Fitness Seller

Pokerstars uitbetaling

Bezoekers in dit topic

Meen je dat nou? Betalen die niet uit?


Klopt, zo ineens waren ze uit de lucht. Hun vergunning is destijds ingetrokken door de ACG. Tiendduizenden mensen volgen al ruim een half jaar de ontwikkelingen rondom deze pookersite, waaronder ik dus.

Google maar eens, IMO het schandaal van 2011!!!

---------- Post toegevoegd Sat 31 Dec 2011 om 09:02 ----------

O ja niks traceerbaar? Hoe ga je dan innen?:D

---------- Post toegevoegd Sat 31 Dec 2011 om 08:46 ----------



Ik lees het nu idd zit gelukkig niet in het pokerwereldje:D.


Ik in pas geld als het gaat om leuke bedragen. Met alle respect maar dat geklets over 100 euro storten, een dag spelen om dan 200 euro uit te cashen is niet aan mij besteed. Ik doel meer op een dusdanig zieke upswing zodat ik mijn huis kan afbetalen ofzo :) Lifechanging money zeg maar. Geen geneuk over kwartjes en dubbeltjes ........

Ik speel ook middelhoge limieten, en ben vaak zat broke gegaan......
500 euro storten, er 4000 van maken, en dan weer broke gaan. Het kan allemaal op een dag. Ik speel overigens uitsluiten Pot LImit Omaha Heads UP, deze game heeft samen met mijn hyperagressieve game sowieso de hoogste variatie :D


Overall heb ik online aardig wat verlies geleden, maar anderzijds dit weer ruimschoots gecompenseert met live cashgames No Limit Holdem hier in de regio. Je kent ze vast wel, cafeetjes met dealer, 7 dronken apen die "wel eens gokken" :D Easy money!!!!!

Ik ben voorlopig wel even genezen....iets in me zegt dat online poker rigged is, er gebeuren mij net iets te vaak "vage dingen", de 1 en 2 outers vliegen je soms op 4 tafels tegelijk om de oren, het aantal bots/scammers neemt in rap tempo toe, en een toernooi met 6000 deelnemers zul je nooit winnen mits pokerstars vooraf bepaald dat jij vandaag als Jezus gaat runnen!!! etc etc....eerst mijn bankrol op fulltilt terug voor ik uberhaupt weer eens aan ga denken om online weer te gaan grinden.....live is bij mij duidelijk winstgevend, dus waarom online alles wegdonken?
De kans is groter dat ik van mn geloof afstap en uitcash, en helemaal stop met online poker.
 
Laatst bewerkt:
Full tilt poker komt waarschijnlijk weer terug ik ben ook 1,4k$ kwijt dus ik volg het ook,
Alle updates kun je hier vinden.

http://nl.pokernews.com/poker-forum/topic198926/

Er zijn ook zat trucjes om je geld te krijgen als je via paysafecard hebt gestort zodat het moeilijk wordt om te traceren,
Denk hierbij aan money exchange forums die accepteren nog weleens PS.
 
Full tilt poker komt waarschijnlijk weer terug ik ben ook 1,4k$ kwijt dus ik volg het ook,
Alle updates kun je hier vinden.

http://nl.pokernews.com/poker-forum/topic198926/

Er zijn ook zat trucjes om je geld te krijgen als je via paysafecard hebt gestort zodat het moeilijk wordt om te traceren,
Denk hierbij aan money exchange forums die accepteren nog weleens PS.



Ik weet het, tis maar net wat je update noemt?
Honderden Engelse statements en duizenden berichten op pokerforums over van allerlei overnames en deals.....pappen en nathouden als je het mij vraagt
Maar wat houd het nu concreet in voor ons als benadeelde spelers? Wat weten we nu eigenlijk?


NIX


Ik vind de manier waarop FUlltilt communiceert met hun spelers sowieso te schofterig voor woorden. Ze beschikken over 130 miljoen aan spelerstegoeden omdat ze van de 1 op de andere dag offline zijn, maar ik hoor nix?Ik moet er zelf maar achteraan waar mijn stuivers blijven, evenals tienduizenden mensen met mij? Laat staan dat ik bijvoorbeeld rente ontvang? Of een schadevergoeding? Onzekerheid ten top.

Ze moeten al die eigenaren van FT castereren, om ze vervolgens in de fik steken, om ze daarna te dumpen in de atlantische oceaan. FKN Scammers. Jarenlang miljonairtje spelen op de WSOP en alle high stakes games van de rake van alle spelers, en nu ineens spoorloos zijn en tienduizenden mensen laten zitten? We vergeten maar even voor het gemak dat Fulltilt een miljardenbedrijf is, en nog nooit een verliesgevende onderneming is geweest, integendeel! Dat zoiets als dit uberhaupt nog zonder gevolgen kan gebeuren in deze (westerse) maatschappij, ronduit belachelijk!
 
Laatst bewerkt:
Ik weet het, tis maar net wat je update noemt?
Honderden statements en berichten over van allerlei overnames en deals.
Maar wat houd het nu concreet in voor ons als benadeelde spelers? Wat weten we nu eigenlijk?


NIX


Ik vind de manier waarop FUlltilt communiceert met hun spelers sowieso te schofterig voor woorden. Ze beschikken over 130 miljoen aan spelerstegoeden maar ik hoor nix? Laat staan dat ik rente ontvang? Onzekerheid ten top.

Ze moeten al die eigenaren castereren, vervolgens in de fik steken, om ze daarna te dumpen in de atlantische oceaan. FKN Scammers.
Dat zoiets als dit uberhaupt nog zonder gevolgen kan gebeuren in deze maatschappij, ronduit belachelijk!

Ja het is schandalig maar ik houdt goede moed.
Zoiezo heeft Tom Dwan al gezegd dat hij uit eigen zak als alles op niks loopt wat gaat proberen te betalen en hij meerdere pros gaat proberen mee te krijgen in dat idee.

Ik verwacht er ook niet veel meer van maar houdt goede moed.
 
En dat geloof jij zelf?

Dwan heeft zelf ook miljoenen verdiend aan het lucratieve contract dat hij tekende en besloot om FT red pro te worden. Hij moet niet ineens solidair gaan doen naar de spelers toe omdat hij jarenlang rond heeft gelopen met een Fulltilt Badge...........hij is zelf al goed voor 100 miljoen, evenals Ivey dus who cares really? DIe jongens echt niet, geloof me.
Die zitten nu lekker in Macau No Limit Holdem te spelen met blinds 3000/6000 dollar, stoppen hun neus vol, en pakken daarna 20 chinese hoertjes, en dat alles voor nog geen 1 big blind :roflol:

Nog zieker is dan ook dat er feitelijk miljoenen zijn uigeleend aan onze enige echte Phil Ivey en David Benyamine die NOOIT zijn terugbetaald aan Fulltilt denk ik WTF??? EN wij spelers moeten nu een half jaar wachten op duizenden euro;s?

Wat een joke. Lederer, Ferguson.....al die gasten met die tyfuskoppen.......
Scammers FTW, en een nekschot voor dat gehele MT erbij :)
 
Laatst bewerkt:
En dat geloof jij zelf?

Dwan heeft zelf ook miljoenen verdiend aan het lucratieve contract dat hij tekende en besloot om FT red pro te worden. Hij moet niet ineens solidair gaan doen naar de spelers toe omdat hij jarenlang rond heeft gelopen met een Fulltilt Badge...........hij is zelf al goed voor 100 miljoen, evenals Ivey dus who cares really? DIe jongens echt niet, geloof me.
Die zitten nu lekker in Macau No Limit Holdem te spelen met blinds 3000/6000 dollar, stoppen hun neus vol, en pakken daarna 20 chinese hoertjes, en dat alles voor nog geen 1 big blind :roflol:

Nog zieker is dan ook dat er feitelijk miljoenen zijn uigeleend aan onze enige echte Phil Ivey en David Benyamine die NOOIT zijn terugbetaald aan Fulltilt denk ik WTF??? EN wij spelers moeten nu een half jaar wachten op duizenden euro;s?

Wat een joke.
Scammers FTW, nekschot voor dat gehele MT erbij :)

Ik weet het allemaal ik heb ook alle 2+2 topics gelezen enz en heb er ook een hard hoofd in maar het feit dat rechters zeggen dat het gewoon een puinhoop is en dat het MOET worden opgelost geeft mij toch nog een beetje hoop.

Als het om zo een grote financiële puinhoop gaat is het niet gek dat het zo lang duurt zeker niet in Amerika dus gewoon blijven hopen meer kunnen we niet doen.
 
Volgens mij is het technisch niet lastig om alle EUROPESE ACCOUNTS en hun tegoeden DIRECT na Black Friday uit te keren aan de Europese accounthouders met het vriendelijk verzoek niets meer te uploaden en een andere site te gaan zoeken? In dat geval praten we over DE HELFT van alle spelerstegoeden die er op staan.

Dat hadden ze binnen een maand kunnen regelen als ze de spelerstegoeden geborgd hadden en de rake als omzet behandelden ( KLINKT ALS "het geld niet achterover gedrukt hebben en zichzelf verrijkt hebben) ben ik van overtuigd in iig
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is het technisch niet lastig om alle EUROPESE ACCOUNTS en hun tegoeden DIRECT na Black Friday uit te keren aan de Europese accounthouders met het vriendelijk verzoek niets meer te uploaden en een andere site te gaan zoeken? In dat geval praten we over DE HELFT van alle spelerstegoeden die er op staan.

Dat hadden ze binnen een maand kunnen regelen als ze de spelerstegoeden geborgd hadden en de rake als omzet behandelden ( KLINKT ALS "het geld niet achterover gedrukt hebben en zichzelf verrijkt hebben) ben ik van overtuigd in iig

Ik denk als ze dat hadden gedaan dan hadden ze alle Amerikaanse spelers boos gemaakt.

---------- Post toegevoegd Sat 31 Dec 2011 om 10:19 ----------

Kleine toevoeging ik ben hier niet full tilt aan het verdedigen ofso want het is gewoon schandalig allemaal.
probeer alleen hoop te hebben dat mijn 1,4k niet weg is.
 
Klopt, zo ineens waren ze uit de lucht. Hun vergunning is destijds ingetrokken door de ACG. Tiendduizenden mensen volgen al ruim een half jaar de ontwikkelingen rondom deze pookersite, waaronder ik dus.

Google maar eens, IMO het schandaal van 2011!!!

---------- Post toegevoegd Sat 31 Dec 2011 om 09:02 ----------




Ik in pas geld als het gaat om leuke bedragen. Met alle respect maar dat geklets over 100 euro storten, een dag spelen om dan 200 euro uit te cashen is niet aan mij besteed. Ik doel meer op een dusdanig zieke upswing zodat ik mijn huis kan afbetalen ofzo :) Lifechanging money zeg maar. Geen geneuk over kwartjes en dubbeltjes ........

Ik speel ook middelhoge limieten, en ben vaak zat broke gegaan......
500 euro storten, er 4000 van maken, en dan weer broke gaan. Het kan allemaal op een dag. Ik speel overigens uitsluiten Pot LImit Omaha Heads UP, deze game heeft samen met mijn hyperagressieve game sowieso de hoogste variatie :D


Overall heb ik online aardig wat verlies geleden, maar anderzijds dit weer ruimschoots gecompenseert met live cashgames No Limit Holdem hier in de regio. Je kent ze vast wel, cafeetjes met dealer, 7 dronken apen die "wel eens gokken" :D Easy money!!!!!

Ik ben voorlopig wel even genezen....iets in me zegt dat online poker rigged is, er gebeuren mij net iets te vaak "vage dingen", de 1 en 2 outers vliegen je soms op 4 tafels tegelijk om de oren, het aantal bots/scammers neemt in rap tempo toe, en een toernooi met 6000 deelnemers zul je nooit winnen mits pokerstars vooraf bepaald dat jij vandaag als Jezus gaat runnen!!! etc etc....eerst mijn bankrol op fulltilt terug voor ik uberhaupt weer eens aan ga denken om online weer te gaan grinden.....live is bij mij duidelijk winstgevend, dus waarom online alles wegdonken?
De kans is groter dat ik van mn geloof afstap en uitcash, en helemaal stop met online poker.

Mja, dat idee heb ik dus ook, er gebeuren soms dingen met online poker die echt té toevallig zijn, een pocket aas als hand of koningen, of aas koning, stelt met Pokerstars geen reet voor, sterker nog, de kans is groot dat er gewoon allemaal lage kaarten op tafel vallen, daar gaat je pre-flop raise. En kaarten die je voor de flop fold resulteren vaak in een 3 of a kind, straat, en vaak nog zelfs een full house.

Volgens mij wordt er elke keer gewoon berekend wie voor dit potje de winnende hand gaat krijgen, ipv dat het maar afwachten is welke kaarten er op tafel komen.

---------- Post toegevoegd Sat 31 Dec 2011 om 12:59 ----------

Maarre wat las ik nou? Pokerstars failliet?
 
Mja, dat idee heb ik dus ook, er gebeuren soms dingen met online poker die echt té toevallig zijn, een pocket aas als hand of koningen, of aas koning, stelt met Pokerstars geen reet voor, sterker nog, de kans is groot dat er gewoon allemaal lage kaarten op tafel vallen, daar gaat je pre-flop raise. En kaarten die je voor de flop fold resulteren vaak in een 3 of a kind, straat, en vaak nog zelfs een full house.

Volgens mij wordt er elke keer gewoon berekend wie voor dit potje de winnende hand gaat krijgen, ipv dat het maar afwachten is welke kaarten er op tafel komen.

---------- Post toegevoegd Sat 31 Dec 2011 om 12:59 ----------

Maarre wat las ik nou? Pokerstars failliet?


In een vorig topic deelde je nog een andere mening dat als iemand denkt dat een site rigged is het wel aan de persoon zelf moet liggen.
iig heb ik over ongame verregaande vermoedens en kan het bijna niet anders. In sng games kom je daar de raarste dingen tegen en is de winnaar vooraf vaak al bepaald. Ik heb nu 6 jaar ervaring en heb het zelfs een tijdje fulltime gedaan, dus ben geen eendagsvlieg.
 
Ja zoals ik al zei dus. Vooraf word bepaald of je hem wint of niet, hoe je je game ook speelt.
Online poker is rigged, en ik heb ZAT bewijs, aangezien ik live een winstgevende speler ben met dezelfde game!!!!
 
In een vorig topic deelde je nog een andere mening dat als iemand denkt dat een site rigged is het wel aan de persoon zelf moet liggen.
iig heb ik over ongame verregaande vermoedens en kan het bijna niet anders. In sng games kom je daar de raarste dingen tegen en is de winnaar vooraf vaak al bepaald. Ik heb nu 6 jaar ervaring en heb het zelfs een tijdje fulltime gedaan, dus ben geen eendagsvlieg.

Laat maar zien dan.
 
Case:
Multi table toernooi of SNG:
Shortstacker ( ong.10 BB) vs Bigstack preflop allin waarbij de SHortstack de beter hand heeft. AK vs AQ= Q op de river, set vs overpair etc etc etc

IN 80% van de gevallen wint de BIGSTACK. Bij zuivere flips wint de bigstack zo goed als altijd.

De logische verklaring? De kaartengenerator gooit er shortstackers vaker uit omdat toernooien op tijd draaien. Een sunday milion bijvoorbeeld is elke maandagmorgen zo rond 9:00 afgelopen :) Pokerstars huurt die servers waarop deze toernooien draaien extern en dat zijn dus bedrijfskosten. Het is dus noodzaak dat er spelers uit een toernooi vliegen.

Hou voor de gein maar eens bij hoevaak dit gebeurt, belachelijk gewoon.
Is het overigens ook meerdere mensen opgevallen dat de snelheid waarmee het board zich ontwikkeld bij een showdown varieert? IK bedoel dus te zeggen dat de software in het begin heel relaxt is en naarmate het toernooi vorderd de snelheid van de 5 kaarten van een showdown veranderd waardoor je amper met je ogen kan knipperen en je bent al exit.

Weer een sterke aanwijzing dat het gaat over tijd...........en dat het dus rigged is
 
Laatst bewerkt:
Kun je dat dan niet naar je voordeel gebruiken?
 
Waarom zouden grote pokersites sowieso het risico nemen om het spel te manipuleren.
Geen reden om rigged te zijn want ze verdienen al hun geld op rakes en buy-ins, die verdienen ze sowieso maakt niet uit wie er wint.
Bovendien is het risico te groot, als het aan het licht komt zijn ze alles kwijt + een fixe boete waarschijnlijk.

Mensen denken dat het rigged is omdat ze geen profit halen vanwege slechte kaarten en bad beats. Dit gebeurd ook zat bij live poker alleen speel je bij poker veel meer handen (en je kan multi-tablen ed.) dus dan valt het al snel meer op.
 
Waarom zouden grote pokersites sowieso het risico nemen om het spel te manipuleren.
Geen reden om rigged te zijn want ze verdienen al hun geld op rakes en buy-ins, die verdienen ze sowieso maakt niet uit wie er wint.
Bovendien is het risico te groot, als het aan het licht komt zijn ze alles kwijt + een fixe boete waarschijnlijk.

Mensen denken dat het rigged is omdat ze geen profit halen vanwege slechte kaarten en bad beats. Dit gebeurd ook zat bij live poker alleen speel je bij poker veel meer handen (en je kan multi-tablen ed.) dus dan valt het al snel meer op.

Dat leg ik je dus net uit!!!!!!

---------- Post toegevoegd Sat 31 Dec 2011 om 14:33 ----------

Kun je dat dan niet naar je voordeel gebruiken?

Uiteraard. Zorg dat je zsm een gigastack bij elkaar suckt om vervolgens in de eindfase hier en daar een shortstacker die allin gaat te callen met any 2!!!!!
Nadeel is dat je wel moet wachten op een dergelijke spot............maar toernooipoker is sowieso "spotpoker""
 
Waarom zouden grote pokersites sowieso het risico nemen om het spel te manipuleren.
Geen reden om rigged te zijn want ze verdienen al hun geld op rakes en buy-ins, die verdienen ze sowieso maakt niet uit wie er wint.
Bovendien is het risico te groot, als het aan het licht komt zijn ze alles kwijt + een fixe boete waarschijnlijk.

Mensen denken dat het rigged is omdat ze geen profit halen vanwege slechte kaarten en bad beats. Dit gebeurd ook zat bij live poker alleen speel je bij poker veel meer handen (en je kan multi-tablen ed.) dus dan valt het al snel meer op.




Dat probeer ik mezelf ook vaak voor te houden,maar ik, geloof er ook niet meer in,online poker is rigged..
 
irl poker gaat toch ook heel anders man, als je daar een AKs hebt zit je gewoon redelijk gebakken, bij online poker maakt dit geen drol uit.

ik denk inderdaad dat degene met de grootste stack gewoon voordeel heeft, telt dit ook voor cash games bijv? Dan zou je dus de maximale inzet moeten inzetten om gewoon meer geluk te hebben, daar komt t op neer?
 
Owjah, nog even een overduidelijk bewijs:

Cashgame tafels.......6 max 100NL, 5 average stacks van 100 dollar en 1 shortstacker met 14 dollar.

UTG stack van 100 dollar raist AK, shortstack met 14 dollar vliegt allin met aas-10 voor 14 dollar. ENig idee why de shortstack 9 van de 10 x wint?

ZOdat hij weer een grotere stack heeft, het geld aan de tafel blijft circuleren, en er dus meer rake van kan worden geplukt! Bij het eventueel broke gaan van de speler bestaat de kans dat hij de tafel verlaat. Dit kan dus een overduidelijk voordeel zijn voor de pokersite om zo te opereren. De doelstelling is namelijk nog altijd zoveel mogelijk mensen aan een tafel te laten zitten met zoveel mogelijk peseta's om zodoende zoveel mogelijk rake te kunnen pakken!!!

---------- Post toegevoegd Sat 31 Dec 2011 om 14:54 ----------

irl poker gaat toch ook heel anders man, als je daar een AKs hebt zit je gewoon redelijk gebakken, bij online poker maakt dit geen drol uit.

ik denk inderdaad dat degene met de grootste stack gewoon voordeel heeft, telt dit ook voor cash games bijv? Dan zou je dus de maximale inzet moeten inzetten om gewoon meer geluk te hebben, daar komt t op neer?

Integendeel dus!!!!!!
Dood aan de shortstackers :mad: haha
 
Case:
Multi table toernooi of SNG:
Shortstacker ( ong.10 BB) vs Bigstack preflop allin waarbij de SHortstack de beter hand heeft. AK vs AQ= Q op de river, set vs overpair etc etc etc

IN 80% van de gevallen wint de BIGSTACK. Bij zuivere flips wint de bigstack zo goed als altijd.

De logische verklaring? De kaartengenerator gooit er shortstackers vaker uit omdat toernooien op tijd draaien. Een sunday milion bijvoorbeeld is elke maandagmorgen zo rond 9:00 afgelopen :) Pokerstars huurt die servers waarop deze toernooien draaien extern en dat zijn dus bedrijfskosten. Het is dus noodzaak dat er spelers uit een toernooi vliegen.

Hou voor de gein maar eens bij hoevaak dit gebeurt, belachelijk gewoon.
Is het overigens ook meerdere mensen opgevallen dat de snelheid waarmee het board zich ontwikkeld bij een showdown varieert? IK bedoel dus te zeggen dat de software in het begin heel relaxt is en naarmate het toernooi vorderd de snelheid van de 5 kaarten van een showdown veranderd waardoor je amper met je ogen kan knipperen en je bent al exit.

Weer een sterke aanwijzing dat het gaat over tijd...........en dat het dus rigged is

Totaal niet logisch. Pak even de sunday million als voorbeeld, met een gemiddeld spelersveld van 7000 spelers x $15-, rake wat in totaal dus ongeveer een ton oplevert voor Pokerstars. Ik denk dat ze de server, hoe groot opgezet die ook mag zijn, eenvoudig kunnen betalen. Sterker nog, ik denk dat Pokerstars zich kapot lacht als we gaan kijken naar de kosten/baten verhouding.

Het hele rigged verhaal is imo een gevolg van je eigen perceptie. Wanneer je als 80% favoriet all-in gaat, en je verliest zo'n situatie een paar keer achter elkaar, ga je geloven dat er iets niet klopt aan het systeem. Vergeet niet dat je als 80 favoriet nog steeds 1 op de 5 keer zal verliezen, en dat dit door de variantie ook een paar keer achter elkaar kan gebeuren.

Pokerstars laat hun software licenseren door externe partijen die, naar ik mag aannemen, onafhankelijk zijn. Bovendien heeft Pokerstars er op de lange termijn veel meer aan om alles eerlijk te laten verlopen zonder zelf het risico te lopen van onjuiste zaken beschuldigd te worden. Ik vind het hele rigged verhaal een complot theorie, een makkelijke uitweg zodat je iets kunt geloven wat je het makkelijkste uitkomt.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven