drumbell
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 979
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gotta catch em allWat is nou eigenlijk het doel, zoveel mogelijk pokemons vangen en je poppetje zo hoog mogelijke lvl te brengen? Tis niet online hé
Pokémaster worden natuurlijkWat is nou eigenlijk het doel, zoveel mogelijk pokemons vangen en je poppetje zo hoog mogelijke lvl te brengen? Tis niet online hé
meh, het ligt er de hele tijd uit, heb al verschillende plekken geprobeerd. heb app ook al 3x verwijderd en weer geinstalleerd, maar helaasch. denk dat het er niet in zit voor mij om pokemaster te wordenBij mij hielp het om naar andere wijken te gaan. Connectie verschilt sterk per wijk.

Bij mij deed ie het de hele dag niet bij mij thuis. 10km verderop deed ie het perfect. Nu doet ie het hier ook weer goed.meh, het ligt er de hele tijd uit, heb al verschillende plekken geprobeerd. heb app ook al 3x verwijderd en weer geinstalleerd, maar helaasch. denk dat het er niet in zit voor mij om pokemon master te worden![]()
![]()
Jij bent ook aan het cutten toch? Win/win situatie dus. Heb al 5 uur gelopen en ga zo nog weer even 2-3 uur verderVerdomme man ik ben veel te lam om een blokje te gaan wandelen![]()

wut disZag vandaag overal groepjes rondlopen opzoek naar pokémon. Kging helemaal stuk toen ik een dude van rond de 40 op een scooter rond zag rijden met een chick achterop die, met telefoon in de hand, aanwijzingen aan het geven was. Shit is aan hier haha.

Ja dat wel maarja.. Werk nu 40u /week en ben wel blij als ik zoals nu weekend heb en bank kan hangen. Maar denk dat ik de hond dan gewoon meeneem en rondjes ga pikken.Jij bent ook aan het cutten toch? Win/win situatie dus. Heb al 5 uur gelopen en ga zo nog weer even 2-3 uur verder
Hoop trouwens wel dat de volgende generaties 1 voor 1 komen, na gen 4 is het niks meer aan.
gvd half uur gelopen rondom een plek waar magmar vlak bij me was constant volgens ding, lure aangezet alles, niet kunnen vinden.
h**ren...

Ik was een oddish aan het zoekenOndertussen heeft een omwonende de politie gebeld omdat er een verdacht figuur constant rondjes loopt voor zijn huis![]()

Ontblote pokemons misschien?Maat van me gaat straks naar de h**ren in lwd. Ben benieuwd wat hij daar vind
mss later vannacht even langs de tippelzone van Groningen cruisen

Maat van me gaat straks naar de h**ren in lwd. Ben benieuwd wat hij daar vind
mss later vannacht even langs de tippelzone van Groningen cruisen