Fitness Seller

Pokemon Go Topic

Level 5 checking in

Rondje fietsen kwartier kan ik al 40 stops draaien:)

hehe 500m fietsen en 4 lures vlakbij elkaar van 10u - 19u :p

Bepaalt het level van de persoon die de lure plaatst welke pokkemons tevoorschijn komen? Bij de ene lure enkel rattata's etc, bij een ander slowpoke, poliwag, psyduck...

net in park in de stad gezeten bij 3/4 lure, man of 40 zelfs nog midden in de nacht.
lekker van 11 tot half 1 chillen met 2 random dudes, kreeg meteen joint aangeboden en chips :roflol:

hehe 500m fietsen en 4 lures vlakbij elkaar van 10u - 19u :p

Bepaalt het level van de persoon die de lure plaatst welke pokkemons tevoorschijn komen? Bij de ene lure enkel rattata's etc, bij een ander slowpoke, poliwag, psyduck...

Nee de locatie.

Bij mijn in de buurt zitten amper pokestops dus zit zonder pokemonballen jippie.. Gelukkig vanavond na werk naar gym, op weg daarheen zitten wel paar dus maar even paar keer stoppen onderweg haha

Ik ga zo maar even een rondje lopen, kijken of er nog wat te vangen valt ;)

Topic dood, ik heb 3 dagen vrij, ik ga incubators kopen en stappen als een malle.

Iemand tips om veilig te spoofen? Beetje klaar met t reguliere spel maar zie best wat rare pokemons rond amsterdam die ik nog wel wil farmen. Misschien delen als die update uitkomt.

Iemand tips om veilig te spoofen? Beetje klaar met t reguliere spel maar zie best wat rare pokemons rond amsterdam die ik nog wel wil farmen. Misschien delen als die update uitkomt.

spoofen is gay. lopen god***domme.

Vandaag mn 3e dratini, dragonair, seadra en een charmander gevangen:)

Wajow eeveenest in Warandepark Brussel.

marokkanennest ook :s

Terug
Naar boven