Fitness Seller

Pokemon Go Topic

Wat kan je met een pokestop? Zie dat op einde van mijn straat er eentje is.

Grr woon in waardeloze buurt, vind hier al 3dagen alleen maar ratatas, pidgeys en zubats. Op het werk valt wel redelijk wat te vinden. Vandaag een drowzee en een nidoran en eevee gevangen. En heb eindelijk spearow kunne evolven naar een Fearow.:) En ben net geleveld naar lvl 9.

mmmmm ik wil ook ponkymons pakken.....

In rotterdam zitten echt overal pokestops :o. Ben heel ff de eigenaar geweest van de gym op rotterdam centraal, kan je zoiets op je CV zetten?

Net weer met man of 15 bij een lure gezeten :roflol:
1yr15g.jpg

Grr woon in waardeloze buurt, vind hier al 3dagen alleen maar ratatas, pidgeys en zubats. Op het werk valt wel redelijk wat te vinden. Vandaag een drowzee en een nidoran en eevee gevangen. En heb eindelijk spearow kunne evolven naar een Fearow.:) En ben net geleveld naar lvl 9.

Woon je naast mij dan? Hahah heb precies hetzelfde

Net weer met man of 15 bij een lure gezeten :roflol:
1yr15g.jpg

Is dat Enzo Knol naast jou? :roflol:

Net voor het eerst even een serieus stuk gelopen langs pokestops etc. Wel grappig overal die groepjes mensen, ook sommige waarvan je het niet verwacht.

Ben er trouwens wel klaar mee, op een smal bospad ging ik door me enkel en ik kreeg ook last van me knie :roflol: Betaal wel een paar euro voor die incense dingen

Laatst bewerkt:
Ben na een dagje wat meer spelen en 7 km verder lvl 9 en m'n hoogste pokemon is lvl 400 :(((

Wilde net hier in de wijk alle gyms overnemen aangezien iedereen nu wel ligt te pitten. Ligt de server eruit ffs...

Terug
Naar boven