AndroidHealthClinic

Politie agent raakt verlamd na vliegende kopstoot

Die tasers zijn eigenlijk toch gewoon waardeloos, als je weet dat het inderdaad dodelijk kan zijn. Ik vind niet dat we die dingen moeten overnemen hier.

Net goed, k*t flikken ook altijd.
Heb het vroeger al genoeg meegemaakt dat ze machtmisbruik pleegde.

Vorige week zag ik ook nog iets op een feestje.
Marokanen waren aan het vechten met de politie.
1 Flik begon gewoon door te slagen begint als een gek in het rond te stampen naar die mocro. Pakt zijn knuppel en begint met zijn knuppel in het rond te slagen.
Uiteindelijk pakt hij die mocro beet, smijt hem tegen de kant waar net een meisje tegen de hekken stond. Nouja nu valt dat meisje tegen die hekken. Hekken vallen omver meisje valt op die hekken en die mocro nog eens op dat meisje. Moet zeer gedaan hebben voor die meid.
Uiteindelijk zette ze honden in om het gevecht te stoppen.

Flikken waren trouwens met een stuk of 10 en mocro 2-3

wat loop je nou bijdehand te lullen. die k*t mocros moeten gewoon gehoorzamen. hun zijn de herrieschoppers en dus de schuldige.
en wat boeit het dat het 10-3 is voor de politie, het is geen kroegengevecht man, wat moet de politie dan? 7 man wegsturen zodat het een eerlijke strijd word? :roflol:

Die tasers zijn eigenlijk toch gewoon waardeloos, als je weet dat het inderdaad dodelijk kan zijn. Ik vind niet dat we die dingen moeten overnemen hier.

zie ook niet waar die dingen voor nodig zijn. In deze situatie hebben de agenten slecht gehandeld, of hun opleiding zuigt gewoon. Dit soort situaties horen zij te kunnen beheersen.

zo maak ik ze dagelijks

nou.. taserguns zijn linke troep hoor! heb één keer iemand getaserd zien worden van dichtbij.. das geen pretje..

Agh ja als je politie bent en gaat teaseren, hoor zulk gevaar bij je job, pech voor hem.

Van mij mag de politie nog veel meer geweld gebruiken.
Grote mond, hupsakee een wapenstok in je nek.
Dat zou zeer goed zijn voor dit land, daar de politie een autoritaire uitstraling heeft van lik me vestje.

En iedereen die daar problemen mee heeft? stay out of trouble....

Ik zou de wapenknuppel het liefste richting de tandjes van onze allochtone probleemjeugd en tokkies als melvin1981 zien vliegen, van dat soort dingen kan ik echt genieten. Dat zou zeer goed zijn voor dit land.

Dat zou zeer goed zijn voor dit land, daar de politie een autoritaire uitstraling heeft van lik me vestje.

tot je zelf in je reet wordt gedoet met een wapenstok door een gefrustreerde agent omdat je het niet eens bent met je boete. wat mij betreft het verdiende loon van facisten.

Die kopstoot is nooit terecht. Zal gerust wel wat gebeurd zijn, anders taser je iemand niet. En ook als er ''niet veel'' gebeurd zou zijn hoef je alsnog niet zoiets achterlijks uit te halen, laat die vent ook gewoon z'n werk doen.

Werk te doen xD... moet vast het eerste zijn geweest dat die jongen te binnen schoot , toen hij zijn vader die al hartproblemen had zag getasered worden ...

• Topic Starter Topic Starter

Ik zou de wapenknuppel het liefste richting de tandjes van onze allochtone probleemjeugd en tokkies als melvin1981 zien vliegen, van dat soort dingen kan ik echt genieten. Dat zou zeer goed zijn voor dit land.
Zoals dit:
http://www.liveleak.com/view?i=b85_1236977479http://www.liveleak.com/view?i=b85_1236977479
?

Terug
Naar boven