XXL Nutrition

Pokemon Go Topic

Ja, ik ben echt een vleesgeworden god volgens alle 10-jarige jongens uit mijn buurt. 'Omg level 1800 snorlax wooowww'
En dat zeg ik 'moet je mijn dikke Ekans eens zien'
lol grpj

Mn neefje had ook een snorlax van 1600 uit een ei op lvl 18.
Ik had een fucking 300cp chansey of hoe die nichtenpokemon schrijft. Sindsdien niet meer gespeeld.

3 dagen niet gespeeld maar zit nogsteeds wel redelijk. Voorsprong wordt wel steeds kleiner.
152mhbk.png

2im8eis.png

Leg mij t eens uit?
Ik zie overal hoge pokemons maar t hoogste wat ik heb is een pidgeot op level 685.
Ben zelf level 15. Alles wat ik vang is rond de 300-400.
Hoe komen jullie aan die hoge Pokemon?
Word t een beetje zat met die lage zooi

Dafuq hebben jullie allemaal hoge pokemon man. Ik ben 20,5 en me hoogste is een Vaporeon van 950?
Heb wel wat tier 1/2 poke die goed zijn om te evolven (880 weepinbell, 450 oddish etc), maar niets zo hoog.
Gebruiken jullie al stardust ofzo?

Het enige wat je nodig hebt is 2 of 3 1000cp+ pokemon met water gun als basic ability en je kunt iedere gym pakken die je wilt als je een beetje kan dodgen. Hopelijk komt er een nerf.

Het enige wat je nodig hebt is 2 of 3 1000cp+ pokemon met water gun als basic ability en je kunt iedere gym pakken die je wilt als je een beetje kan dodgen. Hopelijk komt er een nerf.
Roflol met 6 ratificates van lvl 500 plus kom je er al

Net ook met me 700 cp hypno een 1000+ staryu verslagen en had nog bijna de helft leven over.

wtf jullie lopen allemaal zoveel :roflol:

level 15 (nog 8k voor 16)
23,2km
hoogste Pokemon goldduck met 639 cp :o

gisteren 5 nieuwe pokemons gevonden op het vliegveld waar 3 lures waren :D en nog een stuk of 60 gevangen.

Hoe zie je dat er een lure is?,?? ik begrijp die lures niet xp

25.210 xp tot level 23.
@basmca hoe staat ie bij jou?

nog 18000 voor lvl 22, maar vanavond weer hoop evolven met lucky egg en straks effe een uurtje bij 3 lures zitten:)

Maar eens een lucky egg gebruiken

Als ik ga evolven krijg ik 9 nieuwe pokemon

En overig 15 die ik al heb

Kan ook me poliwag maar heb al een poliwirhl dus wacht nog ff om die naar poliwrath te evolven wauw had ik vroeger maar zoveel nagedacht op school xD

Terug
Naar boven