MuscleMeat

Pokemon Go Topic

Las ergens dat het ontsnappen vooral erger is als je in de gekleurde cirkel raakt voor een nice/great throw. Ik ga daar nooit voor en smijt maar wat op het grijze rondje en moet zeggen dat ik nauwelijks verschil merk in ontsnappen met voorheen dus misschien scheelt dat.

Oh, moet ik daar misschien eens op letten! Dankje

bijna lvl 26 :zweet:

Als je een gym overneemt en binnen 21 uur verliest, krijg je dan ook meteen coins als je hem weer terug neemt of moet je dan alsnog wachten tot de 21 uur voorbij zijn? Kun je coins goed farmen? Nee zeker?

Vind $10 voor incubators om 3x 9 eitjes uit te broeden een beetje too much en dat is eigenlijk de enige/beste manier om nog degelijke pokemons te krijgen/levelen..

Als je een gym overneemt en binnen 21 uur verliest, krijg je dan ook meteen coins als je hem weer terug neemt of moet je dan alsnog wachten tot de 21 uur voorbij zijn? Kun je coins goed farmen? Nee zeker?

Vind $10 voor incubators om 3x 9 eitjes uit te broeden een beetje too much en dat is eigenlijk de enige/beste manier om nog degelijke pokemons te krijgen/levelen..
Zorgen dat je in meerdere gyms zit voordat jij je coins pakt. 10 coins per pokemon gestald in een gym. Een keer per 21 uur.

21 uur pokemon gestald laten gaat niet gebeuren want gyms zijn zo weer overgenomen, maar als je hem binnen die tijd weer terugneemt en je pokemon terug plaatst krijg je geen coins toch?

21 uur pokemon gestald laten gaat niet gebeuren want gyms zijn zo weer overgenomen, maar als je hem binnen die tijd weer terugneemt en je pokemon terug plaatst krijg je geen coins toch?

Je krijgt coins voor de hoeveel gyms die je in je bezit hebt als je claimed.

Verder geen voorwaarden.

Ik wacht gewoon tot m'n teller afgelopen is en doe dan 's morgen vroeg of 's avonds laat een rondje gyms met de fiets. Anders worden ze alweer overgenomen voor je er 4 of 5 hebt.

Ik dacht aan een afgelegen gym innemen en met een eigen 2e account weer afpakken, dat dan 15 keer per gewenste incubator.

Bot werkt weer :)

Ziet steeds meer level 30+ met cp2000+ in gyms, geloof nooit dat al die mensen legit spelen :o

Clefairy!

Vanavond hoop ik level 22 te bereiken

Terug
Naar boven