AndroidHealthClinic

Pokemon Go Topic

Maar eens een lucky egg gebruiken

Als ik ga evolven krijg ik 9 nieuwe pokemon

En overig 15 die ik al heb

Kan ook me poliwag maar heb al een poliwirhl dus wacht nog ff om die naar poliwrath te evolven wauw had ik vroeger maar zoveel nagedacht op school xD

Nou denk nu gaat het gebeuren... maar 2 levels ge-upt bijna lvl 17 nu en me vellsprout ge envolved kom ik later weepingbell tegen... nu heb ik er 2

best impressive.

Ik snap er maar weinig van.. Maar ik heb al 15 pokemons en ben al level 7 :roflol:

@Hoody je bent zelf hutspot

Eindelijk level 24. Wat een fucking grind is het dan

Opent pokemon > hitmonlee voor mn huis > win

Vanavond na een tijdje ook weer wat lopen, te lang al niks meer gedaan:( atm lvl 19. Wel wat 10km eggs stacked voor de 2 incubators van lvl 20.

Ik ben gisteren op pad geweest. Een stuk of 25 kleine pokemon gevangen en wat stops af gegaan.
Was me 10k ei klaar niks aan de hand. Me 5 ei was daarna klaar bleef me scherm vast hangen.

Kreeg de telefoon niet meer uit behalve door de baterij eruit te halen.

Telefoon is overleden. Blijft hangen in het startscherm en als ik de baterij er niet uit laat wordt hij te heet om vast te pakken.
Toestel is pas 11 maanden oud. :(

Laatste 2 weken niet kunnen spelen aangezien ik op vakantie was.
Gisteren weer even een rondje gedaan en merk al direct dat ik kansloos ver achter lig met m'n level 9 haha...

Gisteren weer even een rondje gedaan en merk al direct dat ik kansloos ver achter lig met m'n level 9 haha...

Ik ben ook lvl 9, niks mis mee haha.. Ik begrijp er nog steeds niet echt veel van ofzo

Ik wilde net zeggen dat ik eindelijk level 9 ben :roflol:

Gisteren al mijn pokeballs verspilt op een ?? cp Pidgeot. Haat.

Wel mijn Drowzee kunnen evolven naar een Hypno met 630 CP nu. Maar als ik de gyms hier zie dan zijn de meeste boven de 1000, dus het schiet niet echt op. Vraag me af hoe die lui dat allemaal zo snel fixen.

Wel mijn Drowzee kunnen evolven naar een Hypno met 630 CP nu. Maar als ik de gyms hier zie dan zijn de meeste boven de 1000, dus het schiet niet echt op. Vraag me af hoe die lui dat allemaal zo snel fixen.

630 cp op lvl 9 niet verkeerd denk ik haha, ik ben ook lvl 9 maar mijn hoogste is een goldduck van in de 400..

Wachten met evolven tot je er een heleboel tegelijk kan met een dubbele xp ei. Lekker opsparen dus. Hoe hoger je lvl hoe hoger de pokemon die je vangt of uit het ei zal komen.

lvl 18 en heb nog niks met hogere cp dan 888, die 1000+ of zelfs 1600+ zijn toch niet zo gevangen?

Scanners zijn trouwens echt relaxed.. Gewoon op google maps api zien waar die pokemon precies zitten, even op de fiets springen en hoppa rares/evoluties sparen

lvl 18 en heb nog niks met hogere cp dan 888, die 1000+ of zelfs 1600+ zijn toch niet zo gevangen?

Scanners zijn trouwens echt relaxed.. Gewoon op google maps api zien waar die pokemon precies zitten, even op de fiets springen en hoppa rares/evoluties sparen
Meestal niet gevangen. Maar soms kan je wel een lucky magmar/electabuzz/scyther/pinsir etc... krijgen van 1000-1300.
Verder heel zeldzaam om iets hoogs te krijgen en zul je het uit een ei/evolutie moeten krijgen.

Terug
Naar boven