Fitness Seller

Politie kickt op het flitsen van voertuigen

wat een doos zeg

"Jajajaja die audi .. Oh nee hij remt ."
"Jajajaja die jeep , oh neee ..."
Stoem wijf , get a life .
"Iemand moet de job doen . "
Afknallen zo 'n mensen .

Hehe ach ben blij dat ze de lol ervan in kunnen zien. Zegt meer over hun dan over de automobilist.

De politie is je beste vriend!

Ze hoeft voor mij niet te flashen :barf:

En zelf rijdt ze met 100 naar huis :P

kicken op andermans fouten met miserie als gevolg...

Ze zouden beter eens gaan flitsen selectief op de plaatsen waar het gevaarlijk is om te snel te rijden.
Maar nee in de realiteit heeft het niemendal met veiligheid te maken, waar de pakkans het grootst is wordt geflitst. Zoals bevoorbeeld een brede rustige industrieweg waar je maar 50 mag en gevoelsmatig veilig 80 kan rijden...daar staan ze.

Ik snap niet dat ze daar geld aan verspillen zegt ze als ze die flitsmeldingen hoort...omg :roflol:

flash.jpg

k*t wijf.....

Klinkt als een NSB'er..

jezus, die mensen moeten echt tegen de muur gezet worden

Ze zouden beter eens gaan flitsen selectief op de plaatsen waar het gevaarlijk is om te snel te rijden.
Maar nee in de realiteit heeft het niemendal met veiligheid te maken, waar de pakkans het grootst is wordt geflitst. Zoals bevoorbeeld een brede rustige industrieweg waar je maar 50 mag en gevoelsmatig veilig 80 kan rijden...daar staan ze.

+1

Hier in de buurt precies hetzelfde verhaal, woest kan ik erom worden. Een agent die ik wel is op de fitness sprak gaf dit zelf trouwens toe.

"adrenalinestoot" :roflol:

Van iemand die een beetje te snel rijd lol

Rustig maar tijgers

kicken op andermans fouten met miserie als gevolg...

Klopt.. tegenwoordig zal de veiligheid hun allemaal een biet wezen.. het geld moet binnenkomen ten koste van de hardwerkende burger.

en ja.. heb zelf deze week DRIE bonnen binnen gekregen :mad:

O ja.. en dat wijf mogen ze voor die audi gooien die met 90 km per uur kwam aanrijden.. daar zou ik dan een kick van krijgen zeg maar.

die b*ch moet dood !

Terug
Naar boven