
Voor het eerst dat ik jelly ben op iemand die bij zo'n accommodatie werkt

Mijn gym is een pokestop en eromheen zitten er ook nog 3![]()