AndroidHealthClinic

Politie agent raakt verlamd na vliegende kopstoot

boeie...had het maar geen agent moeten worden...vind verlamming 'n passendere straf dan de dood trouwens...KK lakken
jij wil de grote jongen uit hangen...nou hier...eigenschuld...dikke bult

het zullen ook geen lieverdjes geweest dan.

werk dan gewoon mee met de politie, deze mensen vragen er gewoon om.

ze moeten hier in nederland vaker taseren, zo extreem is taseren niet.

Defence lawyers argued he and the other two members of his family acted in self defence when confronted by police
zelfverdediging tegen de politie:roflol: de omgekeerde wereld.
en iemand een overwachte vliegende kopstoot geven is geen zelfverdediging.

heb jij rechten gestudeerd? en wat weet je over de situatie?

Ik heb geen rechten gestudeerd. Ik ventileer slechts mijn mening. ;)

Ik weet ook niet wat de oorsprong is voor dit opstootje.
Maar vechten met de politie is gewoon not done hoe opgefokt je ook bent.

die kerel zijn vader had al 2 attacks gehad dus die schokker was een soort druppel zeker. Wel gezegd het is erover de manier waarop die flikken doen hun werk dus:(

Haha schitterend die kopstoot, wel k*t voor die agent :roflol:

zonder voldoende kennis is een mening waardeloos.

In dit geval hoef je geen rechten gestudeerd te hebben om door te hebben dat vechten met politie altijd not done is.
Daar hoef ik verder niet veel achtergrondinformatie voor te hebben.
Het is duidelijk in het filmpje dat ze aan het vechten zijn.
Meneer staat dus niet bij de bushalte netjes te wachten om vervolgens even neergetaserd te worden. :rolleyes:

Jezus, vliegende kopstoot moet ik ook leren. Tieves.

Maarja, wie zou er niet zo reageren als je ziet dat je vader, die al 2x een hartaanval heeft gehad, getaserd word(aangezien dit je hart weer tot stilstand kan brengen, wat dus uiteindelijk ook gebeurde).

zou ik ook hebben gedaan...het blijft toch altijd wel bij je zoiets.

boeie...had het maar geen agent moeten worden...vind verlamming 'n passendere straf dan de dood trouwens...KK lakken
jij wil de grote jongen uit hangen...nou hier...eigenschuld...dikke bult

want een kk mong**l ben je ook he.

onderlaag van de bevolking.

nice 1

:roflol:
hoe komt die kerel er op om zo'n actie te maken
Normale mensen zouden een vuistslag uitdelen

Net goed, k*t flikken ook altijd.
Heb het vroeger al genoeg meegemaakt dat ze machtmisbruik pleegde.

Vorige week zag ik ook nog iets op een feestje.
Marokanen waren aan het vechten met de politie.
1 Flik begon gewoon door te slagen begint als een gek in het rond te stampen naar die mocro. Pakt zijn knuppel en begint met zijn knuppel in het rond te slagen.
Uiteindelijk pakt hij die mocro beet, smijt hem tegen de kant waar net een meisje tegen de hekken stond. Nouja nu valt dat meisje tegen die hekken. Hekken vallen omver meisje valt op die hekken en die mocro nog eens op dat meisje. Moet zeer gedaan hebben voor die meid.
Uiteindelijk zette ze honden in om het gevecht te stoppen.

Flikken waren trouwens met een stuk of 10 en mocro 2-3

Lol wat een holbewoner die mag van geluk spreken als die tot 10 kan tellen

bakaboko; heb rechten gestudeerd, mag ik wel een mening hebben nu? :rolleyes:

Een vliegende kopstoot (!?) dat ben ik zelfs in verscheidene over-the-top kung-fu films nog nooit tegengekomen...

Betekent dat die kerel waarschijnlijk compleet flipte toen hij z'n ouwe getaserd zag worden, hetgeen weer verwijtbaarheid uit kan sluiten. Trieste afloop in ieder geval, voorzienbaarheid van dergelijk gevolg van dit handelen is niet heel erg evident lijkt me.

Die kopstoot is nooit terecht. Zal gerust wel wat gebeurd zijn, anders taser je iemand niet. En ook als er ''niet veel'' gebeurd zou zijn hoef je alsnog niet zoiets achterlijks uit te halen, laat die vent ook gewoon z'n werk doen.

Terug
Naar boven