XXL Nutrition

Pokemon Go Topic

Ja je kan de hele stad scannen in 3 minuten. En als je de weg niet weet, de map is eigenlijk google maps en dan kan je makkelijk en snel zien waar de pokemon is
Scan je dan met meerdere accounts tegelijk? Andere scanners werken allemaal met deze python tool erachter en zijn allemaal traag zeker nu met de scan delay van 10 seconden.

Iemand trouwens nog tips om Lapras, Chansey, Porygon en Aerodactyl te vangen?

Nog 9 te gaan

2yl8qv7.png

Ei of ruilen met mij ;)

toch leuk dat ik lapras en porygon( ook uit ei) wild gevangen heb en aerodactyl uit ei gekregen heb maar jij ze met hacks nog niet hebt.

toch leuk dat ik lapras en porygon( ook uit ei) wild gevangen heb en aerodactyl uit ei gekregen heb maar jij ze met hacks nog niet hebt.

Je moet ze net ergens vinden, dat snipen is niet zo mijn ding ik zoek gewoon ergens een plek uit waar veel spawn is. Hier in mijn hometown vind ik ze sowieso niet :roflol:

Trouwens, hier in de stad gebruikt bijna iedereen nu een bot op een enkeling na.

Net m'n eerste growlithe gevangen. Was eindelijk eens iets dichtbij genoeg om nog net op de fiets te kunnen halen :o

Ik speel het sowieso niet, maar met al dat vals spelen is er toch al helemaal geen fl**ker meer aan? :o

Dragonite met ??cp gemist :(

Wel een 160 magikarp klaar om te evalueren :)

Die update verpest het wel zeg. Ik vang amper nog wat, gooi eerst 10 ballen en dan *poef* pokemon weg... Ik heb een pokestop op het werk, dat is wel handig haha

Die update verpest het wel zeg. Ik vang amper nog wat, gooi eerst 10 ballen en dan *poef* pokemon weg... Ik heb een pokestop op het werk, dat is wel handig haha
Las ergens dat het ontsnappen vooral erger is als je in de gekleurde cirkel raakt voor een nice/great throw. Ik ga daar nooit voor en smijt maar wat op het grijze rondje en moet zeggen dat ik nauwelijks verschil merk in ontsnappen met voorheen dus misschien scheelt dat.

Terug
Naar boven