Hertog_Jan
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 506
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Loop dan ff, luilak hahaWat kan je met een pokestop? Zie dat op einde van mijn straat er eentje is.
5 minuten maar ja. Toen ik klaar was mert boodschappen doen kon ik hetzelfde rondje lopen.Er zit een cooldown tussen de stops dus stop eens met zo overdrijven![]()
Grr woon in waardeloze buurt, vind hier al 3dagen alleen maar ratatas, pidgeys en zubats. Op het werk valt wel redelijk wat te vinden. Vandaag een drowzee en een nidoran en eevee gevangen. En heb eindelijk spearow kunne evolven naar een Fearow.En ben net geleveld naar lvl 9.
Wel makkelijke opener als je een mooie vrouw ziet met telefoon in haar handen. ''Hé, heb je al veel pokémons gevangen?''
Wel makkelijke opener als je een mooie vrouw ziet met telefoon in haar handen. ''Hé, heb je al veel pokémons gevangen?''
"Als jij een Pokémon was, zou ik een masterball naar je gooien"

Betaal wel een paar euro voor die incense dingenBen er trouwens wel klaar mee, op een smal bospad ging ik door me enkel en ik kreeg ook last van me knie :roflo: Betaal wel een paar euro voor die incense dingen