- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Same here... Gisteren van alles op een Dragonair lvl 400-iets gegooid, rende die weg terwijl m'n vriend hem vrij snel had.
Alles beter dan een legendary op de oldschool spellen low krijgen en steeds te laten slapen met je zwakste pokemongister een squirter proberen te vangen met 4 raspberrys en 5 greatballs en toen hield die het voor gezien... 5 min later een staryu met 100 cp meer gevangen met 1 pokeball...
snap soms nog niks met de kansen van het vangen van een bepaalde sterkte of soort pokemon
. Dat + tientallen ultra/dusk ballen.Kan je ook dragonite en kangaskhan vangen in dit spel?
Alles beter dan een legendary op de oldschool spellen low krijgen en steeds te laten slapen met je zwakste pokemon. Dat + tientallen ultra/dusk ballen.

Ik kom ook nog evoluties tegen die ik niet heb, alleen kon die mofo's niet tracken door de voet glitch. Al was het maar een slowbro en , heb toch nog maar 3 candy nodig voor een evolutie<3zal vast wel maar denk dat dit heel zelden voorkomt miss wat vaker als je een hoger LVL zit want kom nu vaker al evoluties tegen. raticate slowbro hypno etc etc. valt me wel op dat dit pas is sinds ik een van die zelf bezit. heb nu 5 hypno waarvan 3 boven 600 cp

Pls, het voelt lang niet zo cool door maar 1 masterball te gooien. Heletijd een fucking entei of raikou tracken, low krijgen, laten slapen en dan saven wanneer je weer in de buurt hebt. Ball gooien > flee > load game > repeatold skool spellen gewoon oneindig masterball en rare candy![]()

Pls, het voelt lang niet zo cool door maar 1 masterball te gooien. Heletijd een fucking entei of raikou tracken, low krijgen, laten slapen en dan saven wanneer je weer in de buurt hebt. Ball gooien > flee > load game > repeat![]()

1999 klinkt anders nog best oldschoolhuh entei en raikou? Dacht dat je het over old skool pokemon had![]()
, en bij die anderen heb je geen mofuckers die je random ergens op de map tegen komt en ze vervolgens gelijk weglopen
Is ook het meest oldschool. Pas bij zilver en goud hadden ze pokemon die van locatie veranderdenhuh entei en raikou? Dacht dat je het over old skool pokemon had![]()

1999 klinkt anders nog best oldschool, en bij die anderen heb je geen mofuckers die je random ergens op de map tegen komt en ze vervolgens gelijk weglopen
![]()
Gister een pidgeot proberen te vangen van onbekend level. De ballen vlogen alle kanten uit behalve in de richting van die kutvogel![]()