AndroidHealthClinic

Pokemon Go Topic

JA ALS IK HET KON INSTALLEREN GVD

Ik ben naar een goedkope android phone aan het kijken, mijn huawai is 3.5 jaar en kapot scherm toch veroudert. Rond de 70 euro zijn die zeker te vinden, mogelijk nog minder door de solden.

Ik heb met de emulator een soft ban te pakken gehad, dus dat doen we niet meer.

Pff dichtsbijzijnde stops 2.5km maar daar is niks te doen, stad in is 5km.. maar weer met de fiets proberen anders is het echt rip progress. Geen eitjes en alleen maar weedles hier thuis.

Lopen jullie rond met een incense of blijven jullie sfaan?
Je kan er wel mee lopen, maar dan kom je sowieso al veel pokemons tegen. Kun je ze beter bewaren voor als je stilzit.

Lol mn gps denkt dat ik 500 meter verder op zit, op een pokestop. En er zijn telkens monsters binnen mn bereik terwijl ik lekker op achter mn pc zit op mn werk. Al stuk of 25 gevangen vandaag, voornamelijk Rattata, Pidgey Weedle. Maar ook drie nieuwe; Eevee, Paras en Kakuna.

hmm met 20 minuten fietsen zou ik langs 6 pokestops moeten komen. Mss toch maar eens doen. Moet je bij die pokestops stilstaan of werkt rustig er langs fietsen ook om de extra's te pakken?

hmm met 20 minuten fietsen zou ik langs 6 pokestops moeten komen. Mss toch maar eens doen. Moet je bij die pokestops stilstaan of werkt rustig er langs fietsen ook om de extra's te pakken?
Met 20 minuten fietsen heb ik er denk ik 100 ofzo. Net van de supermarkt op de hoek en terug al 10 kunnen meepakken. Dus 20 totaal :o

Ik begrijp er helemaal niks van haha, ik heb een iPhone 5 kan ik dit dan ook spelen? En zo ja waar kan ik het downloaden?

Lol mn gps denkt dat ik 500 meter verder op zit, op een pokestop. En er zijn telkens monsters binnen mn bereik terwijl ik lekker op achter mn pc zit op mn werk. Al stuk of 25 gevangen vandaag, voornamelijk Rattata, Pidgey Weedle. Maar ook drie nieuwe; Eevee, Paras en Kakuna.
Vuile valsspeler. Ik heb een aanklacht ingediend bij de Pokebond.

Pokemon gevangen op het bureau van mijn collega wajow! :D

5 minuten door de stad gelopen 4 nieuwe eitjes waaronder een 10k echt oneerlijk als je daar woont/werkt

Kijken of de fiets nu werkt met scherm uitschakelen om batterij te sparen uitgeschakeld...

Terug
Naar boven