BeastMode0N
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.182
- Lengte
- 1m83
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lol nee is een maatje van me.
Haha ja erg he op deze foto, suddenly is mijn beeld over mezelf veranderd.

Rip. Enige tip is veel rondlopen en vangen wat je kan vangen. Vind een plek waar vaak lures gelegd worden, bijvoorbeeld een stationHoi
Ik doe ook mee.
Tips?
Doe ook net zo'n insense oid aan en vliegen de servers er uit![]()

Haha ja erg he op deze foto, suddenly is mijn beeld over mezelf veranderd.![]()
Huh dat is de Snorlax die ik heb gevangen

Doelbewust lopen, maar in de auto zet ik ook aan omdat de langzame meters na stoplicht enzo ook meetellen voor mn eggs

AhjaDoelbewust lopen, maar in de auto zet ik ook aan omdat de langzame meters na stoplicht enzo ook meetellen voor mn eggs![]()
Gisteren met chick wat gaan drinken, natuurlijk voorgesteld om te gaan wandelen (aka eggs hatchen). Bij lure wat gaan drinken en vier pokemons gevangen toen ze op toilet zat
Livin the Pokemon and PUA life
Nope
Haha ja erg he op deze foto, suddenly is mijn beeld over mezelf veranderd.![]()

Sommige spawns zijn nep. Kan je lopen wat je wilt maar het aantal voetjes blijft hetzelfde.Nee gelukkig niet. Als eentje in de buurt zit gaan ik en een maat ieder een andere kant op om te traceren.
Gister trouwens bij eentje niet gelukt, bleven 2 voetjes de hele tijd staan waarschijnlijk zat die ergens midden in een woonblok
Het beste is om af en toe de app af te sluiten en opnieuw op te starten. Het is bugged en soms blijven ze erin staan terwijl ze allang despawned zijn.Sommige spawns zijn nep. Kan je lopen wat je wilt maar het aantal voetjes blijft hetzelfde.
je kan hem niet voor iemand zijn neus weg vangen, maar spaws zijn per persoon vaak wel het zelfde op bepaalde plekken.