MuscleMeat

Politie agent raakt verlamd na vliegende kopstoot

Dat er nog steeds genoeg mensen zijn, die het gedrag van dit soort trailer trash goed proberen te praten, verbaast me eigenlijk niks.
Vooral lachen, dat ze altijd in de slachtofferrol kruipen, wanneer ze over politie praten.:D
Wel triest, dat de rechter dit soort gasten vrijspreekt, terwijl in het filmpje duidelijk te zien is, dat de politie zich gewoon staande probeert te houden tegen een paar rasmongolen.

wat loop je nou bijdehand te lullen. die k*t mocros moeten gewoon gehoorzamen. hun zijn de herrieschoppers en dus de schuldige.
en wat boeit het dat het 10-3 is voor de politie, het is geen kroegengevecht man, wat moet de politie dan? 7 man wegsturen zodat het een eerlijke strijd word? :roflol:

Het gaat er mij om dat die ene flik bruut begon te doen, en een meid dat daar gewoon ontschuldig stond daar de gevolgen van moet dragen.

Dat van die 10-3 zei ik erbij om aan te tonen dat de politie het gevecht makkelijk in de hand moeten hebben, en niet als een gek moeten beginen doen.
Het was trouwens 100dagen feest wat voor de laatste jaars was. Dus die marokanen waren volgens mij een 19-20j.

Jij zou het is moeten meemake dat een flik bruut een kerel tegen je gooit en je valt op ijzeren hekken met nog wat gewicht boven op je.
Hopelijk heb je goed wat kneuzingen of misschien iets gebroken. Is zien dat je het nog altijd passende acties vind dan.

Laatst bewerkt:
Als de personen zich gedragen heb je ook geen last van de politie, altijd dat gezeik dat de politie macht misbruikt.

Zijn ook vaak mensen die klagen dat de politie harder tegen bepaalde dingen moeten optreden , vooral wanneer hun eigendommen in het gevaar zijn , dan doet de politie er ineens niet genoeg aan.

Taser is een alternatief wapen dat veiliger is dan een kogel en vaak effectiever van mij mogen ze die kopstoot gast in het filmpje van mij wel wat lood toe dienen.

Terug
Naar boven