MuscleMeat

Pokemon Go Topic

Lvl 20 nu. Heb nu Ultra balls jeujj, gisteren ook m'n 2e pikachu gevangen.

Kan je ook dragonite en kangaskhan vangen in dit spel?

gister een squirter proberen te vangen met 4 raspberrys en 5 greatballs en toen hield die het voor gezien... 5 min later een staryu met 100 cp meer gevangen met 1 pokeball...

snap soms nog niks met de kansen van het vangen van een bepaalde sterkte of soort pokemon
Alles beter dan een legendary op de oldschool spellen low krijgen en steeds te laten slapen met je zwakste pokemon:o. Dat + tientallen ultra/dusk ballen.

Kan je ook dragonite en kangaskhan vangen in dit spel?

zal vast wel maar denk dat dit heel zelden voorkomt miss wat vaker als je een hoger LVL zit want kom nu vaker al evoluties tegen. raticate slowbro hypno etc etc. valt me wel op dat dit pas is sinds ik een van die zelf bezit. heb nu 5 hypno waarvan 3 boven 600 cp

zal vast wel maar denk dat dit heel zelden voorkomt miss wat vaker als je een hoger LVL zit want kom nu vaker al evoluties tegen. raticate slowbro hypno etc etc. valt me wel op dat dit pas is sinds ik een van die zelf bezit. heb nu 5 hypno waarvan 3 boven 600 cp
Ik kom ook nog evoluties tegen die ik niet heb, alleen kon die mofo's niet tracken door de voet glitch. Al was het maar een slowbro en , heb toch nog maar 3 candy nodig voor een evolutie<3

Lvl 20 gaat trouwens epic worden, ultra balls + 2 incense/lures/lucky eggs/incubators. Heb al 3x10km eggs bewaard voor die 3x use incubators, dat gaat een shitload aan eggs hatchen worden:D

old skool spellen gewoon oneindig masterball en rare candy :(
Pls, het voelt lang niet zo cool door maar 1 masterball te gooien. Heletijd een fucking entei of raikou tracken, low krijgen, laten slapen en dan saven wanneer je weer in de buurt hebt. Ball gooien > flee > load game > repeat:o

Pls, het voelt lang niet zo cool door maar 1 masterball te gooien. Heletijd een fucking entei of raikou tracken, low krijgen, laten slapen en dan saven wanneer je weer in de buurt hebt. Ball gooien > flee > load game > repeat:o

huh entei en raikou? Dacht dat je het over old skool pokemon had :(

Is een softban, moet zo weer opgelost zijn. Krijg ik ook heel de tijd

Gister een pidgeot proberen te vangen van onbekend level. De ballen vlogen alle kanten uit behalve in de richting van die kutvogel:mad:

3e pokkechu :)

tfw suicune tegenkomen en doodmaken omdat ik 12 was.

Is al dat lopen buiten niet teveel cardio voor jullie?

Terug
Naar boven