Fitness Seller

Politie kickt op het flitsen van voertuigen

Ik wil haar ook wel eens een kick bezorgen. Een lowkick namelijk, gevolgd door een headstomp.

adrenaline :rolflol: wat moet ze doen? zitten en kijken? en dan met 2 man in zo'n auto waar is dat voor nodig??

Sommige mensen zijn snel blij...

t*ring wijf, die moet gewoon helemaal afgecrosst worden, welke mong**l krijgt nou een kick om me,nsen te flitsen

Wat een verschrikkelijk wijf.

Nou nou, mensen die plezier tijdens hun werk hebben. Moet niet gekker worden!

Afgelikte Boterham.. wat een Doos... waar ze ook staan hoe triest...laat mensen gewoon rijden.

Nou nou, mensen die plezier tijdens hun werk hebben. Moet niet gekker worden!

Daar gaat het niet om, het gaan erom hoe ze zo zelfvoldaan zit te vertellen hoe leuk ze het wel niet vind om mensen hun geld of hun rijbewijs af te troggelen, hopend dat ze nog iets harder rijden zodat de boete nog hoger wordt. Ik dacht dat de politie er voor ieders veiligheid was.

Ik zie Bart82 posten in dat topic, waar is hij gebleven?

Dat die agente een kick krijgt van het flitsen van voertuigen zegt al veel over haar leven in het algemeen, dat het oersaai is namelijk. Het zegt ook iets over haar karakter: dat ze vroeger gepest is geweest en dat ze daar nu nog altijd last van heeft. Het is zo'n type die haar eigen familie boetes uitschrijft.

Er zitten veel zo'n mensen bij de politie in België.

Dat die agente een kick krijgt van het flitsen van voertuigen zegt al veel over haar leven in het algemeen, dat het oersaai is namelijk. Het zegt ook iets over haar karakter: dat ze vroeger gepest is geweest en dat ze daar nu nog altijd last van heeft. Het is zo'n type die haar eigen familie boetes uitschrijft.

Er zitten veel zo'n mensen bij de politie in België.
:thumbs:

KARMAAAAAAHHHH!!!!
:D

Ik heb ook zo'n auto ...

eikels

haha dan heb je echt geen leven als je daar je kick uit moet halen

Terug
Naar boven