MuscleMeat

Pokemon Go Topic

Ik wilde naar buiten gaan vanmiddag maar toen waren de servers down. Nouja, het is toch een bugfest momenteel dus misschien for the better.

Klotespel blijft na update veel te vaak hangen. Ben je op pad om km te maken, ligt de server er maar weer eens uit.:mad:

Wel chill om met de hond te wandelen, dan kijken mensen je minder debiel aan

Servers lopen echt te hard te kloten
Is volgens mij niet weer DDOS, tenminste, niets over gelezen

hebben jullie dat filmpoje gezien in Duitsland?

2 lui die gewoon water in vallen omdat ze alleen maar op telefoon letten :roflol:

leuk spelletje, nu nog optimaal werken en dan word het pas echt leuk

Servers zijn echt brak laatste uren. Kan er bijna nooit op. En als ik er op raak is het zo buggy als wat :(

denk dat ik ondertussen langer naar het beginscherm heb gekeken dan het spel zelf :'(

Dichtbij staan. Hoe dichterbij je staat, des te groter is die cirkel om in te gooien.

En over greatballs, khad een 1200 gengar. 3 ultra balls ontspapte die uit, 2 great balls ontsnapte die uit, 1e pokeball zonder razz berry bleef ie in zitten. Soms moet je beetje mazzel hebben.

fucking 1200 gangar wild vangen????>

jaloers as f**k.

wil zo graag een gangar :(

Km teller is wel redelijk accuraat imo.
aangezien met werk op 1 dag 15 km gelopen en dat wel klopte met de grootte van de wijk.

Mensen die het niet kunnen laten zo luid mogelijk commentaar te geven als ze je voorbijkomen :o

En denk dat ik nu alle 12-jarigen uit de buurt wel ken.

Weet er iemand wat de max snelheid is die wordt aangenomen? Lees veel verschillen, van 10km/h tot 26 km/h. Denk dat het eerder 10-15 km/h zal zijn. Maar 10 km/h dan ga ik liever te voet aangezien ik anders omver val met de fiets denk ik :p 15 km/h zou perfect zijn :D

Al een lure in je kelder laten plaatsen?
Goed plan wel. Lang geleden dat we hier in ons Belgenland nog een pedofilieschandaal hebben gehad, zal niet lang meer duren nu.

Weet er iemand wat de max snelheid is die wordt aangenomen? Lees veel verschillen, van 10km/h tot 26 km/h. Denk dat het eerder 10-15 km/h zal zijn. Maar 10 km/h dan ga ik liever te voet aangezien ik anders omver val met de fiets denk ik :p 15 km/h zou perfect zijn :D

Goed plan wel. Lang geleden dat we hier in ons Belgenland nog een pedofilieschandaal hebben gehad, zal niet lang meer duren nu.
Zal iets van 10 zijn

Krijg voor een stuk van 7km is als ik in mijn 3de versnelling fiets( standaard 8 speed gazelle gok ong 10-13kmh),zo'n 3.5 tot 5km voor mijn eggs afhankelijk van of gps goede of slechte dag heeft.

Vannochtend op normaal(semi rap)tempo dus 6de versnelling gok ong 18-20kmh kreeg ik er 90 meter bij totaal, dus waarschijnlijk alleen als moest stoppen.

Cap zit dus sws onder de de 20khm.
Ik vermoed op ergens van 12 tot 15km.

net bij 3 pokestops zo'n 2/3 uur gezeten want ze hadden alle 3 de hele tijd lures :o zag echt een stuk of 30 man die ook verspreid om de pokestops zaten/stonden, lol
toch wel een stuk of 150+ pokemons gevangen en 2 levels gestegen. volgende keer zet ik dan m'n lucky egg in, was dat helemaal vergeten :roflol:

had geen batterij meer dus wilde m'n powerbank pakken, kwam ik erachter dat ik geen kabel mee had genomen :( toen maar 2 km terug naar huis (hard)gelopen voor die kabel en toen weer terug gefietst naar de stops :o (nog steeds lui? @TaraSmit :p)

probeerde lief te doen en in te loggen met het account van @lloydatoni omdat hij geen pokeballs meer had maar nu werkt z'n account niet meer zo goed omdat hij dus even binnen 3 minuten van Nederland naar Denemarken naar Nederland is geweest :o oeps :o:o

Terug
Naar boven