AndroidHealthClinic

Pokemon Go Topic

Hoi
Ik doe ook mee.

Tips?

Doe ook net zo'n insense oid aan en vliegen de servers er uit:(

Net weer met man of 15 bij een lure gezeten :roflol:
1yr15g.jpg

Kiek um eens buffeltje spelen:D

Stond gisteren ook bij 3 lures naast elkaar en ging echt een stuk sneller

Jullie lopen ook echt rond ? Of fietstke / auto ?

Gisteren met chick wat gaan drinken, natuurlijk voorgesteld om te gaan wandelen (aka eggs hatchen). Bij lure wat gaan drinken en vier pokemons gevangen toen ze op toilet zat
Livin the Pokemon and PUA life

Ik dacht dat de spawns per persoon anders waren...

Nee gelukkig niet. Als eentje in de buurt zit gaan ik en een maat ieder een andere kant op om te traceren.
Gister trouwens bij eentje niet gelukt, bleven 2 voetjes de hele tijd staan waarschijnlijk zat die ergens midden in een woonblok

Nee gelukkig niet. Als eentje in de buurt zit gaan ik en een maat ieder een andere kant op om te traceren.
Gister trouwens bij eentje niet gelukt, bleven 2 voetjes de hele tijd staan waarschijnlijk zat die ergens midden in een woonblok
Sommige spawns zijn nep. Kan je lopen wat je wilt maar het aantal voetjes blijft hetzelfde.

je kan hem niet voor iemand zijn neus weg vangen, maar spaws zijn per persoon vaak wel het zelfde op bepaalde plekken.

dat zal wel een leuke update zijn. ook dat je andere "trainers" ziet lopen en ze dan kan battellen ipv alleen die gyms.

dat ze dan bij die gyms soort toernooi gaan houden 1 keer per week vast tijdstip ofzo.

want denk als het spel zo blijft als hoe het nu is snel gaat vervelen.

Terug
Naar boven