- Waardering
- 14.555
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
25.210 xp tot level 23.
@basmca hoe staat ie bij jou?
lvl 23 en 42k exp.
beetje te druk met andere sht atm.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
25.210 xp tot level 23.
@basmca hoe staat ie bij jou?
Maar eens een lucky egg gebruiken
Als ik ga evolven krijg ik 9 nieuwe pokemon
En overig 15 die ik al heb
Kan ook me poliwag maar heb al een poliwirhl dus wacht nog ff om die naar poliwrath te evolven wauw had ik vroeger maar zoveel nagedacht op school xD
In totaal of soorten?Ik snap er maar weinig van.. Maar ik heb al 15 pokemons en ben al level 7
@Hoody je bent zelf hutspot
In soorten, maar t zijn vooral rattatas en wormen enzo
heb al wel een eend en een jynx 
Ik heb nog geen nicki minaj pokemonIn soorten, maar t zijn vooral rattatas en wormen enzoheb al wel een eend en een jynx
![]()

En ik maar denken dat ik geen leven heb.Eindelijk level 24. Wat een fucking grind is het dan

Laatste 2 weken niet kunnen spelen aangezien ik op vakantie was.
Gisteren weer even een rondje gedaan en merk al direct dat ik kansloos ver achter lig met m'n level 9 haha...
Laatste 2 weken niet kunnen spelen aangezien ik op vakantie was.
Gisteren weer even een rondje gedaan en merk al direct dat ik kansloos ver achter lig met m'n level 9 haha...
Ik wilde net zeggen dat ik eindelijk level 9 ben![]()
Gisteren al mijn pokeballs verspilt op een ?? cp Pidgeot. Haat.
Wel mijn Drowzee kunnen evolven naar een Hypno met 630 CP nu. Maar als ik de gyms hier zie dan zijn de meeste boven de 1000, dus het schiet niet echt op. Vraag me af hoe die lui dat allemaal zo snel fixen.
Wachten met evolven tot je er een heleboel tegelijk kan met een dubbele xp ei. Lekker opsparen dus. Hoe hoger je lvl hoe hoger de pokemon die je vangt of uit het ei zal komen.Ik wilde net zeggen dat ik eindelijk level 9 ben
Gisteren al mijn pokeballs verspilt op een ?? cp Pidgeot. Haat.
Wel mijn Drowzee kunnen evolven naar een Hypno met 630 CP nu. Maar als ik de gyms hier zie dan zijn de meeste boven de 1000, dus het schiet niet echt op. Vraag me af hoe die lui dat allemaal zo snel fixen.
Meestal niet gevangen. Maar soms kan je wel een lucky magmar/electabuzz/scyther/pinsir etc... krijgen van 1000-1300.lvl 18 en heb nog niks met hogere cp dan 888, die 1000+ of zelfs 1600+ zijn toch niet zo gevangen?
Scanners zijn trouwens echt relaxed.. Gewoon op google maps api zien waar die pokemon precies zitten, even op de fiets springen en hoppa rares/evoluties sparen