- Waardering
- 15.402
10km gefietst maar mijn ei is maar 4km vooruit gegaan![]()
en ik fietste langzaam
Ook al 5km gelopen, op de app 2.8...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en ik fietste langzaam
Link?hebben jullie dat filmpoje gezien in Duitsland?
2 lui die gewoon water in vallen omdat ze alleen maar op telefoon letten![]()
Dichtbij staan. Hoe dichterbij je staat, des te groter is die cirkel om in te gooien.
En over greatballs, khad een 1200 gengar. 3 ultra balls ontspapte die uit, 2 great balls ontsnapte die uit, 1e pokeball zonder razz berry bleef ie in zitten. Soms moet je beetje mazzel hebben.
?>
en ik fietste langzaam
Mensen die het niet kunnen laten zo luid mogelijk commentaar te geven als ze je voorbijkomen
En denk dat ik nu alle 12-jarigen uit de buurt wel ken.
15 km/h zou perfect zijn 
Goed plan wel. Lang geleden dat we hier in ons Belgenland nog een pedofilieschandaal hebben gehad, zal niet lang meer duren nu.
Zal iets van 10 zijnWeet er iemand wat de max snelheid is die wordt aangenomen? Lees veel verschillen, van 10km/h tot 26 km/h. Denk dat het eerder 10-15 km/h zal zijn. Maar 10 km/h dan ga ik liever te voet aangezien ik anders omver val met de fiets denk ik15 km/h zou perfect zijn
Goed plan wel. Lang geleden dat we hier in ons Belgenland nog een pedofilieschandaal hebben gehad, zal niet lang meer duren nu.
Weet er iemand wat de max snelheid is die wordt aangenomen? Lees veel verschillen, van 10km/h tot 26 km/h. Denk dat het eerder 10-15 km/h zal zijn. Maar 10 km/h dan ga ik liever te voet aangezien ik anders omver val met de fiets denk ik15 km/h zou perfect zijn
zag echt een stuk of 30 man die ook verspreid om de pokestops zaten/stonden, lol
toen maar 2 km terug naar huis (hard)gelopen voor die kabel en toen weer terug gefietst naar de stops
(nog steeds lui? @TaraSmit
)
oeps