Fitness Seller

Pokemon Go Topic

Hey ik zal de laatste zijn die pokemon go cheaten gaat veroordelen. Je moet ff zo'n print naar de telefoon sturen en dan met je level 32 na 3 dagen ergens op zo'n hotspot staan en gaan patsen dat je veel beter bent dan al die rookies die na weken nog steeds level <20 zijn. Kan je lachen.

Hey ik zal de laatste zijn die pokemon go cheaten gaat veroordelen. Je moet ff zo'n print naar de telefoon sturen en dan met je level 32 na 3 dagen ergens op zo'n hotspot staan en gaan patsen dat je veel beter bent dan al die rookies die na weken nog steeds level <20 zijn. Kan je lachen.

Ik speel het zelf af en toe op 't mobiel van mijn zusje. Het is wel gewoon zo dat de high lvl jongens met sterke pokemon + veel kennis over het spel meer aandacht krijgen bij hotspots :o

Nox App Player
Op mijn pc werkt het gewoon veel vlotter dan op mijn gsm ...
Kan dan ook even gaan rondwandelen in Central Park New York
Vanaf 17u 's avonds werken de servers niet goed meer en is de fun er ook af.

Enkel zien dat je niet heen en weer teleporteert over heel de kaart, dan kun je een half uur niets meer doen.

In BE is het niet zo dat er van een lure een gezellig sociaal gebeuren gemaakt wordt. Je ziet zo allerlei shady/marginaal/te dik jeugdig volk met hun brommers of auto's van pokestop tot pokestop scheuren, en dan heel asociaal zonder iets tegen elkaar te zeggen bij een lure wachten

F that, kan ik beter asociaal in mijn bureau wezen in koelere omstandigheden

In BE is het niet zo dat er van een lure een gezellig sociaal gebeuren gemaakt wordt. Je ziet zo allerlei shady/marginaal/te dik jeugdig volk met hun brommers of auto's van pokestop tot pokestop scheuren, en dan heel asociaal zonder iets tegen elkaar te zeggen bij een lure wachten

dit is bij mij in de buurt

2ikrslg.png

West vlamingen zijn idd het meest sociaal ingesteld in Vlaanderen begin ik zo te vermoeden

Ik speel het zelf af en toe op 't mobiel van mijn zusje. Het is wel gewoon zo dat de high lvl jongens met sterke pokemon + veel kennis over het spel meer aandacht krijgen bij hotspots :o

Kan je niet op je pc hardcore levelen en dan naar je telefoon overzetten. Dan op pleintjes chickies hosselen met je monster xp. All is fair in love and war. Pua approved. Next level playah.

Gisteravond met een man of 5 in een park zitten chillen in de stad.

Toch grappig dat er veel word gezegd dat door social media en telefoons minder sociaal worden maar nu creëert dit toch weer iets sociaals juist daar mee.

Vanmiddag ook lekker zitten hunten bij een lure en socializen

"boh Aron doe wars vruuger toch vuul breijer "

:(

huilend naar huis gegaan gvd history repeats

Kan je niet op je pc hardcore levelen en dan naar je telefoon overzetten. Dan op pleintjes chickies hosselen met je monster xp. All is fair in love and war. Pua approved. Next level playah.

nee dankje. Het zit niet echt in me om vals te spelen.

Als hier een perma lure was zat ik echt uren te spelen

Ja, zitten heel de dag 50 - 100 man (3 permanente lures zowat op 1 plek). Zusje gaat er ook paar keer per week heen :o

Op het strand zelf zijn er ook wat hotspots, maar minder bevolkt dan bij de trappen.

Ik was daar woensdag ook, bij strandtent de kust zitten ook 3stops waar hele tijd lure was, flink wat gevangen daar:)

Ja, ik ben echt een vleesgeworden god volgens alle 10-jarige jongens uit mijn buurt. 'Omg level 1800 snorlax wooowww'
En dat zeg ik 'moet je mijn dikke Ekans eens zien'
lol grpj

Terug
Naar boven