Fitness Seller

Pokemon Go Topic

Hey stelletje pokemons!!

Misschien kunnen jullie in the meanwhile ook even fundrunner app downloaden en deze aanzetten op een goed doel als je weer naar buitengaat, zodat je tegelijkertijd ook nog wat geld binnenhaalt voor alzheimerpatienten of Stichting Dierenlot. :D

[Link niet meer beschikbaar]

Niet omdat ik er aandelen ofzo in heb, maar zag het net voorbij komen, en dat is toch een easy mogelijkheid om wat geld op te halen voor goede doelen, er zijn meerdere goede doelen te kiezen dus je kunt doen wat je wilt.. Ennnn, je kunt dan in de toekomst tegen de mensen die komen collecteren zeggen dat je alllllang doneert, zonder dat het dit keer onwaar is.. :)

:roflol:

Niet zo slim om op zo'n grote afstand in te loggen nee. Idee erachter was dan weer wel lief.

Goed van die 2km, jammer dat eggs amper nog meegaan, tenminste hoor er veel mensen incl. mezelf erover klagen... En nice van de stops, je kan inderdaad veel pakken als er zo'n 4 lures tegelijk aanstaan

Gisteren evoluties gedaan. Nu dus ruim lvl 16 en volgens de app 37 km (klopt natuurlijk niks van)

die 2km heen en terug waren sowieso niet meegeteld want ik heb geen internet op m'n telefoon :( ik hotspot dat altijd van m'n zus :o:o maar inderdaad de afstanden van de eggs kloppen voor geen meter (ha, mooie woordgrap) verder

zie nu 2 lures naast elkaar staan een stuk verderop, denk dat ik er zo naartoe fiets en m'n lucky egg eens aan zet. heb een lijstje opgeschreven met welke pokemons ik moet gaan evolueren zodat het tijd scheelt :o:o

Oh dacht dat het was gefixed met die eggs dat als je fietst oid, normaal gesproken red ik met heen en terug van werk wel 6-7km op de counter, nu iets van 1-2 gehaald:(.

Lekker 15km rondgefietst (waarvan toch 10km op de app telde), wat gezwommen en bij lures gestaan, mooie weer leef.

jezus wat een sociale dag

zo maar weer solo liften

probeerde lief te doen en in te loggen met het account van @lloydatoni omdat hij geen pokeballs meer had maar nu werkt z'n account niet meer zo goed omdat hij dus even binnen 3 minuten van Nederland naar Denemarken naar Nederland is geweest :o oeps :o:o

dom :roflol:

Hey stelletje pokemons!!

Misschien kunnen jullie in the meanwhile ook even fundrunner app downloaden en deze aanzetten op een goed doel als je weer naar buitengaat, zodat je tegelijkertijd ook nog wat geld binnenhaalt voor alzheimerpatienten of Stichting Dierenlot. :D

Niet omdat ik er aandelen ofzo in heb, maar zag het net voorbij komen, en dat is toch een easy mogelijkheid om wat geld op te halen voor goede doelen, er zijn meerdere goede doelen te kiezen dus je kunt doen wat je wilt.. Ennnn, je kunt dan in de toekomst tegen de mensen die komen collecteren zeggen dat je alllllang doneert, zonder dat het dit keer onwaar is.. :)

Wat ben je toch een schat :heart:

Lvl 17 nu
Net 870 scyther gevangen om 22:00, gisteravond om 21:40 op precies dezelfde plek een lv 600 scyther. Afgelopen vrijdagavond rond 10 een lvl 300 gevangen op die plek door mn gf.
Iemand die iets soortgelijks heeft gevonden? Lijkt wel een vaste spawn..
Nog 5km voor 2 10km eieren te hatchen :D

Lvl 17 nu
Net 870 scyther gevangen om 22:00, gisteravond om 21:40 op precies dezelfde plek een lv 600 scyther. Afgelopen vrijdagavond rond 10 een lvl 300 gevangen op die plek door mn gf.
Mijn huis is een slowbro spot met een zelfde soort spot bij het water op een steen.

Lvl 17 nu

Sommige pokemons hebben inderdaad een vaste spawn plek.
Hier standaard een magmar naast de Lidl, een squirtle achter het stadion en een bulbasaur naast een flat.
Voor de rest nog geen vaste spawns tegengekomen.

bij mij op school standaard een drowzee, vang er altijd wel minstens 4 als ik er ben:o

Hey stelletje pokemons!!

die mong*len schijnen geld te verdienen door je locatie gegevens door te verkopen

Hey stelletje pokemons!!

Ja, al dat geld gemaakt uit gebakken lucht.

Er wordt helemaal niks extra gedoneerd door wat jij doet, jij beslist enkel waar de donatie terecht komt.

Als het om goede doelen gaat verdwijnt het verstand van de meeste mensen door hun bruine anjer.

Vanaaf begonnen met pokemon go op mobiel van zusje.

Zag dat er een lure was hier in de buurt, direct even gechild met een aantal gasten daar :heart:

Kreeg ook heel wat tips, leuk spel verder :o

die mong*len schijnen geld te verdienen door je locatie gegevens door te verkopen

Niet geschoten is natuurlijk altijd mis. Wat maakt het uit dat ze je pokemonlocaties verkopen? Ik neem aan dat je nadat deze rage voorbij is het merendeel van die plekken achter je laat. Kon je iets goeds doen voor een goed doel zonder daar echt actie voor te hoeven ondernemen....

Ja, al dat geld gemaakt uit gebakken lucht.

Er wordt helemaal niks extra gedoneerd door wat jij doet, jij beslist enkel waar de donatie terecht komt.

Als het om goede doelen gaat verdwijnt het verstand van de meeste mensen door hun bruine anjer.

Poeh. En die moeite zou je toch eens moeten doen zeg.. Misschien helpt jouw "moeite" net dat beetje extra voor de St. Zonnebloem om je oma met beperkingen een dagje mee uit te nemen waarmee ze de dag van haar leven heeft.

Jouw verstand is zeker lang geleden via je aars vertrokken waardoor het stukje normaal communiceren niet meer tot de mogelijkheden behoort.

Anyways ik zie overal staan dat zij daadwerkelijk extra doneren aan het door jou gekozen doel, met als voorwaarde dat je je activiteit met de reclame van de sponsor deelt op je facebook pagina.

Maar lieve Calyptus. Het hoeft niet hoor.. Je kunt wat dat betreft natuurlijk veel beter gewoon pokemonnen en azijnpissen, daar wordt natuurlijk iedereen beter van! :D

gister een squirter proberen te vangen met 4 raspberrys en 5 greatballs en toen hield die het voor gezien... 5 min later een staryu met 100 cp meer gevangen met 1 pokeball...

snap soms nog niks met de kansen van het vangen van een bepaalde sterkte of soort pokemon

gister een squirter proberen te vangen met 4 raspberrys en 5 greatballs en toen hield die het voor gezien... 5 min later een staryu met 100 cp meer gevangen met 1 pokeball...

snap soms nog niks met de kansen van het vangen van een bepaalde sterkte of soort pokemon

Same here... Gisteren van alles op een Dragonair lvl 400-iets gegooid, rende die weg terwijl m'n vriend hem vrij snel had.

Terug
Naar boven