AndroidHealthClinic

Pokemon Go Topic

:roflol:

mss misty hentai ofzo

Je kan natuurlijk in een parkje rondlopen maar het lijkt mij veel interessanter om uit te vinden wat je tegenkomt op de duistere plekken van de maatschappij met deze game. Mss na het weekend even naar rotterdam en daar rondkijken
Huh Rotterdam

Lool liep net weer even 2 uurtjes, zag dat er lures op 3 pokestops bij elkaar zaten. Zaten ze daar met 4 groepjes van 5-8 man pokemon te spelen:o.

Maar ik ging ofc lopen, eieren uit laten komen. Paar dupes en een sandshrew gekregen, batt was helaas leeg. Morgen vrij dus ga mooi nolifen en genieten dit weekend. Heb al 7 uur gelopen, vannacht nog 2 uurtjes en nog even 5 eieren uit laten komen. Heb voor nu wel wat pittige kipstukjes en een bak ben en jerries verdiend, batt vol laten lopen, wachten op m'n eten en dan gastly & clefairy's hunten.

Kwam vandaag behoorlijk veel spelers tegen, gisteren en eergisteren eigenlijk vrijwel niet. Heb nu toch wel echt flinke groepen gezien, en kwam onderweg ook erg vaak iemand tegemoet.

zou mooi zijn als ze epic pokemon echt op onmogelijke plekken verstoppen

brb in de gevangenis dragonite vangen

Zit te twijfelen om nu te gaan lopen, morgen wat later sporten en dan weer lopen. Of nu naar bed en morgen langer lopen want wordt fucking lekker weer. Beetje shirtless aan mn tan werken in Amsterdam :roflol:.
Probleem is dat ik moet opladen tussendoor morgen

Lool liep net weer even 2 uurtjes, zag dat er lures op 3 pokestops bij elkaar zaten. Zaten ze daar met 4 groepjes van 5-8 man pokemon te spelen:o.

Maar ik ging ofc lopen, eieren uit laten komen. Paar dupes en een sandshrew gekregen, batt was helaas leeg. Morgen vrij dus ga mooi nolifen en genieten dit weekend. Heb al 7 uur gelopen, vannacht nog 2 uurtjes en nog even 5 eieren uit laten komen. Heb voor nu wel wat pittige kipstukjes en een bak ben en jerries verdiend, batt vol laten lopen, wachten op m'n eten en dan gastly & clefairy's hunten.

Kwam vandaag behoorlijk veel spelers tegen, gisteren en eergisteren eigenlijk vrijwel niet. Heb nu toch wel echt flinke groepen gezien, en kwam onderweg ook erg vaak iemand tegemoet.

Ken hier in Heerenveen verder niemand die het speelt :(

In, prachtig spel. Ben alleen nog niet zo ver :(

Soort incense die je op een pokestop kunt activeren waardoor het een half uur wat pokemons aantrekt. Daar kan iedereen gebruik van maken, dus iedereen die ziet dat er 3 lures op 1 spot actief is gaat er ofc massaal heen. Het lured ook pokemontrainers:o:o

Heb wel het idee dat speciale pokemon op bepaalde plekken komen.

Waar ik vanmiddag die magmar mis liep net een dratini gevangen en een gastly op de map.

Heb wel het idee dat speciale pokemon op bepaalde plekken komen.

Waar ik vanmiddag die magmar mis liep net een dratini gevangen en een gastly op de map.
Ik heb elke dag een free dratini bij een museum waar ik dagelijks langs moet lopen:o

Innn

Die 20 euro voor elite membership was het zo waard:o

Terug
Naar boven